Vuurwerkland Steenbergen

Nou ik zou maar lekker even wachten tot vanavond Vincer en Heartworm, want Vuurwerkland Steenbergen heeft dit jaar ook een aantal nieuwe importeurs erbij genomen! Meer ga ik niet zeggen, maar als Heartworm niet liegt, dan koopt hij zijn vuurwerk in Steenbergen dit jaar!

Ruben, ik weet wel zeker dat heartworm zijn vuurwerk in Steenbergen gaat halen, hihi. Vele wegen leiden naar Rome, zeggen ze weleens.

In dit geval Steenbergen in plaats van Rome. Komt goed. Vanavond zullen jullie je verblijden met de website en nog iets anders.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga zometeen snel leren zodat ik om 9 uur klaar ben en een lijstje kan maken.Kzit btw alleen op school kan dus mooi printje maken en op school bestuderen....

Ik ga zometeen snel leren zodat ik om 9 uur klaar ben en een lijstje kan maken.Kzit btw alleen op school kan dus mooi printje maken en op school bestuderen....
Zit je tot 9 uur op school:shocked:

Ik had gehoopt dat de site u onluine was maar het is dus nog even wachten.:sad:

Maakt allemaal niet uit, maar het blijft toch leuk om de eerste dag van deze maand het assortiment te zien.

Binnen enkele minuten zal Ramon de aparte website van Vuurwerkland Steenbergen online knallen! Dit heeft een kleine vertraging opgelopen maar daardooor is de spanning alleen maar groter geworden, dat zal beloond worden!

Back
Bovenaan