Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alcatraz € 47.50 € 47.50 verwijderen
Bulkpack Asian Thunder € 35.00 € 35.00 verwijderen
China by Night Box € 75.00 € 75.00 verwijderen
2x Heavy legend Killer instinct € 25.00 € 50.00 verwijderen
Hurricane € 28.95 € 28.95 verwijderen
2x Impirial blink € 19.95 € 39.90 verwijderen
King Cobra € 24.95 € 24.95 verwijderen
Pyroshopper Pamela € 29.95 € 29.95 verwijderen
Totaalbedrag: € 331.25
Korting: € 80.96
U betaalt: € 250.29

Dit zou hem moeten worden.

Je heb toch wel een dik lijstje hoor voor dat geld.
Ik zou het lekker zo laten, en niet te veel naar kijken.... Gewoon kopen!!

Wat zouden jullie als finalestuk schieten: De golden power van Rubro (€139,95) of 2x tegelijk Blossom after Thundering van Hardix (€118 voor 2 stuks)? Ik twijfel enorm!

Haha oke, ja weet niet of ik die waar 2x staat zou doen, omdat ik die potten al vorig jaar had, maar het lijkt me daarnaast wel weer vet om ze samen in 1 x te doen.

En zit te twijfelen om de secret salute of secret wave erin te doen, maar dan moet ik wel een potje inleveren.

Of de china by night eruithalen omdat daar toch geen korting op zit:P
En daar dan andere voor uitzoeken:P, maar weet niet of die dan weer zo cool zijn in de prijsklasse

Killer instinct 1x en daar de secret wave bij! Prima waaier voor dat geld!

Wat zouden jullie als finalestuk schieten: De golden power van Rubro (€139,95) of 2x tegelijk Blossom after Thundering van Hardix (€118 voor 2 stuks)? Ik twijfel enorm!

Zeker de Blossom after Thundering! Voor mij geen twijfel mogelijk, afsluiten met een dikke rammer van een knalcake!

Wat zouden jullie doen?
Zenabox(4 x 36shots) plus de Climax XXL(Pronk en Imperial Blink of Zena revolution pakket,prijs is hetzelfde.

Zit zelf hier ook nog met twijfels !

Heb reeds besteld:

2 karton big 19
1 x blossom after thundering

Wat nog bij te bestellen ?

Wil graag nog wat leuke cakes.
Een zooitje singelshots
En 1 of 2 rolletjes

Nu heb ik dus ook de mogelijkheid om nog bij vuurwerkkarton te bestellen.

Dacht zelf aan zoiets er nog bij:

BLOSSOM AFTER THUNDERING a 118

Kuiper koekgange:
DELICIOUS THUNDER 2 x € 35,90
SECRET WAVE 1 x € 21,95
SHOCKS 6 ROYAL 30 x € 44,70
CRACKLING SKY 3 x € 11,85
PYRO CLASH 1 x € 14,95
LIGHTYEAR 1 x € 19,95
ZENA GOLDEN BOX 1 x € 55,00
BURSTING WHEELS 2 x € 29,96
FIREWALL 2x € 19,98
MAT 210 SHOTS 3 x € 5,97

Totaal

€ 378,00

Ik heb dan 3 x de blossom after thundering van hardix, maar denk dat ik hier 1 van bewaar tot volgend jaar.

Tips ? inmiddels iets aangepast:)

Laatst bewerkt:
Hey mensen, ik heb dit jaar de keuze uit 3 single shot mortiertjes en ik heb geen idee welke ik moet kiezen.
De keuze is:
flashing thunder (beko vuurwerk)
thunder shock (schuurmans)
flower thunder (Breeschoten)

Het boeket maakt me echt geen ene moer uit, het gaat puur om de knal :P
Welke denken jullie dat het hardst gaat?

goedendag mensen, ik zit zwaar te twijfelen over welke zogeheten ´thunderking bulkpac´ ik moet kiezen, ik wil graag eentje met goede HARDE knallen! kan iemand mij hier tips over geven?
ik denk bijvoorbeeld aan de bulkpack van:
Rubro 80 stuks 19,99 euro
Katan 40 stuks 9,99

ik wil graag eentje met harde knallen, hartstikke bedankt!

Mensen!!
wat zouden jullie nemen??
2x hels kabaal?
of 1 x delicous thunder (krijgje 1 gewone en finale editie).
gaat me puur om de knallen tempo maakt niet echt uit

Ik kom er ook niet helemaal uit. Ik twijfel tussen twee topcakes. Welke raden jullie aan? Of kan ik ze allebei gewoonweg niet laten staan en moet ik ergens een gaatje gaan vinden in het budget? :)

Het gaat om deze cakes, ze kosten allebei 19,95 bij mijn dealers.

-Stars over Paris

-Skies of gold

Mensen!!
2x hels kabaal?

Ik ben bang dat niet veel mensen allebei de cakes hebben gezien/gehoord. Ik zelf heb ze wel ooit eens gehoord, maar allebei alleen met demo's, vanaf grote afstand, en met jááááren er tussen.
Ik verwacht dat de Helskabaal wat harder knalt, per schot omgerekend. Maar de Delicioud Thunder geeft mij meer het wow-gevoel vanwege het tempo. De Helskabaal is wat traagjes, maar vermoedelijk per schot wel harder.

Eerlijk gezegd... vind ik die cakes waar alleen een knal/salute look a like uitkomt niks voor om 00.00, dan zijn die andere knallen zo hard, dat je die dingen niet eens goed hoort.

Had een keer de MC thunder, alleen maar van die knallen, maar wat een troep was dat xD, je hoorde niks zowat.

Eerlijk gezegd... vind ik die cakes waar alleen een knal/salute look a like uitkomt niks voor om 00.00, dan zijn die andere knallen zo hard, dat je die dingen niet eens goed hoort.

Had een keer de MC thunder, alleen maar van die knallen, maar wat een troep was dat xD, je hoorde niks zowat.

Is zeker zo. Doordat men groter en zwaarder wil, worden de burstknallen van sierpotten zwaarder. Dit kan je ondervangen door producten te kiezen die niet afgestemd zijn op maximaal bursteffect. Dan weet je het verschil met de salute bakken te behouden.

Producten met palm, willow, fijne gouden regen en andere 'vallende' effecten die door zware burst uit elkaar getrokken worden en stille effecten kunnen het beste gedijen bij een matige of zwakke burst. Door een combinatie van dergelijke producten met salute bakken kan je contrast creëren.

Daarnaast kan je salute bakken met meerdere tegelijk afsteken. Dat verhoogt de intensiteit.

Mensen!!
2x hels kabaal?

Ik denk persoonlijk dat de delicious thunder een betere keuze is. Behalve dat je er een finale editie bij krijgt die echt awesome is zijn de knallen gewoon heel goed. Laat ik het zo stellen: Als je de delicious thunder koopt heb je sowieso geen spijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan