Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Je lijstje harveydwijs2:

Sier:
Crown collection Solar 34,95
Trapezia 22,95
Heavenly Willow 7,95
Madness 14,95
7 potten totaal

Voor in de middag:
3x Kanonslag XL 3,00
2x Wondertol 2,00
3x Thunder King Basic 5.85
Bang 2 Bang 11,95
Minitronix 5,95
Super Screamer Rockets 6.95
Vulcanix 2,95

= 119.45

Dus, na zelf altijd maar lijstjes maken en alles nagaan ben ik ook benieuwd naar jullie mening....

Aangezien ik dit jaar alleen de beschikking heb tot een proline dealer (http://www.laundrysolutions.nl/dubbelbros/) met de kleine folder, is mijn assortiment niet héél groot...

Het kleine spul kom ik wel uit, alleen ik zoek gewoon een paar dikke 500 grammers voor rond de 300/400 euro totaal en ben benieuwd wat jullie zouden nemen van dit bedrag ;)

Ik heb zelf ook al wat huiswerk gedaan, en hier kom ik zelf op uit:

- Mega Steps
- Best of Seven Rows
- Multi Colour Lines
- Quick Step
- Salvo Cabs
- Asian Thunder Cake 100S
- Asian Budget Line B

Kom ik uit rond op 384,50...

Graag zie ik jullie mening tegemoet met op- en aanmerkingen, graag wel onder de 400 euro blijven :).

Mvg, Raider.

ja ik heb een budget van 80 euro ik wil wel wat klein vuurwerk om de middag mee door te komen maar ook een mooi cake pakket met een paar pijltjes kunnen jullie me daar nij helpen ik kan kiezen uit de crown collectie en pyro power bij de intertoys in echt

alvast bedankt

Omschrijving Aantal Stukprijs Totaalprijs
101 Kanonslagen 200 stuks. De harde!

€ 1,95 € 13,65
1055 Aansteeklont 1 meter

€ 1,00 € 2,00
230 Blossom Flower 50 stuks de beste!

€ 2,50 € 2,50
700 Starwarriar knal 144 stuks

€ 1,75 € 7,00
500 Romeinse Kaars 10 balls 12 stuks

€ 1,50 € 4,50
216 Killer Bumble Bee 12 stuks

€ 0,59 € 1,18
205 Flashing Diamond 10 stuks. De echte!

€ 1,49 € 1,49
214 Crackling Mines 6 stuks. Spotgoedkoop!

€ 0,50 € 2,50
300 Happiness fonteinen 4 stuks.

€ 1,50 € 1,50
726 Extreme Bang Rockets

€ 7,95 € 7,95
991 Rocket Boom 5 mortierpijlen TOPPER!

€ 9,95 € 19,90
690 Battle 25 schots

€ 13,50 € 13,50
498 Heavy 5 cake pakket 5 x 16 schots cake

€ 33,00 € 33,00
Kado: Knock Out mortier 6 stuks met boeket. 1 € 3,95 Gratis
Kado: Magic Whip 10 meter lang knetterlint/ verlenglont 1 € 7,50 Gratis
Kado: Jorge Kasjopeja JW 06 16 schots 1 € 12,95 Gratis
Kado: Jorge Don't worry be happy JW 20 25 schots 1 € 14,95 Gratis
Totaal 35 € 110,67
plus een bulk pack asiain thunder maar ik vraag me af of dit nouw wel een goed lijstje is en wat er misschien bij kan en beter kan weglaten enz enz dealers zijn gbv broekhoff en rijswijkse vuurwerk hal (verschillend dus )

iemand nog een leuke marijn/ongeloofelijk krankzinnig/barelylegal pot of pakket van max 50 euro? liefst geen pijlen
heb de ultimate force van barely legal al besteld

alvast bedankt

mvg

koen

Koen:
Het pakket "Wilde Wieven" van Marijn schijnt erg leuke, originele effecten te bevatten. Kost zo'n 42,50
Qua losse potten zou je prima een Extreme Salute met een Boefje kunnen doen, of anders een Piedewiet of Wil wil Wel.

Lol

Lol

Daybreak van Dynasty of Fire Emblem van Royal, afgaande op de prijs/kwaliteit verhouding?

En 4 Space, nemen of laten staan?

Fire emblem, maar als ik 1,50 euro meer zou besteden, zou ik BURNING GEARS halen.
4 space zou ik niet halen!
Kun je beter 1x Super 4, houdt je nog 50 euries over!

Hopelijk dat je hiermee iets kunt!

bedankt voor de tips darksoul ;)
nog iemand anders andere tips? (ik ken trouwens iemand waar een pot in dat pakket naar is vernoemd xD)

Ik zit te twijfelen tussen 2 collecties met budget van ong. 55 euro.(legaal) Kunnen jullie zeggen welke jullie leuker/mooier/beter vinden?

Collectie 1

1x Rocket Candle Starter
1x 31-12 Pakket 1
1x 10 Asian Thunder
1x Grondbloemen
1x Romeinse kaarsen (10 stuks)
2x babypijltjes fluit (100 stuks)
1x babypijltjes met crackling
2x slof rotjes
-----------------------------------
55,50 euro

Collectie 2

1x Excellent 1,5
2x Asian Thunder (10 stuks)
1x Grondbloemen
1x babypijltjes met crackling
3x babypijltjes met fluit
1x romeinse kaarsen (10 stuks)
2x slof rotjes

----------------------------------
56,00

Voor welke zullen jullie kiezen collectie 1 OF collectie 2

Groeten, René

ik wil nog voor tussen de 50 en 70 euro een 500 grammer ? welke is het best :O keuzen uit gbv, marijn, vc vuurwerk, knalfords, zena store.

mvg O

Moeten het perse 500 grammers zijn? Je zou ook kunnen denken aan Levensgenieters of Zware jongens van Marijn, ook toppers naar mijn idee.

Ik zit te twijfelen tussen 2x Heavy 5, of 1x Heavy 5 en 2x Concerto Rosso.
Wat zouden jullie doen? :rolleyes:

Ik heb maar even wat geld bij elkaar gezocht en kan nu weer niet kiezen, wat zal het toch worden. 2x Fire Emblem, of 2x Concerto Rosso?

2 totaal andere potten, maar wil je een langdurige combinatie dan de Concerto. Wil je een flinke indruk maken, de Fire Emblem.
Die draaiende tails vallen echt goed op!

Ik vroeg me af wat nu echt een goed pakket is voor tussen de 100 en 200 euro.

Het pakket moet zo min mogelijk fonteinen bezitten. Het liefst allemaal cakes, pijlen erbij zijn ook prima.

Dus welk merk is kwalitatief en qua prijs een aanrader?

Ik wil graag 2x de Wodka Blue (€21,35) van Bonfireworks omdat ik dat een prachtige cake vind, maar daarvoor moet ik wel één andere cake schrappen. Nu kan ik ze wel allemaal doen maar dan ga ik dik en dik over mijn begroting heen en dat heb ik liever niet. Dit zijn de cakes waarvan ik er één zou moeten schrappen:
1x Barracuda (Full loaded) €23,00
1x Fire Surfer (Dynasty)€19,95
2x Battle (Dynasty)€22,50
1x Stars over Paris (Dynasty)€17,55

Ik zit zelf erg te twijfelen. De Barracuda is mooi maar wel druk door de crackling en de Wodka Blue heeft een langere duur dan de Barracuda. Ook is de Wodka Blue goedkoper.

Dan zit ik nog te twijfelen tussen de Fire Surfer en de Stars over Paris. De Stars over Paris heeft mooiere effecten maar is sneller afgelopen en de Fire Surfer is gewoon een hele degelijke cake met mooie effecten.

Dan zou ik nog kunnen kiezen om één Battle eraf te halen. Maar dit is gewoon een schitterende cake voor die prijs.

Welke cake zouden jullie schrappen?

Back
Bovenaan