Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nu dit lijstje bij vuurwerk middenmeer. Zie onderkant bericht
Alleen klopt de site van middenmeer.zenavuurwerk.nl niet of de site van vuurwerk middenmeer zelf.
Heb meerdere producten die ik bij zenavuurwerk.nl wel kan bestellen in de shop, maar op de site van vuurwerk middenmeer kan ik ze nergens vinden?
Heb al een mailtje gestuurd nu, alleen nog niks terug gehad.
Meerdere mensen die hier ervaring mee hebben?
Budget is ca. 200/250 euro.
En de keuze uit de dealers is J. Niks Middenmeer, Vuurwerk Middenmeer, Vuurwerkcentrale, Pronk vuurwerk, Hollandivani, No Limit Fireworks Hippolytushoef.
Vuurwerk middenmeer:
Big Five
49,94​
Stars over paris
14,95​
Lightyear pijlen
19.95​
Pyro's myth
14,95​
Deep impact x2
9,98​
Psycho mania
11,95​
China by night
79,95​
Totaal -----------------
201,67​

Zonder korting nog. Met korting zal het uitkomen op ca. 175/180 euro.

Zenavuurwerk.nl is waar je alle producten krijgt te zien die zena heeft.
Dat betekent niet dat middenmeer al die producten heeft van daar.

Heb nu dit lijstje bij vuurwerk middenmeer. Zie onderkant bericht
Alleen klopt de site van middenmeer.zenavuurwerk.nl niet of de site van vuurwerk middenmeer zelf.
Heb meerdere producten die ik bij zenavuurwerk.nl wel kan bestellen in de shop, maar op de site van vuurwerk middenmeer kan ik ze nergens vinden?

Ik twijfel tussen 5 combi cakes.
Allemaal ongeveer in de zelfde buurt, sommige zijn veel goud en andere twijfel ik of ze effecten wel vol zullen zijn.

- Mayhem (zena)
- Brocade Crown Tip (zena)
- Supremo (broekhoff)
- 24 Carat Gold (china red)
- Big Momma (lesli)

vraagje ivm 0:00

vraagje ivm 0:00

goedemorgen,

ik heb een vraagje (weet uberhaupt niet of ik in het goede forum topic zit) en misschien kunnen jullie er mij mee helpen.
heb inmiddels tig filmpjes bekeken en blijf maar aan het twijfelen.

we zijn met oud op nieuw met een redelijke groep.
nu moet ik het vuurwerk verzorgen en dit doe ik met alle plezier natuurlijk.
we willen uiteindelijk niet al te lang buiten staan (ik wel maar andere helaas niet)
dus ik wil me beperken tot wat cakes en hier een mooie spektakel van maken tussen 0:00 en 0:30.

er is besloten dat er rond de 200 euro aan vuurwerk bestaat gaat worden (ik zelf heb daarnaast ook een bestelling gedaan voor mezelf :))

nu twijfel ik dus wat ik zou aanschaffen.
optie 1:
- 6 x extreme salute 2.0
- 1 x dominator 2.0
- 1 x full force
- 1 x monster mania

dan wil met optie 1 om 0:00 3 x extreme salute de lucht in jagen of 6 tegelijk.
daarna gevolgd door de full force en monster mania (samen) gevolgd door de dominator 2.0 (gevolgd door de 3 overige extreme salute samen)

optie 2:
- 1 x dominator 2.0
- 1 x full force
- 1 x monster mania
- 1 x super 500
- 1 x magic moments
- 1 x epic
- 1 x intense
- 1 x party starter
- 1 x matrix
- 1 x pyro clash
- 1 x glitter & glamour (gratis vuurwerk)

vanuit optie 2 wil ik ook om 0:00 iets leuks neerzetten gevolgd door wat er over blijft.
maar vanuit optie 2 weet ik dus ook niet goed wat ik bij elkaar moet zetten voor iets leuks (wow effect van het gezelschap), daarnaast ben ik niet van plan om projecten te maken maar om met 3 a 4 a 5 man bepaalde dingen tegelijk aan de steken, of vlak achter elkaar (geen tijd voor projecten samen te stellen helaas).

optie 3:
- 1 x garden of eden
- 1 x dominator 2.0

andere kant twijfel ik bij optie 3 aan het feit dat ik de enige zou zijn die iets afsteekt (omdat het maar 2 producten betreft) en het lijkt mij aan de andere kant leuk als er een aantal mensen iets kunnen afsteken ipv 1 persoon.

hebben jullie misschien gedachtes en ideeën hierover en zouden jullie die met mij willen delen?

alvast bedankt :)

Gezien je budget zou ik voor diversiteit gaan in plaats van optie drie.

Je kan je ook afvragen wat voor jou en je publiek het leukste is. Je kan starten met ES, maar ook iets anders dat je opbouwt naar een climax door de ES meerdere keren tegelijk te doen.

Je zou ook kunnen starten met 2 ES tegelijk en afsluiten met 4 ES tegelijk. Zo open je toch met een zware pot en eindig je ook daarmee en weet je toch dat climax gevoel te bewaren.

Als je daadwerkelijk zelf 30 minuten buiten wil staan, kan je er ook voor kiezen om 00:10 pas te beginnen met je eigen vuurwerk. Dan kijk je eerst hoe het om je heen los gaat en dan ga je zelf even erop los knallen. Dit is een aantrekkelijke optie als je met een zeer beperkte hoeveelheid cakes werkt.

Werk je met grotere lijst (optie 2), dan kan je beginnen met een pot met zware knallen om de toon te zetten. Als ik jouw lijst zo bekijk, dan is de Dominator 2.0 de zwaarste van het stel. Die zou ik gebruiken als afsluiter. In het midden de super 500.
Dan krijg je een schema van zware opening - mindere potten - indrukwekkend stukje als midden - lichtere potten - dominator als climax voor je afsluiter.

Kan je hier iets mee?

Ik zou lekker een doos big19 of ES halen bij vuurwerkperdoos, dan hou je nog 75 euro over voor laag vuurwerk zoals fontijnen.

Dag allemaal,

Ieder jaar vieren wij met een grote groep vrienden oud en nieuw. daarbij wordt van te voren wat geld ingezameld om een klein vuurwerk showtje neer te zetten voor 00.00. Deze taak rouleert ieder jaar en daarom rust dit jaar deze zware taak op mijn schouders. Aangezien ik niet bijster veel verstand heb van alle producten zou ik graag jullie hulp inroepen om wat mooi sier vuurwerk te selecteren. het budget zal liggen rond de 450-500 euro. de winkel waar ik het vuurwerk zou willen bestellen is Vechtweelde te Maarssen(https://vechtweelde.vuurwerkexpert.nl/). Zoals gezegd zal het alleen maar gaan om siervuurwerk. dan denk ik vooral aan cakes. zelf dacht ik sowieso aan een buurtassortiment(goed ervaring). voor de rest tast ik nog redelijk in het duister. Kunnen jullie iets met deze informatie?

groet

Dag allemaal,

Ieder jaar vieren wij met een grote groep vrienden oud en nieuw. daarbij wordt van te voren wat geld ingezameld om een klein vuurwerk showtje neer te zetten voor 00.00. Deze taak rouleert ieder jaar en daarom rust dit jaar deze zware taak op mijn schouders. Aangezien ik niet bijster veel verstand heb van alle producten zou ik graag jullie hulp inroepen om wat mooi sier vuurwerk te selecteren. het budget zal liggen rond de 450-500 euro. de winkel waar ik het vuurwerk zou willen bestellen is Vechtweelde te Maarssen(https://vechtweelde.vuurwerkexpert.nl/). Zoals gezegd zal het alleen maar gaan om siervuurwerk. dan denk ik vooral aan cakes. zelf dacht ik sowieso aan een buurtassortiment(goed ervaring). voor de rest tast ik nog redelijk in het duister. Kunnen jullie iets met deze informatie?

groet

Ik weet niet of je een reden hebt om het bij deze winkel te halen, maar met het budget dat jullie hebben zou ik het toch overwegen om eens te kijken naar een winkel met kortingsacties. 30% korting of extra vuurwerk is toch mooi meegenomen. Kijk hier maar eens als je dat wilt: http://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?469-Vuurwerkwinkel-Acties

Ervan uitgaande dat je ook uit Maarssen komt: Riezebos bijvoorbeeld geeft 30% korting en is als ik het goed heb zo'n 30-45 min van Maarssen af.. En ze verkopen royal vuurwerk:D

Succes ermee!

Optie 3 gaat je geen 30 minuten plezier opleveren. Als je 30 minuten wil kunnen genieten, of 15 minuten voor mijn part, dan zul je toch ook wat fonteinen bij je show willen betrekken als je budget rond de 200,- is. Deze zijn relatief goedkoop en duren wat langer vaak (€/tijd verhouding ligt wat hoger).
Ik snap aan de ene kant dat je je show knallend wil openen, maar als je dat doet en je besteedt 1/3 a de helft van je budget daaraan, dan zal alles daarna minder overkomen.
Ik zou juist op je hoogtepunt stoppen, dus bijvoorbeeld eindigen met 3 a 6 keer extreme salute.
Je kunt kijken of je een leuk pakket met een mooie korting kunt krijgen, maar dan heb je er ook dingen vaak bij zitten die je niet zo leuk vindt misschien.
Er zijn ook genoeg leuke budgetpotten te vinden en voor 200,- kun je echt nog wel wat moois samenstellen.

Kijk ook eens bij de in dit topic al genoemde kortingsacties, je kunt dan als het een beetje in de buurt is nog voor 50-70 euro extra uitzoeken als je een beetje mobiel bent.

- buurtassortiment 89
- event 4 seasons. 119
- razor box 119
- 2x secret salute als einde. 50
- secret wave voor finale 29.95
- crown king 47.50

460 euro in totaal

maakt twee bestellingen, eentje van over 200 en eentje van 150-200. krijg je de blockbuster en de gigatronix erbij. ;-)

Je hebt gelijk, ik zie het. Was ook als voorbeeld, wellicht dat er andere mogelijkheden zijn.

wat dacht je van eemnes: marijn vuurwerk. heb ergens horen zeggen dat ze willen stunten met de hoogmoed. 5 euro voor een cake. Koop hier 5 of 6 van en je hebt al een geweldig finale. plus dat je nog genoeg budget over hebt. en genoeg kleine cakejes om wat op te bouwen en langer bezig te zijn. desnoods een meter pakketje. in ieder geval genoeg mogelijkheden in de buurt

Pff de keuze is dit jaar wel erg moeilijk. Ik heb weer 2 opties gemaakt. Ik heb een zwak voor de Event Grande Finale en de Four Seasons, maar ik kan ze niet allebei kopen aangezien mijn budget rond de 150,- ligt

Optie 1

- Event Four Seasons 119
- Event Stage Maker 38
157

Optie 2

- Event Grande Finale 60
- Event Stage Maker 38
- Heavy Legend 25 15
- Heavy Legend 16 9
- New Festival Box 12,50
134,50

Het idee is om de Four Seasons of de Grande Finale rond een uur of 10 af te steken zodat ik daar maximaal van kan genieten. Ik ga er daarnaast vanuit dat ik nog wel een gratis artikel krijg, dus zou ik bij optie 1 nog 2 dingen hebben om af te steken wat ik zelf vrij weinig vind. De vraag is eigenlijk of de Four Seasons zo goed is, dat de andere optie afvalt. Wat vinden jullie?

ik twijfel nog op de russian roulette te kopen van soviet. do ore dont ?
of andere suggesties voor 25 eu. alle dealers in de buurt!

Pas op, lange post!
Ik heb hier een leuke voor iedereen.

Ik heb al 2 bestellingen gedaan bij zena, en daar krijg ik de volgende producten van:

Pyro's delight
Midnight mania
Brocade willow tip
Brocade crown box
Wacky whistler
Heroic strike
Zena revolution
Light-year pijlen
2X flower power
Unukalhai (gratis)
High calibre (gratis)

Nou komt er nog een 3e bestelling bij van 250 euro.
Ik heb bij 5 dealers in de buurt een lijstje gemaakt voor die prijs,
maar weet niet welke optiie dus het beste is.
De lijstjes:

-------------------------------------------------------------------

Nelis:
Event box four seasons (119,00)
Forbidden love cross (69,95)
Forbidden love amazon (12,95)
Hoogmoed (12,75)
Heavy legend 16 shots (8,95)
Heavy legend 25 shots (12,95)

5X big bang 100 shots (4,75)
Crazy jumping jacks (2,25)
Romeinse kaars 20 shots (2,25)
Wondertol (1,50)
Triple pijl up up up (4,95)

Gigatronix (gratis)

samen 252,25

Rens janssen:
Blossomm after thundering (118,00)
Outblast (55,00)
Aftershock thunder (54,50)
Raptor (11,95)

Romeinse kaars 10 (0,79)
Grondbloemen (0,79)
5X 90 shots (4,95)
Jumping jack (2,50)
Babypijlen met knal (2,25)

(een nog onbekende gratis pot)

samen 250,73

Stienen fireworks:

Zena golden box (55,00)
Glitter box (55,00)
2X Silver salute (19,90)
Outblast (55,00)

Chooet shising pakket (11,50)
Chooet rol (34,95)
Chooet shock box (9,95)
Grondbloemen (0,79)
Jumping jack (0,99)
5X Manderin 90 shots (3,45)
Unicorn (4,95)

2 voor mij onbekende gratis potten

samen 251,48

Zena sittard:

Rude awakening (22,50)
High lighter (25,00)
Chain reaction (39,95)
Zena golden box (55,00)
Total madness (25,00)

Chooet shising pakket (11,50)
Chooet rol (34,95)
5X 90sh Knalmat (4.75)
Romeinse kaars 12 schots (0,79)
Crazy jacks (0,99)
Chooet shock box (10,00)
Sick6 shockks (2,25)
Vulcan (2,99)
Moonlight rockets (14,95)

High calibre (gratis)

samen 250,62

Vuurwerk heerlen:

Cruelty (19,95)
Heroes (24,95)
Adrenaline (22,50)
Blue sun (39,95)
Clash of colours (30,50)
Fox fear (19,95)
King (24,95)
White thunder (12,95)

Chinese rol big (39,95)
Romeinse kaars 10 (1,99)
Crackling ground flowers (4,95)
Jumping jack (1,25)
2X mat 210 shots (6,60)

Highlander (gratis)

samen 250,44

Zoals je ziet een moeilijke keus.
Wat het no nog moeilijker maakt is dat ik nog kan spelen met het gratis vuurwerk van zena.
Als ik voor de bestelling van zena sittard ga, kan ik dan de 2X high calibre,
veranderen in 1X de Zena mayhem.

Daarnaast komt er nog bij dat als ik voor de bestelling van vuurwerk heerlen ga,
ik zowiezo nog een silver salute bij stienen haal voor 9,95.
Vandaar dat deze niet op het lijstje staat.

Dus, voor welke bestelling zou jij gaan?

@osiris, er zit wel veel verschil in de hoeveelheid klein vuurwerk als je al je lijstjes bekijkt.

Als ik het zo bekijk zou ik kiezen tussen Nelis, Stienen fireworks of Zena Sittard. Daar zitten naar mijn mening het beste siervuurwerk bij. 4 Seasons vind ik zelf erg vet maar de Forbidden Cross heb ik geen ervaring mee. Heavy Legend 25 zou ik ook een andere voor nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan