Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zit momenteel sterk te twijfelen tussen de China By Night set van Royal of de Big 19/Extreme salute... Welke raden jullie aan? CBN kan ik voor €75 krijgen en de Big 19/Extreme salute (Karton) voor €140.
Zit momenteel sterk te twijfelen tussen de China By Night set van Royal of de Big 19/Extreme salute... Welke raden jullie aan? CBN kan ik voor €75 krijgen en de Big 19/Extreme salute (Karton) voor €140.
Hoeveel heb je er nu voor die prijs? Twaalf?
Een karton, dus 12 stuks, voor €137,50.
Help me met kiezen iemand?
De secret temtation 243 shots of de event cake grande finale 500
Iemand die me kan helpen?
Kan ze allebei voor 40 hebben met kortingHet zou allebei mijn voorkeur niet hebben en de artikelen zijn totaal verschillend. Wil je om 00.00 iets gaafs dan zou mijn keuze eerder voor de Grande Finale gaan, hoewel het wel erg veel geld is voor één cake.
Kan ze allebei voor 40 hebben met korting
Bij ons is het de 31e happy hour bedankt!!De secret temptation ook? Dacht dat daar geen korting over gegeven werd. Anyhoe, ik zou zeker voor de Grande Finale gaan. Erg gave bak, al helemaal voor 40 euro!!
Ik wil graag eigenlijk 1 van deze cake´s ik twijfel wel.
Natuurlijk zijn ze niet helemaal het zelfde en persoonlijk denk ik zelfs dat camuro queen misschien het beste is met grote effecten en een lagere prijs.
- Camuro Queen -> 25 shots -> 42,95
- Camuro Dream -> 42 shots -> 59,95
- Camuro King -> 49 shots -> 69,95
Wat zal ik kiezen.
en half karton messier A/B/C
of een camuro king of queen.