Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vroeg me af wat nu echt een goed pakket is voor tussen de 100 en 200 euro.
Het pakket moet zo min mogelijk fonteinen bezitten. Het liefst allemaal cakes, pijlen erbij zijn ook prima.
Dus welk merk is kwalitatief en qua prijs een aanrader?
12x Silver Salute, en als finale 4x Clouds of Thunder, dat lijkt me wel leuk als prijs niet uit maakt.![]()
Je leest niet echt.... Ik vroeg tips voor 1 finale blok.
En met deze emoticon -->bevestig je alleen maar dat je afgunstig bent i.p.v. dat je een goede tip geeft na het lezen van mijn post.
Dus iemand een goed idee voor een finale blok?
Ik help je gewoon hoor, maar laat maar zitten dan.
Anders is de Super 500 wel een aanrader.
Super 500 heb ik ook aan zitten denken ja. Fijn dat je mee denkt! Jammer van die emoticon die de vorige post een ietwat bittere nasmaak geeft.
En waar woon je precies by the way : desnoods doneer ik je wel een cake, ik heb tenslotte de 1e prijs gewonnen bij de rijswijkse vuurwerkhal. !!
@ ilvan: Ik zou naar winkel 2 gaan omdat Dynasty toch iets goedkoper is dan de andere en ik zou zowieso naar de bedrijfsleider stappen en je plan uitleggen en kijken wat hij voor je kan doen. Het is iig voor een goed doel en wie weet geeft hij je nog een extra steuntje mee
En waar woon je precies by the way : desnoods doneer ik je wel een cake, ik heb tenslotte de 1e prijs gewonnen bij de rijswijkse vuurwerkhal. !!