Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Ik ben al heel lang aan het denken maar ik weet het nog steeds niet.
Ik zoek een finale blok!
De Showtime blokken van Cafferata zijn bijv. al super vet maar misschien weten jullie betere.

Het liefst zo heftig mogelijk. Prijs en tijdsduur maakt niet uit.
(misschien iets gelijkwaardig aan de Super 500 van Dynasty).

12x Silver Salute, en als finale 4x Clouds of Thunder, dat lijkt me wel leuk als prijs niet uit maakt. :rolleyes:

Ik vroeg me af wat nu echt een goed pakket is voor tussen de 100 en 200 euro.

Het pakket moet zo min mogelijk fonteinen bezitten. Het liefst allemaal cakes, pijlen erbij zijn ook prima.

Dus welk merk is kwalitatief en qua prijs een aanrader?

Niemand?????

Veel vuurwerk liefhebbers kiezen liever voor een aantal losse cakes. Dan kan je zelf iets samenstellen, wat 100% je eigen smaak is. Een pakket heeft vaak wel een paar dingen erbij die matig zijn, wat toch zonde is.
Dat gezegd hebbende, het pakket Buurt Assortiment XXL (€85,00) van Rubro moet heel goed zijn. Ook het pakket Big Box van Brave en Wichers (Lidu) is al jaren een topper, maar dit jaar met €135,- erg duur.

12x Silver Salute, en als finale 4x Clouds of Thunder, dat lijkt me wel leuk als prijs niet uit maakt. :rolleyes:

Je leest niet echt.... Ik vroeg tips voor 1 finale blok.

En met deze emoticon -->:rolleyes: bevestig je alleen maar dat je afgunstig bent i.p.v. dat je een goede tip geeft na het lezen van mijn post.

Dus iemand een goed idee voor een finale blok?

Je leest niet echt.... Ik vroeg tips voor 1 finale blok.

En met deze emoticon -->:rolleyes: bevestig je alleen maar dat je afgunstig bent i.p.v. dat je een goede tip geeft na het lezen van mijn post.

Dus iemand een goed idee voor een finale blok?

Ik help je gewoon hoor, maar laat maar zitten dan.
Anders is de Super 500 wel een aanrader.

Ik vind de ADHD van Marijn (€65,-) echt een topper, en bijzonder snel! Wat mij betreft finale-cake waardig!
Ook Manon het Kanon (knalblok van €54,50) van Marijn knalt er heftig op los, en is daarom ook prima als finale. Die eindigt met een geweldig salvo aan fluiters met salute.

mooie lijstjes hier. Ook leuk dat we elkaar kunnen helpen.

ik ben er al een tijdje uit wat ik allemaal wil. Heb ook al lang besteld:p

om 00:00 gaat hier o.a. Heavy 5 de lucht in, verder wat Rocketboom, en losse cakes als de Asian thunder cake, Airborn, Green Glitter etc.

Mensen nog hulp nodig met lijstje btw ?

:bye:

Vandaag is het idee naar voren gekomen om een klein vuurwerk showtje te verzorgen voor een een woongroep met bejaarden. Mijn moeder werkt hier mee, en het leek haar leuk om een vuurwerkshowtje te regelen voor deze mensen. aangezien het om een klein showtje gaat, vraag ik alle even jullie hulp.

Het liefst willen we zoveel mogelijk grondvuurwerk. En dan bedoel ik fonteinen, en evt. mines blokjes.

Het budget voor dit kleine showtje is ongeveer 30 tot 40 euro Dit is grotendeels samen gesteld door het tehuis zelf.

Er zijn 5 winkels hier. Het praktische zou zijn om 1 winkel te bezoeken om het vuurwerk af te halen. Zouden jullie kunnen helpen met een lijstje maken van 30 tot 40 euro, bij 1 van deze winkels? :

Winkel 1 verkoopt : GBV vuurwerk (Proline, Excellent, Asian budget line)

Winkel 2 verkoopt : Wolf vuurwerk (Dynasty collection)

Winkel 3 verkoopt : Beko vuurwerk (Skyline, Traditionals) En Cafferata (Army, Cafferata collectie)

Winkel 4 verkoopt : Schuurmans vuurwerk (Diamond collection, Kaboom etc.)

Winkel 5 verkoopt : Breeschoten vuurwerk (alle collecties)

:bye:

Laatst bewerkt:
@ ilvan: je kan bij winkel 1 het gbv meterpakket voor 20 euro halen en dan nog 10 euro voor een cake/grote fontein of een leuk pijlen pakketje:)

@ ilvan: Ik zou naar winkel 2 gaan omdat Dynasty toch iets goedkoper is dan de andere en ik zou zowieso naar de bedrijfsleider stappen en je plan uitleggen en kijken wat hij voor je kan doen. Het is iig voor een goed doel en wie weet geeft hij je nog een extra steuntje mee :rolleyes:

En waar woon je precies by the way : desnoods doneer ik je wel een cake, ik heb tenslotte de 1e prijs gewonnen bij de rijswijkse vuurwerkhal. !!

@ ilvan: Ik zou naar winkel 2 gaan omdat Dynasty toch iets goedkoper is dan de andere en ik zou zowieso naar de bedrijfsleider stappen en je plan uitleggen en kijken wat hij voor je kan doen. Het is iig voor een goed doel en wie weet geeft hij je nog een extra steuntje mee :rolleyes:

En waar woon je precies by the way : desnoods doneer ik je wel een cake, ik heb tenslotte de 1e prijs gewonnen bij de rijswijkse vuurwerkhal. !!

Ik woon in Goes, Zeeland.

Het budget komt uit een pot met geld voor activiteiten. Het is beschikbaar gesteld door de directie en medewerkers enzo, en dan kunnen ze in een jaar verschillende activiteiten doen. Dit is zo'n soort activiteit.

Het is dus idd wel een beetje een goed doel. Ze hebben er gedeeltelijk zelf voor gespaard. Maar ik ben ook nog wel bereid zelf nog wel wat te investeren, dus het kan nog leuk worden.

Voor het vuurwerk, bij de breeschoten winkel hier, wordne ook de draakboxen verkocht. Deze bevatten ook allemaal fonteinen en de kwaliteit ziet er wel aardig uit. optie?

Laatst bewerkt:
Hey vriend, geef je rekeningnummer maar, mijn meisje en ik vinden het een leuk initiatief dus wij willen je bij deze wel een bijdrage geven van 10 euro.
Als er nog anderen zijn die zich geroepen voelen om ook iets te willen doneren voor deze woongroep met bejaarden : klasse !!

Back
Bovenaan