Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben de hele tijd aan het switchen tussen van alles en nog wat en ik kom er gewoon niet uit.

Mijn dealer: Vuurwerktotaal
Budget: +- €100

Ik ben op zoek naar een stuk of 40 singleshots (Dus sowieso al een bulkpakje) en een groot aantal cakes. Dus niet gelijk een cake van 50 euro maar wat losse dingetjes. Pijlen mogen ook (Lightyear misschien?)
Iemand die me hiermee kan helpen :)?

Ik wil je niet teleurstellen maar je hebt een budget van 100 euro. Daarbij is er al een deel besteed aan singleshots pack. Dan houd je 70 euro over? Als je een fatsoenlijke cake wilt dan ben je al gauw 40/50/60 euro kwijt.

Post igi0n
Weet niet wat je als "een groot aantal cakes" verstaat.

De 500 grammers intense 14,95 en magic moments 19,95 zijn wellicht iets om in je bestelling op te nemen.

Post igi0n
Weet niet wat je als "een groot aantal cakes" verstaat.

De 500 grammers intense 14,95 en magic moments 19,95 zijn wellicht iets om in je bestelling op te nemen.
Thanks voor je antwoord! Ik bedoel dat ik liever 10 kleinere cakes heb dan 2 grote :)

Ik wil je niet teleurstellen maar je hebt een budget van 100 euro. Daarbij is er al een deel besteed aan singleshots pack. Dan houd je 70 euro over? Als je een fatsoenlijke cake wilt dan ben je al gauw 40/50/60 euro kwijt.

Onzin. Er zijn genoeg prima cakes te koop tussen de 5 en 25 euro! Vooral Zena heeft aantrekkelijke cakes in die prijsklasse! Shock syndrome (zenavuurwerk.nl) Heroic Strike, Pyro's Myth en ga zo maar door.

Edit: zie dat het vuurwerktotaal moet zijn. Magic moments is zeker een aanrader voor een prima prijsje!

Ik ben de hele tijd aan het switchen tussen van alles en nog wat en ik kom er gewoon niet uit.

Mijn dealer: Vuurwerktotaal
Budget: +- €100

Ik ben op zoek naar een stuk of 40 singleshots (Dus sowieso al een bulkpakje) en een groot aantal cakes. Dus niet gelijk een cake van 50 euro maar wat losse dingetjes. Pijlen mogen ook (Lightyear misschien?)
Iemand die me hiermee kan helpen :)?

Even een lijstje gemaakt waarmee je best veel kunt afsteken.

The Big Five € 49,95
Bulkpack Singleshot € 11,25
4 x Magic Missile € 5,00
Moonlight Rockets € 14,95
Assorted 6pack € 1,95
Happiness € 1,25
2 x Lily Magnolia € 15,00
totaal €99,09
Gratis
Fine nine en Rollin Rocket

Prima lijst denk ik, Big five is een zeer goede tip met zo'n budget. Wel vind ik het veel missile blokjes. Wellicht wat minder (bijv. 2x eraf) en bijv. de shock syndrome erbij? Echt een aanrader voor slechts 9,95. Daarnaast zou ik de 2x magnolia vervangen voor een actie 500 grammer, zoals de pyro myth voor 15,- Dan heb je denk ik zelfs nog meer spektakel !

Eventueel ipv 1 pyro's myth de paranoid lunatic? ongeveer in die prijsklasse en in de vooverkoop zeker te betalen ! Super bakje!

Ik denk dat het me lukt en dan toch weer niet zal vooral komen door dat mijn budget gezakt is
dus misschien dat iemand hier mij kan helpen
Budget:200,-
Winkel: De Kanonslag Capelle aan den ijssel : https://dekanonslag.zenavuurwerk.nl/
Waar ik van hou:

- paar single shots minimaal 30-35 iets meer zou leuk zijn
- grotere aantallen dus niet 50 euro cakes
- geen overdag vuurwerk nodig (rotjes, grondbloemen etc)
- Pijlen is geen must
- en om verwarring te voorkomen de internet prijs is ook voorverkoop (ik snapte het eerst niet helemaal)

zelf was dit een van me velen opties:
Sick 6 6x 36 Single shots--- 11,25- 2x- 22,50
Deep impact---- 4,95- 3x- 14,97
Crackling whistler--- 6,95- 1x- 6,95
Matrix--- 9,95- 2x- 19,90
Trouble shooter--- 9,95- 2x- 19,90
The big Five--- 49,95- 1x- 49,95
Shock Syndrome--- 9,95- 1x- 9,95
Pyro’s Myth--- 14,95- 2X- 29,90
Origin of fire--- 8,50- 2x- 17,00
Heroic strike--- 9,95- 1x- 9,95
GRATIS Pyro’s Delight N.V.T 1x N.V.T
Totaal - - 201,05

Alvast bedankt . stef

Eventueel ipv 1 pyro's myth de paranoid lunatic? ongeveer in die prijsklasse en in de vooverkoop zeker te betalen ! Super bakje!

bedankt had ik inderdaad in gedachten maar, maar is helaas uitverkocht
zelf twijfel ik tussen 2x big five en wat lossen cake's. of 1x big five en een grooter aantal lossen cakes met sommige meerdere keren:

Producten Prijs Aantal Totaalprijs
The Big Five 2x 100,-
Deep Impact 1x 4,95
Crackling Whistler 1x 6,95
Troubleshooter 1x 9,95
Matrix 9,99 1x 9,95
Light year 1x 19,95
Shock Syndrome 1x 9,95
6xSick 6 shocks 2x 22,50
Yellow Devil Box 1x 9,95
Pyro’s Myth 1x 14,95
Totaal 210,00
GRATIS: Psycho mania N.V.T N.V.T N.V.T

Lijst 3
Product Aantal Subtotaal
Deep Impact 4x € 19,96

Crackling Whistler * 1x € 6,95

Matrix * 2x € 19,90

Trouble Shooter 1x € 9,99

The Big Five * 1x € 49,95

Shock Syndrome * 1x € 9,95

Origin Of Fire 2x € 17,00

Pyro's Myth 2x € 29,90

6 x Sick6 shocks- Sick6 Shocks 2x € 22,50

Heroic Strike 1x € 9,95

Flower Power * 3x € 2,97

Totaal 199,02

Dan zou ik persoonlijk gaan voor 1 x de big five en dan wat losse cakes pakken... leuk voor de variatie en er zijn genoeg betaalbare cakes (vooral online) die een echte toevoeging zijn voor je collectie!!
bedankt had ik inderdaad in gedachten maar, maar is helaas uitverkocht
zelf twijfel ik tussen 2x big five en wat lossen cake's. of 1x big five en een grooter aantal lossen cakes met sommige meerdere keren

Dan zou ik persoonlijk gaan voor 1 x de big five en dan wat losse cakes pakken... leuk voor de variatie en er zijn genoeg betaalbare cakes (vooral online) die een echte toevoeging zijn voor je collectie!!

dankjewel doe ik dat, met zon 19-20 goeie cakes ben ik wel blij.

Heb een vraag;
Misschien dat ik nog een 200 euro bestel bij Harten4 in Veenendaal. Ze hebben alleen zó veel keus.. Ik kom er niet uit. Misschien een werkje voor jullie? Ik wil sowieso 6 x hoogmoed om als finale te gebruiken, maar voorderest weet ik t niet. Alle merken mogelijk. Liefst een paar x een cake dubbel om een projectje te maken :D.

Dit wil ik zeer snel gaan bestellen bij Zena NL

2x Heroic Strike - 19,90
1x High Lighter - 25
3x Flower Power - 2,97
1x shock syndrome - 9,95
2x Matrix - 19,90
1x Total madness - 25
2x Crackling whistler - 13,90
1x vulcan - 2,99
1x ignition - 4,99
1x sick 6 pijlen - 7,95

TOTAAL BEDRAG: 132,55

GRATIS: Pyro's delight

Heeft er iemand tips of suggesties van welke cakes ik erbij zou moeten pakken of weglaten?
Laat het weten!!

Ik weet niet precies wat je budget is
maar een paar dingen de heroic strike vind ik mooi maar misschien 1 weglaten en dan bv een pyros Myth voor 14,95 , verder vind ik ignition wel grappig maar 5 euro misschien net iets te duur maar ik ben ook geen fonteinen man dus dat zou een hoop verklaren haha. Er zijn genoeg super cakes verkrijgbaar bij zena ik vind dat je de deep impact niet mag durven te laten staan voor 4,95 bijvoorbeeld.(ookal wil je geen kleine cakes)

Ik heb inmiddels de heroic strike maar 1x en de crackling whistler ook... verder heb ik de ignition omgeruild voor de deep impact ;) en de pyros myth er bij gepakt!! bedankt voor de tips!!
Ik heb als laatste ook de Fast Forward van Herlat gepakt... redelijke prijs maar hou wel van die snelheid, en dat zat nog niet bij mn collectie!

Ik weet niet precies wat je budget is
maar een paar dingen de heroic strike vind ik mooi maar misschien 1 weglaten en dan bv een pyros Myth voor 14,95 , verder vind ik ignition wel grappig maar 5 euro misschien net iets te duur maar ik ben ook geen fonteinen man dus dat zou een hoop verklaren haha. Er zijn genoeg super cakes verkrijgbaar bij zena ik vind dat je de deep impact niet mag durven te laten staan voor 4,95 bijvoorbeeld.(ookal wil je geen kleine cakes)

Ik heb inmiddels de heroic strike maar 1x en de crackling whistler ook... verder heb ik de ignition omgeruild voor de deep impact ;) en de pyros myth er bij gepakt!! bedankt voor de tips!!
Ik heb als laatste ook de Fast Forward van Herlat gepakt... redelijke prijs maar hou wel van die snelheid, en dat zat nog niet bij mn collectie!

ja ik ook hou van beetje tempo vandaar ook pyros myth, en matrix ja best duur maarja ik heb liever veel cakes dan iets minder met allemaal groot als je begrijpt wat ik bedoel 15 euro max per cake voor mij.

Ik zit te twijfelen dus ik vraag hierbij jullie advies :). Ik heb een budget voor siervuurwerk rond de 160-170 euro. Nu zit ik te twijfelen tussen een aantal opties.

1- De Zena Revolution voor €170,- (8x 25sh 500gr.)
2- De Blossom after thundering van hardix voor €94,-(4x 36 sh 500gr) + The big five van zena voor €50,- (5x 19sh 250gr)
3- Big five + ander zena spul voor rond de 170
edit - nog een optie - Panda cakes van hardix voor €72 (5x 19sh 250gr) + Blossom after thundering of zena spul

De blossom after thundering voor 94,- is t/m 23 november dus ik moet snel beslissen :blink:

hey mede freaks ik heb een vraagje,, ik wil bij zena een bestelling doen van 150-200€ en het liefst zoveel mogelijk cakes dus veel budgete potjes enzo zouden jullie mij zsm willen helpen met een leuk lijstje alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan