Hurricane Twister

Dit is tog vanaf volgend jaar weer einde zat dat ergens te lezen meen ik.

Al met al een leuke toevoeging om de vooravond mee door te komen
Die fluit maakt hem een musthave dan dat opstijgen i love it bij mij komt hij erbij

Ik heb hier meerdere doosjes van afgestoken en wat is dit GEWELDIG! Complimenten voor China Red dat het is gelukt om dit voor de Nederlandse markt te produceren. Ik heb hier echt ontzettend van genoten. De fluit is goed fel en vervolgens schieten ze behoorlijk hoog de lucht in. Zowel de kids als de volwassenen in de straat konden ze erg waarderen. Deze gaat er voor de volgende jaarwisseling zeker weer komen. Absolute aanrader.

Hurricane Twister 1.jpg

20211227_144702.jpg

Hurricane Twister 3.jpg

Hurricane Twister 4.jpg

Hurricane Twister 5.jpg

Hurricane Twister 6.jpg

Hurricane Twister 7.jpg

zijn leuke tollen maar ze winnen het zeker niet van de Funke versie die is een stuk feller. Maar al met al zijn het leuke stijgtollen.

Ik heb hier meerdere doosjes van afgestoken en wat is dit GEWELDIG! Complimenten voor China Red dat het is gelukt om dit voor de Nederlandse markt te produceren.
……
Deze gaat er voor de volgende jaarwisseling zeker weer komen. Absolute aanrader.

Dit soort vuurwerk ging toch uit de verkoop? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Zou mooi zijn als ze nog verkocht gaan worden.

Wat een must have dat krijzen op de grond en dat op stijgen prachtig.

Een eindknal in de lucht of een crackling wolk had hem wel afgemaakt.
Maar al met al een geslaagd product.

Waren erg leuk om tussendoor te stoken, lekkere felle fluit, gingen er wel een paar horizontaal de straat door ��

Wat een tof product zeg. Werd er door een mede-liefhebber op geattendeerd.
Hier nemen we een paar pakjes van mee. Denk persoonlijk dat deze categorie (stijgtollen) ook snel zullen verdwijnen in Nederland.

Heb ze ook. Heel leuk. Erg fan van dit soort kleine stukjes vuurwerk. Weer ff wat anders dan fluit of crackling!

Je begrijpt wat ik bedoel toch? Of moet ik het anders uitleggen, zodat het voor jou ook begrijpelijk is?

Vooruit:

Het doet iets anders dan een simpel fluitje of crackling..het gaat namelijk de lucht in... :idea:

Kinderen worden helemaal leip van dit product, zo is mijn ervaring. Proberen het driehoekje te vangen als het naar beneden komt. Fascinatie vergelijkbaar met die voor de aloude parachute met lichtkogel.

Back
Bovenaan