Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit momenteel sterk te twijfelen tussen de China By Night set van Royal of de Big 19/Extreme salute... Welke raden jullie aan? CBN kan ik voor €75 krijgen en de Big 19/Extreme salute (Karton) voor €140.

Zit momenteel sterk te twijfelen tussen de China By Night set van Royal of de Big 19/Extreme salute... Welke raden jullie aan? CBN kan ik voor €75 krijgen en de Big 19/Extreme salute (Karton) voor €140.

Dan zou ik voor de Big19 gaan. Effecten zijn beter uitgewerkt dan bij de CBN naar mijn mening.

Indien je er 12 van de ES kan krijgen en géén korting op de CBN van 6 stuks, dan is ES goedkoper. Moet je daar ik weet niet hoeveel KM voor rijden, dan zou ik sneller voor de CBN gaan.

ES heeft vollere boeketten, CBN betere kleuren.

Oke mensen door een foutje kan ik bij mn dealer voor 36 euro vw uitkiezen.
Ik heb het volgende in gedachten:

Thor spaced pijlen (light year heb ik al)
original pro rockets 1
gate of heaven 1
sick 6 mortiertjes

Of:
Zen Rebel
Gate of heaven 1
sick 6 mortiertjes

Of hebben jullie nog andere suggesties?
Kan kiezen uit:
Zena
Lesli
Rubro
Zen
Royal

danku!:D

Het zou allebei mijn voorkeur niet hebben en de artikelen zijn totaal verschillend. Wil je om 00.00 iets gaafs dan zou mijn keuze eerder voor de Grande Finale gaan, hoewel het wel erg veel geld is voor één cake.
Kan ze allebei voor 40 hebben met korting

Ik wil graag eigenlijk 1 van deze cake´s ik twijfel wel.
Natuurlijk zijn ze niet helemaal het zelfde en persoonlijk denk ik zelfs dat camuro queen misschien het beste is met grote effecten en een lagere prijs.

- Camuro Queen -> 25 shots -> 42,95
- Camuro Dream -> 42 shots -> 59,95
- Camuro King -> 49 shots -> 69,95

Persoonlijkvind ik die Camuro Dream meer geweld hebben maar dat is meer mij mening.

nu is het mij vraag. wat zal ik doen. de Pamela en King Cobra of Pyrobox 3x 19 shots van pyrobox

Pamela en king cobra is 59,95 bij elkaar. en Pyrobox 69,95 wie o wie kan mij helpen

Ik wil graag eigenlijk 1 van deze cake´s ik twijfel wel.
Natuurlijk zijn ze niet helemaal het zelfde en persoonlijk denk ik zelfs dat camuro queen misschien het beste is met grote effecten en een lagere prijs.

- Camuro Queen -> 25 shots -> 42,95
- Camuro Dream -> 42 shots -> 59,95
- Camuro King -> 49 shots -> 69,95

Ik ken het broertje van de Camuro Queen: Monster Jam, wat een ongelovelijke bak was dat. Die beat zelfs de immortal gold eruit!

Daarom zou ik gaan voor de Camure Queen

ik heb zelf de camuro king en de queen gehad tussen die 2 wint echt de queen
de king ging bij mij veel te langzaam naar mijn meming
ik raad wel aan om de queen goed vast te klemmen vorigjaar zag ik hem gewoon heen en weer wankelen door de druk

tussen de queen en de dreamer kan ik niet echt ordelen maar als ik naar het filmpje kijkt van de dream dat in de queen wel wat vollen kwa uitwerking

ik vind het wel een van de duurste waaiers die er zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan