Nitraat12
VWC lid
Noem 'ns een rampestamper cracklingbak, liefst fanshape maar hoeft niet, en nee; niet Secret Salute of de Event Grande Finale. In een lagere prijsklasse (40-50euro max) en mag van elke importeur.
Golden tempel van Herlat?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Noem 'ns een rampestamper cracklingbak, liefst fanshape maar hoeft niet, en nee; niet Secret Salute of de Event Grande Finale. In een lagere prijsklasse (40-50euro max) en mag van elke importeur.
±100 euro bij http://www.vuurwerkriezebos.nl/vuurwerk/ (na aftrek van de korting), buurtassortiment heb ik al besteld. Vind de keuze tussen Wolf / Royal / Rubro zeer moeilijk, iemand die kan helpen?
Een aantal potten voor de vooravond / samen met het ba voor 00:00.
±100 euro bij http://www.vuurwerkriezebos.nl/vuurwerk/ (na aftrek van de korting), buurtassortiment heb ik al besteld. Vind de keuze tussen Wolf / Royal / Rubro zeer moeilijk, iemand die kan helpen?
Een aantal potten voor de vooravond / samen met het ba voor 00:00.
. Iemand die misschien wat weet?Zelf dit jaar met een maatje oud en nieuw vieren en dus wat meer naar het goedkopere siervuurwerk
Ik ga bestellen bij
schiedamvuurwerk.nl
vuurwerksjaak.nl
vuurwerkshop7kamp.nl
Het gaat om het kleine grut zoals de shocks maar voor de rest heb ik ook nog rond de 100 euro budget voor goedkoop siervuurwerk,denk hierbij aan potten van 5 tot 15 euro
Zelf dit jaar met een maatje oud en nieuw vieren en dus wat meer naar het goedkopere siervuurwerk
Ik ga bestellen bij
schiedamvuurwerk.nl
vuurwerksjaak.nl
vuurwerkshop7kamp.nl
Het gaat om het kleine grut zoals de shocks maar voor de rest heb ik ook nog rond de 100 euro budget voor goedkoop siervuurwerk,denk hierbij aan potten van 5 tot 15 euro
Ik ken niet alle cakes die je opnoemt maar persoonlijk vind ik 5 cakes afsteken leuker als 1. Maar dat ligt ook aan de rest van je collectie, als je al 40 cakes heb word het een ander verhaal!
Nogmaals vraag ik om hulp, welke van onderstaand zou jij laten vallen en waarom:
Sunrise
Great Balls of Fire
Miracle
Dragon Balls
Wodka Blue
Treasure Island
Weeping Willows
Gorgeous
Braniac Dragon
Thanks!
Zeker een mooie lijn alleen net iets boven het budgetSchiedam vuurwerk zou ik gaan voor hun eigen lijn 137 euries 14 potten waarvan volgens mij 5x 500 grams potten.
schiedamvuurwerk
Papilot 25 schots 190gr. 12,95 12,95
Epoxi 13 Schots 195gr. 5,00 5,00
NIOX 13 Schots 5,00 5,00
LA FACADE 5,00 5,00
Shoot Out 5,00 5,00
Totaal 32,95
Die potjes van 5 euro zijn echt geen miskopen want kosten normaal veel duurder en zijn ook erg mooi.
vuurwerksjaak.nl
Airborn € 8,99
Palm island € 9,99
Totaalbedrag € 18,98
Palm Island is vooral erg mooi voor die prijs en die Airborn is leuk met die crackling fontein.
vuurwerkshop7kamp.nl
Pyro Power Action Pack€ 12,95 Per stuk € 12,95
Glorious 19 shots€ 4,95 Per stuk € 4,95
Saturn Missle Battery 200 € 9,45
Heavy Legend 25 shots € 14,95
Heavy Legend 16 shots € 7,95
Totaal bedrag €50,25
Heavy legend is leuk met die salutes vooral 25shots versie is mooi. Pyro power pack en Glorious is hel erg leuk voor in de vooravond.
Ik hoop je hiermee te kunnen helpen.
Joris
Vuurwerk Met Een Kroon of Solid Stone? Richardus