Hurricane Twister

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY1025
Artikelnaam: Hurricane twister
Bruto Gewicht: 50 gram
Netto Kruitgewicht: 15 gram
Aantal per verpakking: 3 stuks
Effectomschrijving: ...
Kooi: Nee
Kartoninhoud: 40/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 3.99

china_red_2020_hurricane_twister.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Altijd leuk dit soort noveltie items. Op het lijstje om te testen

Superleuk voor de kids en papa vind dit ook heel vet. Zijn ze per stuk of komen er meerdere in een pakje?

Edit: 3 stuks per pakje dus. Thnx voor het toevoegen!

Laatst bewerkt:
Helemaal geweldig dit, mooi dat dit nu hier ook te koop is. In Valencia best wat van gestookt, de Magic Cristal. Echt een geweldig stukje vuurwerk.

Afbeelding toegevoegd aan de startpost.

china_red_2020_hurricane_twister.jpg

Een paar dagen geleden zag ik de artikelnaam voorbijkomen. Hurricane Twister, wat zou dat nou kunnen zijn? Zou het echt een stijgtol in NL zijn? Ik had stiekem wel hoop, maar wist ook dat het geen gemakkelijke opgave zou zijn.

Dus toen de productvideo online kwam, kon ik mijn geluk niet op. Was is dit een aangename verrassing en dit ziet er op de video echt goed uit. Ik kan dan ook niet wachten om deze zelf in handen te hebben, want dat de Hurricane Twister er gaat komen in meervoud dat is wel zeker. Goed om te zien dat China Red met meer klein spul/novelties op de markt om het gat van de verboden op meerdere categorieën op te vullen.

Heerlijk product! om met mijn zoontje te stoken! hoop alleen dat zoiets wel door de keuring gaat komen! ( ik denk dat omdat er iets uit de lucht valt, verder heb ik er geen verstand van :) )

Stijgtollen

spinners

gecombineerde draaiende en stijgende beweging, met uitstoot van vonken of vlammen met geluidseffect anders dan een knal of zonder geluidseffect

F2

5 gram zwart buskruit; knallading is niet toegestaan

Stijgtollen

spinners

gecombineerde draaiende en stijgende beweging, met uitstoot van vonken of vlammen met geluidseffect anders dan een knal of zonder geluidseffect

F2

5 gram zwart buskruit; knallading is niet toegestaan

Bedankt voor de verduidelijking :handsup:

Heel gaaf, sowieso dat deze er meerdere keren bij worden besteld, in Valencia ook veel van gestookt, blijft leuk!

Back
Bovenaan