Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Heyhey,

Heb tot dusver het volgende op papier staan. Wil gaan bestellen bij roenhorst-vuurwerk.nl & roenhorstvuurwerk.nl (Verschillende sites (DE/NL - Weco/Rubro/Heron/Marijn uitverkoop). Budget is Max 400.

Ik zat te denken om buurtassortiment weg te doen en immortal gold toe te voegen. Verstandig? Of andere tips? Aquila/25 carat wil ik afzonderlijk gaan doorlonten. Dus 12x aquila en 5x 25 carat.

Weco Aquila Karton á 12st. 1 € 57,00 € 57,00
Weco 25 Carat 5 € 10,00 € 50,00
Rubro Heavy Legend 16 3 € 6,75 € 20,25
Rubro Heavy Legend 25 2 € 12,95 € 25,90
Rubro Secret Salute 2 € 25,00 € 50,00
Rubro Turbo Clash Rockets 2 € 25,00 € 50,00
Rubro Buurtassortiment XXL 1 € 89,00 € 89,00
Totaal €342,15

Need some help! :P

Ik heb (bijna) alles wat ik wil, alleen ik zit nog te twijfelen tussen een paar lekkere knalpotten.
Mijn eerste keus ging zelf uit naar de Bunker Blaster, omdat die lekker veel schoten heeft en volgens mij best aardig knalt. Heeft iemand ervaring met de BB? En de 2 andere waren: Silver Salute en de Shock Wave. Welke geven jullie de voorkeur? Weet nu eigenlijk niet wat ik moet kiezen :P

@Robinhood

Ik heb geen ervaring met de Bunker Blaster,
Zou hem dus niet kunnen vergelijken.
Ik heb ervaring met de Silver Salute van vorig jaar.
Deze knalde erg laag en soms wel te gevaarlijk. Maar omdat ze zo laag kwamen wel erg mooie hard knallen.
De Shock Wave kan even niet bedenken van welke importeur deze is.

Heb je ook al gekeken naar Tears of Beauty of Secret Salute?

mvg Dracow

zit wel veel spreiding in prijs: Bunker Blaster (wordt die nog wel verkocht dan?) rond de €70, In Shock €40 en Silver Salute €22 ongeveer. Kijk dus even naar je budget vooral. Maar bedenk ook dat zoals het er nu voorstaat de In Shock het hardst lijkt te gaan knallen (nog onzeker want nog niet binnen) maar de Silver Salute een beter ritme heeft (die andere is sloooom) en tot vorig jaar het hardste knalblok was... Bunker Blaster mag meer schoten hebben maar wel het zachtste van de drie voor de hoogste prijs... Succe!

Bedankt voor de nuttige info! Had vorig jaar de Silver Salute en die was echt top. Knalde soms inderdaad erg laag maar de knallen waren goed, en een lekker tempo! Bunker Blaster is hier dan een stuk goedkoper... 44,50. Ziet er wel uit als een leuk blokje met een snel tempo! Moet eigenlijk alleen weten waarmee ik de klappen mee kan vergelijken :P

Tja, hier weinig ervaringen ermee, waarschijnlijk door de negatieve feedback van elders; schijnt stuk minder hard te knallen dan een Thunderking dus kun je nog beter een sierblokkie gaan knallen voor die prijs :sad:

- Mijn budget ligt rond de 60 - 70 euro.
- Ik wil vuurwerk in Nederland
- het liefst bij 1 van deze winkels: de driesprong - zena pijnacker - verbakel vuurwerk
- allemaal knal vuurwerk zoals shocks, rotjes en dat soort dingen
- zouden jullie mij kunnen helpen met het maken van een mooie knal vuurwerklijst in 1 van de bovenstaande winkels en ongeveeer rond de 60-70 euro? :D hieronder zijn de links van de winkels.

http://www.verbakelvuurwerk.nl
http://dedriesprong.vuurwerkexpert.nl
http://www.zenavuurwerk.nl/delft

Mvg vuurwerkboy1998~

Dan kan je een beste dag knallen!

1 Karton rotjes= 12
5 babypijtljes naar keuze ook rond de 1.5 pst= 7.50
2.5 voor 6 single shots=60 shots voor 25 euro= 25
10 wondertollen ook rond de 1.50 15
10 90 shotmatjes 1 euro pst 10

Ik weet niet bij welke winkel maar dit is een soort indicatie
Hiermee kan je MAKKELIJK een dag knallen lijkt mij.. (En hou je de helft over)

dan doe ik eerder:
10 pakke rotjes = 10 euro
5x reaper (nl vlinders)9 euro
5x sky thunder (nl nitraaten) 15 euro
4x wondertollen 5 euro
5x 90 shots matje = 6 euro
2x 50 shocks voor 12,50 dus 50 shocks voor 25 is totaal: € 65,00 euro maarja al ben je in de winkel koop je meer dan je nodig hebt dus denk dat het 70-80 euro word.

maar als iemand andere knal dingen weet post het aub!

mvg vuurwerkboy1998~

Waarom je geld verspillen aan die "nitraten" en "vlinders", OK ze zien er wel tof uit maar knallen niet beter of harder dan een rotje.

En je zou nog voor wat knal pijlen kunnen gaan.
En waar kan je dan die 50 shocks voor 12.50 kopen?

die nitraten zijn 20 stuks 3 euro en vlinders 12 stuks 2 euro dan knalt het vast harder dan een rotje.... en die 50 shocks bij de driesprong :) maar kijk ik wil harde knallen en die rotjes die zijn echt met het jaar slechter... je kan ze gewoon inknijpen en dan hoor je een klein babyscheetje.. dus ik denk dat die nitraten en vlinders :P beter zijn.

Waarom je geld verspillen aan die "nitraten" en "vlinders", OK ze zien er wel tof uit maar knallen niet beter of harder dan een rotje.
Jij zult nog verrast zijn...vorig jaar die van Cafferata niet getest? Dan had je waarschijnlijk beter geweten...wil niet zeggen dat alle versies van alle importeurs zo zullen zijn, maar dat alles zo zacht gaat als een rotje gaat dus niet op! :rolleyes:

hier :) ze maken echt geen 20 nitraten voor 3 euro hoor.. daar koop je 600 rotjes voor XD en volgens mij knallen ze wel even hard als een thunderking of niet?

hier :) ze maken echt geen 20 nitraten voor 3 euro hoor.. daar koop je 600 rotjes voor XD en volgens mij knallen ze wel even hard als een thunderking of niet?

Ze knallen zeker niet zo hard als een thunderking. In een normale nitraat zit flashkruit wat niet in nederland mag. Daar mag alleen buskruit wat ook in rotjes zit en daarom niet veel harder is als een rotje. Je kan beter meer pakjes thunderkings kopen dan die nep nitraten/vlinders, want die zijn de prijs niet waard.

ik denk niet, nergens zit flash in en nogsteeds over hetzelfde aantal gram buskruit in,
dus is denk dat je betaalt voor de look a like.

Heyhey,

Heb tot dusver het volgende op papier staan. Wil gaan bestellen bij roenhorst-vuurwerk.nl & roenhorstvuurwerk.nl (Verschillende sites (DE/NL - Weco/Rubro/Heron/Marijn uitverkoop). Budget is Max 400.

Ik zat te denken om buurtassortiment weg te doen en immortal gold toe te voegen. Verstandig? Of andere tips? Aquila/25 carat wil ik afzonderlijk gaan doorlonten. Dus 12x aquila en 5x 25 carat.

Weco Aquila Karton á 12st. 1 € 57,00 € 57,00
Weco 25 Carat 5 € 10,00 € 50,00
Rubro Heavy Legend 16 3 € 6,75 € 20,25
Rubro Heavy Legend 25 2 € 12,95 € 25,90
Rubro Secret Salute 2 € 25,00 € 50,00
Rubro Turbo Clash Rockets 2 € 25,00 € 50,00
Rubro Buurtassortiment XXL 1 € 89,00 € 89,00
Totaal €342,15

Iemand nog tips?

Bedankt voor de nuttige info! Had vorig jaar de Silver Salute en die was echt top. Knalde soms inderdaad erg laag maar de knallen waren goed, en een lekker tempo! Bunker Blaster is hier dan een stuk goedkoper... 44,50. Ziet er wel uit als een leuk blokje met een snel tempo! Moet eigenlijk alleen weten waarmee ik de klappen mee kan vergelijken :P

Als je aan de silver salute kan komen, zal je ook wel aan de no mercy kunnen komen?? Dit is bijna dezelfde cake als de silver salute alleen dan met 72 schoten. Prijs is ook beter, namelijk 46,50. (2x silver salute is 53 euro) Dus als je veel schoten wil zou ik zeker de no mercy nemen!!

Hallo.

Ja ik heb hulp nodig bij mijn bestelling.

Mijn Budget Is : 250 Euro.
Land : Nederland.
Winkel's : Machet (Losser) , Japin (Overdinkel).
Ik Zoek Knal Vuurwerk ,

Ik ben al een tijd aan het zoeken naar mooi legaal knal vuurwerk dat redelijk hard gaat :)
Ook zoek ik naar mooi sier spul

Alvast Bedankt !

Hallo allemaal,

Budget: 40
Land: Nederland!
Winkel's: intratuin en vuurwerktotaal barendrecht en vuurwerkreus barendrecht en koorn en co rotterdam.

In de vooravond wat leuk kleiners (shocks miss?
En dan in de avond 1 grote of 3 kleinere ofso.

Alvast bedankt voor jullie moeite!

Groeten
Dennis

Back
Bovenaan