Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal!
Ik zit te twijfelen tussen twee pijlenpakketten.
De Kaboom Royal Flush van €15,00:
foto 1.jpg
of het volgende pakket van €17,50:
foto 2.jpg
Ik denk dat het de Rocketshow 25 of zoiets is, naam staat er niet bij in de webshop, en de naam verandert van die pijlenpakketten van schuurmans ook elk jaar weer.
Ik weet iig dat die Royal Flush pijlen wel goed zijn, heb ze al een paar jaar in de collectie.
Zijn die andere pijlen hetzelfde maar dan meer? of zijn die van mindere kwaliteit?
Hopelijk kan er iemand helpen.
Alvast bedankt!

Puur op de foto's af zou ik zeggen de Kaboom Flush, ziet er beter uit wat mij betreft. Om een goed afgewogen keuze te maken is natuurlijk wel wat meer informatie nodig..

~Leendert97

Wat vinden jullie van onderstaand lijstje?

Is puur spul voor 0:00. Overdag moet ik helaas gewoon werken en voor in de avond koop ik los nog wel een pakketje ;)

Event box 4 seasons 119,00
Event immortal gold 139,00
Secret Temptation 89,00
Eventbox 6 elements 199,00

Thanks alvast voor eventuele tips of veranderingen!

Is puur spul voor 0:00. Overdag moet ik helaas gewoon werken en voor in de avond koop ik los nog wel een pakketje ;)

Secret Temptation 89,00

Kan je alleen rubro boxen halen? Of ook van andere importeurs?

Helaas bij deze shop alleen Rubro. Maar ik kan best wel even langs andere winkel rijden voor beter materiaal.. ;) Wat adviseer je dan ?

Secret Temptation 89,00

De Event 4 Seasons en Immortal Gold zijn mooie boxen! Zelf weet ik niet of de Secret Temptation zijn geld waard is... maar dat is voor ieder persoonlijk. Alleen zou ik wel de 6 Elements vervangen voor de box Garden of Eden van Royal.

Same here
Ik zou de garden of eden nemen ipv de 6 elements.
En kijk eens naar de zena cakebox of de fantastic four van vuurwerkvisie

Ziet er goed uit die garden of eden. Ik rijd wel een stukkie verder en neem die box ipv de 6 elements. Ga nu eens kijken naar de Zena Cakebox

Secret Temptation 89,00

Ik zou de 6 elements vervangen voor de garden of eden.
En misschien eventueel china by night of een zena cakebox ipv de Secret Temptation.

Hallo,

Kan iemand me helpen met het samenstellen van een mooi pakket? Heb een budget van €200, max. €250.
Heb voorgaande jaren altijd een bestaand pakket gehad van importeurs, maar die zijn meestal erg duur ten opzichte van de kwaliteit die je krijgt. Aangezien ik zelf niet zo goed ben in het samenstellen van een mooi pakket heb ik jullie hulp nodig.

Wil het liefste alleen siervuurwerk, heb niet zoveel met knal. En familie betaald mee en die willen ook alleen sier. Tevens wil ik nog 1 of 2 pakketjes / los vuurwerk voor overdag door te komen (hier mag wel knalvuurwerk bij zitten). Dit hoeft niet super veel te zijn, is maar om overdag ook iets te doen te hebben.

Heb de volgende winkels ter beschikking (Maastricht):
- slijterij Volksplein (Wolff Vuurwerk)
- A2 Campeercentrum (Broekhoff Vuurwerk)
- Hoenjet Party-Time(GBV-Weco Vuurwerk)

Alvast bedankt!

Kan bij het volgende weer niet kiezen,wat zouden jullie doen voor rond de 100euro?

1,China by night(6x19sh) plus de Incrediple Venus voor 99,92euro(incl. 20% korting)
of
2,Excellent Cakebox(4 x36sh500gr Cafferata 74,99)plus gratis Magna lights plus 1 King Cobra(Lesli) totaal voor €105(incl.korting)

Ben nog op zoek naar een cake met multi colour peonie. Kan hier in de buurt Lesli, Dynasty en Rubro krijgen. Zelf al wel gezocht maar niet echt iets kunnen vinden. Dus als iemand wat weet?

Ik zou voor dat zelde geld minder cakes kopen.

Messier zijn maar 3 verschillende uitwerkingen dus 8x het zelfde van alle 3. je heb wel veel cakes. maar wel eentonig. dan zou ik eerder Heavy 5 kopen van 40 euro en dan 3 Messier a 30 euro. Pamela en King Cobra van pyroshopper a 59,95. kom je 10 duurder uit. heb je toch 11 cakes + nog wat je gratis krijgt. heavy 5 is beetje Messier achtig en Messier zijn ook leuk.. Pamela en King Cobra zijn echt beesten. Succes

Hallo,

Ik zit erg te twijfelen welke cake het beter in de straat bij ons zal doen:
De Razor of de raptor box van Rubro.

Wat denken jullie?

Ik zit in een dubio: ik heb altijd gezegd dat een doorlontbox een te grote hap uit mijn budget is en het daarom zonde is om te kopen. Nu heb ik bij Vuurwerk Hol de Secret Treasure / Golden Power van Royal gezien en deze is toch wel erg mooi. Nu ben ik benieuwd wat jullie zouden doen:

Meer geweld: Secret Treasure / Golden Power (Royal) of

Met de korting van Orthen en Pyrovoordeel meer potten met een per saldo (exclusief korting) hogere waarde:
- Swirling Daisy (Royal)
- White Thunder (Wolff)
- Fuego (Wolff)
- Yellow River (Pangu)
- Mystery Flowers (Royal)
- New Moon (Royal)

Zonder kortingen heb ik met de Secret Treasure ongeveer 20 euro aan vuurwerk minder.

Ben benieuwd wat jullie zeggen.

Ik zit in een dubio: ik heb altijd gezegd dat een doorlontbox een te grote hap uit mijn budget is en het daarom zonde is om te kopen. Nu heb ik bij Vuurwerk Hol de Secret Treasure / Golden Power van Royal gezien en deze is toch wel erg mooi. Nu ben ik benieuwd wat jullie zouden doen:

Meer geweld: Secret Treasure / Golden Power (Royal) of

Met de korting van Orthen en Pyrovoordeel meer potten met een per saldo (exclusief korting) hogere waarde:
- Swirling Daisy (Royal)
- White Thunder (Wolff)
- Fuego (Wolff)
- Yellow River (Pangu)
- Mystery Flowers (Royal)
- New Moon (Royal)

Zonder kortingen heb ik met de Secret Treasure ongeveer 20 euro aan vuurwerk minder.

Ben benieuwd wat jullie zeggen.

Die 6 producten. Meer waar voor je geld, in mijn opzicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan