Hulp nodig bij het maken van je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bezorg ons een leuk oud een nieuw :)
Budget; 700/800 euro.
winkel; Royal,Rubro,Zena,Vuurwerktotaal,Wolff, en de rest van kuiper.
Wat; Door dat ik zelf alle leuke producten zoek voor een goede prijs/kwaliteit verhouding zie ik door de bomen het bos niet meer. Dit jaar vier ik het in Hilversum en ik heb beloofd (zoals eigenlijk van me verwacht wordt) het vuurwerk mee te nemen. deze mensen zijn een wolff pakketje gewend. dus eigenlijk is alles goed, maar het is toch leuk om met een berg vuurwerk aan te komen zetten. Dus hopelijk kunnen jullie helpen

Ik weet niet helemaal wat je bedoeld te zeggen wat betreft de sick6, maar 2 euro per 6 is niet duur. Wat betreft inhakken op je budget, denk ik dat die sick6rockets dat meer doen. Misschien kun je zo'n jumbo box weglaten en 11 pakjes sick6 erbij doen? Heb je er wel 14 minder maar vind de sick6 persoonlijk beter!

Ik bedoelde prijs per stuk, omgerekend! Ik heb nog nooit de jumbo gehad, maar als die minder zijn dan de sick6 dan ga ik liever voor kwaliteit en dus plezier dan ehm.. geen kwaliteit! Als ze niet zo goed zijn als de jumbo box, dan liever gewoon sick6!

Dan pak ik dus wel gewoon voor een 40 euro aan sick6! Thanks!

Mannuhhh, need some help!

Samen met mijn maat RBfirework gaan we met oud en nieuw 's nachts een show schieten.
Maar we hebben de show eigenlijk al klaar. Maar toch kwam er een nieuwe ingeving nadat we een show in Italië zagen. Blinkers en goud door elkaar heen schieten.

De blinks is geen probleem, maar een goede goud cake? Zodat de lucht goed gevuld is. Het liefste I-Shape en 1 voor 1. Dus geen salvo's!

Hoop dat iemand ons kan helpen! Alvast bedankt! :bye:

Samen met mijn maat RBfirework gaan we met oud en nieuw 's nachts een show schieten.
Maar we hebben de show eigenlijk al klaar. Maar toch kwam er een nieuwe ingeving nadat we een show in Italië zagen. Blinkers en goud door elkaar heen schieten.

De blinks is geen probleem, maar een goede goud cake? Zodat de lucht goed gevuld is. Het liefste I-Shape en 1 voor 1. Dus geen salvo's!

He :),

Als je echt mooi goud wilt of cake,s van marijn of showtime .
Vind ik persoonlijk de meest mooie.

Groet Gino

1 x King Cobra = 29,95
1 x Big Momma = 99,95
1 x Delicious thunder = 25,00
1 x Blow out = 25,00
2 x Heavy Legend 16 sh = 13,90
1 x Falcon = 26,50
1 x Secret Wave = 29,50
1 x Killer instinct = 25,00
1 x Unukalhai = 44,95
1 x Big Five = 49,95
1 x Crackling whistler = 6,95
1 x Wacky Whistler = 19,95
1 x Pyro's Myth = 14,95
1 x Midnight mania = 25,00
1 x Highlighter = 25,00
1 x Rude Awakening = 22,50
1 x The Legacy = 32,50
2 x Psycho mania = 23,90
2 x Shock Syndrome = 19,90 (actie zenavuurwerk.nl)
1 x Raw Whistler = 19,95
1 x Light year = 19,95

Totaal van 530,80 euro als ik het goed heb. Zit natuurlijk wel een persoonlijkheidsfactor in dit lijstje, maar dit zijn in mijn ogen echt toppers waar je een prima avond mee kan hebben. Mocht je de mogelijkheid hebben, zoek een winkel met een mooie kortingsactie. Kan behoorlijk schelen. Deze prijzen zijn trouwens gebaseerd op de website van Huismanvuurwerk en Zenavuurwerk!

Succes!

Hardstikke bedankt, ik heb een beetje eenzelfde smaak geloof ik, haha! Veel van dat lijstje zullen er zeker komen. O.a. king cobra, delicious thunder..

Vuurwerk 24 Heron showpack 1-1. Heb ik afgelopen jaar gehad, en terwijl ik hem afstak zei ik tegen mn maten; 'Ff een flutpotje tussendoor'. Nou, dat heb ik geweten zeg! Ik had hem verward met een andere pot, dus ik stak eigenlijk de verkeerde af, toen het lekker rustig was. Heerlijk gevulde lucht en echt super, super dik!

Golden wall

Wat zou jij doen?

Ik heb ongeveer 200euro voor vuurwerk (alleen cakes)
normaal ga ik naar Dutch-Fireworks maar ben dit jaar ook blij gemaakt door zena.

Ik woon in Tiel dus Dutch-Fireworks is dichtbij maar een zena winkel in de buurt is ook te doen.

waar zou jij je 200euro uitgeven en aan wat?

Wat zou jij doen?

Ik heb ongeveer 200euro voor vuurwerk (alleen cakes)
normaal ga ik naar Dutch-Fireworks maar ben dit jaar ook blij gemaakt door zena.

Ik woon in Tiel dus Dutch-Fireworks is dichtbij maar een zena winkel in de buurt is ook te doen.

waar zou jij je 200euro uitgeven en aan wat?

Zoek je budgetcakes of 500 grammers tot doorlontboxen

geen doorlontboxen. alle cakes zijn goed van budget tot 500gr...gaat erom om de kids en natuurlijk mij een mooi oud en nieuw te geven

He :),

Als je echt mooi goud wilt of cake,s van marijn of showtime .
Vind ik persoonlijk de meest mooie.

Groet Gino

Bedankt, het klopt Marijn en Showtime hebben zeker mooie cakes ertussen zitten. Marijn heeft alleen geen top goud cakes en Showtime? Eventuele aanraders dan? Heb een catalogus van ze liggen. Maar ik heb nog niet echt top goud cakes gezien.

Vuurwerk 24 Heron showpack 1-1. Heb ik afgelopen jaar gehad, en terwijl ik hem afstak zei ik tegen mn maten; 'Ff een flutpotje tussendoor'. Nou, dat heb ik geweten zeg! Ik had hem verward met een andere pot, dus ik stak eigenlijk de verkeerde af, toen het lekker rustig was. Heerlijk gevulde lucht en echt super, super dik!

Helaas, ik kan bijna overal aankomen. Maar Vuurwerk24 is nergens hier in de buurt te verkrijgen!

Golden Wall van Broekhoff:
1. Geen I-Shape
2. Geen top cake, slechte spreiding en eerst slechte burst...

Great Golden Wall Zena:
1. Mine cake... We zoeken een cake met vooral willow effect. Een hemel vol goud!

Toch allemaal bedankt voor het meedenken. Nog mensen aanraders voor een goede I-Shape goudcake?

@tristen,
Je zou battle of light kunnen doen van Sensations en deze een beetje temperen. ( als je snapt wat ik bedoel) Dan heb je geen salvo's meer, en kun je schot voor schot schieten.

greetzz

@tristen,
Je zou battle of light kunnen doen van Sensations en deze een beetje temperen. ( als je snapt wat ik bedoel) Dan heb je geen salvo's meer, en kun je schot voor schot schieten.

greetzz

Bedankt voor het meedenken, maar we zoeken echt een cake met golden willows. Zodat je de lucht vol goud kan pompen! In deze cake zit blauw verwerkt, en dat zit al in de show. Het is eigenlijk een finale voor de semi-finale! Als je het nog begrijpt! :p

Toch allemaal bedankt voor het meedenken. Nog mensen aanraders voor een goede I-Shape goudcake?

Van showtime heb je toch wel een paar aanraders met betrekking tot goud. Ze zijn wel vaak erg duur.

Willow blok als je echt willows zoekt maar vind hem zelf niet zo mooi:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?11905-Various-Willow

Dit zijn ook twee mooie gouden blokken:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?11143-Brocade-Finale
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?11144-Kamuro-Finale/page3

En als je hier niks kan vinden weet ik het ook niet meer :p :
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?21158-Indextopic-Golden-Willow

Bedankt voor het meedenken, maar we zoeken echt een cake met golden willows. Zodat je de lucht vol goud kan pompen! In deze cake zit blauw verwerkt, en dat zit al in de show. Het is eigenlijk een finale voor de semi-finale! Als je het nog begrijpt! :p

Oude versie van de golden dream - bon fireworks (als deze nog te krijgen is)

de Wave willow van broekhoff? redelijk prijsje voor een prima cake

ok aangezien ik niet veel bezig ben met schuurmans etc etc,, even een vraagje ,

ik ga dit jaar naar meerdere ddealers maar ook naar fietsenhalmiddenmeer ,
gewoon uitproberen vanwege de aanbiedingen etc,
ik wil hier een bedrag van max 300 uitgeven maar heb geen flauw idee wat te halen
normaliter ben ik meer van de budget cakes , maar bijna alles valt daar wel onder de budgetcakes zou iemand mij kunnen helpen
mvg rick

Bedankt, het klopt Marijn en Showtime hebben zeker mooie cakes ertussen zitten. Marijn heeft alleen geen top goud cakes en Showtime? Eventuele aanraders dan? Heb een catalogus van ze liggen. Maar ik heb nog niet echt top goud cakes gezien.

Helaas, ik kan bijna overal aankomen. Maar Vuurwerk24 is nergens hier in de buurt te verkrijgen!

Golden Wall van Broekhoff:
1. Geen I-Shape
2. Geen top cake, slechte spreiding en eerst slechte burst...

Great Golden Wall Zena:
1. Mine cake... We zoeken een cake met vooral willow effect. Een hemel vol goud!

Vuurwerk24 is te verkrijgen in Westendorp bij Roenhorst. Site is nog niet online. Maar is dat te doen voor je? Is dichtbij Doetinchem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan