Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Hallo.

Ja ik heb hulp nodig bij mijn bestelling.

Mijn Budget Is : 250 Euro.
Land : Nederland.
Winkel's : Machet (Losser) , Japin (Overdinkel).
Ik Zoek Knal Vuurwerk ,

Ik ben al een tijd aan het zoeken naar mooi legaal knal vuurwerk dat redelijk hard gaat :)
Ook zoek ik naar mooi sier spul

Alvast Bedankt !

Kijk dan voor de shocks/mortiertjes en alle nieuwe grote knallers van de verschillende importeurs. Heb me laten vertellen dat ze gemeten zijn op 117 decibel :)

Neem bijvoorbeeld knalcakes etc. Genoeg filmpjes te vinden. Om alleen losse knallers te kopen voor €250 dan ben je met 8 januari nog steeds aan het knallen:D

Hallo allemaal,

Budget: 40
Land: Nederland!
Winkel's: intratuin en vuurwerktotaal barendrecht en vuurwerkreus barendrecht en koorn en co rotterdam.

In de vooravond wat leuk kleiners (shocks miss?
En dan in de avond 1 grote of 3 kleinere ofso.

Alvast bedankt voor jullie moeite!

Groeten
Dennis

Bij vuurwerktotaal:

1 x Gold Finger 25sh
€ 9,95

1 x Magic Moments
€ 19,95

1 x Bulkpack Singleshot (36 stuks)
€ 10,00

1 x Rollin' Rocket (gratis)
Gratis

1x Fine Nine (gratis)
Gratis

5 Producten € 39,90

Magic Moments:

Gold Finger:

Fine Nine:

Heyhey,

Heb tot dusver het volgende op papier staan. Wil gaan bestellen bij roenhorst-vuurwerk.nl & roenhorstvuurwerk.nl (Verschillende sites (DE/NL - Weco/Rubro/Heron/Marijn uitverkoop). Budget is Max 400.

Ik zat te denken om buurtassortiment weg te doen en immortal gold toe te voegen. Verstandig? Of andere tips? Aquila/25 carat wil ik afzonderlijk gaan doorlonten. Dus 12x aquila en 5x 25 carat.

Weco Aquila Karton á 12st. 1 € 57,00 € 57,00
Weco 25 Carat 5 € 10,00 € 50,00
Rubro Heavy Legend 16 3 € 6,75 € 20,25
Rubro Heavy Legend 25 2 € 12,95 € 25,90
Rubro Secret Salute 2 € 25,00 € 50,00
Rubro Turbo Clash Rockets 2 € 25,00 € 50,00
Rubro Buurtassortiment XXL 1 € 89,00 € 89,00
Totaal €342,15

Weco Aquila Karton á 12st. 1 € 57,00 € 57,00
Weco 25 Carat 5 € 10,00 € 50,00
zink pijlen 1 € 50,00
heron cake 1-2-3- € 135,00
heavy legend ready to rumble 2x € 50,00
zware jongens € 60,00

Totaal: € 402

Je krijgt er gratis een cake bij van 14-1 tm 14-4
en een gratis candle assortiment van heron

Groetjes

Ik kom er niet meer uit...

http://www.dumpshopfeenstra.nl/

Hier heb ik al op mijn lijst: Falcon (24,95) en de Thunder King Jumbo Box (23,95) maar nu heb ik nog 35 euro uit te geven en ik weet niet goed waaraan ik dit zou moeten doen. Of wie weet zou ik niet eens de falcon moeten nemen? Ach, iemand zin om te helpen?

Ik kom er niet meer uit...

http://www.dumpshopfeenstra.nl/

Hier heb ik al op mijn lijst: Falcon (24,95) en de Thunder King Jumbo Box (23,95) maar nu heb ik nog 35 euro uit te geven en ik weet niet goed waaraan ik dit zou moeten doen. Of wie weet zou ik niet eens de falcon moeten nemen? Ach, iemand zin om te helpen?

Als je even aangeeft wat voor iets je er nog graag bij zou willen hebben, zijn er genoeg mensen die zin hebben om je te helpen

Als je even aangeeft wat voor iets je er nog graag bij zou willen hebben, zijn er genoeg mensen die zin hebben om je te helpen

Oh ja, dat is wel handig.

Ik zoek dus nog een paar (2 of 3?) leuke potten, misschien een knalblokje (Heavy Legend/Secret Salvo?). En zal ik dan dus wel of niet de falcon nemen? Ik heb al wel 2 potjes van broekhoff gekocht maar de Falcon was als "grote" pot bedoelt.

Oh ja, dat is wel handig.

Ik zoek dus nog een paar (2 of 3?) leuke potten, misschien een knalblokje (Heavy Legend/Secret Salvo?). En zal ik dan dus wel of niet de falcon nemen? Ik heb al wel 2 potjes van broekhoff gekocht maar de Falcon was als "grote" pot bedoelt.

Ik zou in elk geval de Secret Salute in plaats van de Falcon nemen.

Dat is appels met peren vergelijken. Knalcake versus siercake. Dan zou ik heavy legend 16/25/36/45 nemen. Heb je van beiden wat.
Greetz

Goedemorgen allemaal,
Ben bezig met m'n lijstje en kom er even niet meer uit, heb nog zon 6 tientjes te besteden bij https://janhobbel.vuurwerkexpert.nl en twijfel tussen een grote cake of een pakket, of eventueel nog wat "budget" cakes alhoewel het assortiment wat schaars is vergeleken met vorig jaar.
Voorlopig lijstje:

Imperial Blink € 19,95
Whistle Spinners € 19,95
Wave Willow 19 sh. € 17,95
VulcaniX PP € 2,95
Thunderking 2.0 € 4,95
Multi Thunder King € 10,00
Totaal: € 75,75

Single shots

Single shots

Ik zit met de vraag welke soort single shot ik ga kopen.
Ik wil mijn vuurwerk sowieso voor het grootste deel halen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, daar verkopen ze de single shots 'Red Bastards'.
Hier dicht in de buurt verkopen ze de single shots 'Sick 6' voor een goedkope prijs in de voorverkoop.

Zoveel single shots wil ik ongeveer hebben, nu is de vraag welke ik het best kan nemen:
3x red bastards (totaal 120 stuks) = € 44,85
22x sick 6 (totaal 132 stuks) = € 45,-

Omdat de Red bastards nieuw zijn weet ik niet of dit goede single shots zijn, ik wil graag een single shot die hard knalt en een leuk boeket geven. Zelf weet ik uit ervaring dat de Sick 6 een goede single shot is met een leuke mine en een mooi boeket.

Wat zouden jullie doen? Voor de nieuwe Red bastards gaan en iets meer betalen of toch de Sick 6 nemen?

Groetjes Stefano :bye:

Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal,
Ben bezig met m'n lijstje en kom er even niet meer uit, heb nog zon 6 tientjes te besteden bij https://janhobbel.vuurwerkexpert.nl en twijfel tussen een grote cake of een pakket, of eventueel nog wat "budget" cakes alhoewel het assortiment wat schaars is vergeleken met vorig jaar.
Voorlopig lijstje:

Imperial Blink € 19,95
Whistle Spinners € 19,95
VulcaniX PP € 2,95
Thunderking 2.0 € 4,95

Neem voor die paar tientjes 1 mooie grote 500 grams pot. En die steek je dan om 12 uur af. Heb je het bovenstaande lijstje voor in de vooravond. En die grote pot om 12 uur :D

Goedemorgen allemaal,
Voorlopig lijstje:

Imperial Blink € 19,95
Whistle Spinners € 19,95
VulcaniX PP € 2,95
Thunderking 2.0 € 4,95

Kan je alleen maar langs Jan Hobbel?
Zena oegstgeest ligt niet al te ver weg en heeft mooi spul :)
Anders kan je bij Mooijvuurwerk(.nl)

Ik neem aan dat het voorlopige lijstje al voor je 60 euro is?
Dan zou ik er niets aan veranderen, qua Broekhoff ga je het niet goedkoper/mooier krijgen.

Hoewel je voor zo'n 85 euro de 2pack Extreme hebt, die is wel mooi.
Maar dan moet je wel de thunderkings enzo opgeven, alsmede de Imperial Blink en de Wave Willow welke al erg goede cakes zijn...

Bedankt voor de reacties! Als ik mijn lijstje zo zou houden heb ik nog 60 euro over:p, Zena oestgeest zou wel een optie zijn! Enige aanraders?

Edit:
Die 2-pack extreme is ook wel heftig, zal even kijken of ik pa zover kan krijgen om wat bij te lappen!:D

Laatst bewerkt:
- Mijn budget ligt rond de 60 - 70 euro.
- Ik wil vuurwerk in Nederland
- het liefst bij 1 van deze winkels: de driesprong - zena pijnacker - verbakel vuurwerk
- allemaal knal vuurwerk zoals shocks, rotjes en dat soort dingen
- zouden jullie mij kunnen helpen met het maken van een mooie knal vuurwerklijst in 1 van de bovenstaande winkels en ongeveeer rond de 60-70 euro? :D hieronder zijn de links van de winkels.

http://www.verbakelvuurwerk.nl
http://dedriesprong.vuurwerkexpert.nl
http://www.zenavuurwerk.nl/delft

Mvg vuurwerkboy1998~

dit is bij verbakel

chooet cracker harde kanonslagen € 3,65 1 stuks
Dragon bom kanonslagen Maximaal 2 stuks van dit artikel € 1,50 2 stuks
6pack Assorted € 5,00 2 stuks
Babypijl Knetter 100 stuks € 9,00 4 stuks
disco flitsers € 4,20 3 stuks
Crackling ball's € 2,30 2 stuks
Romeinsekaars 12 schots € 2,97 1 stuk
Shock's Detonator 6 stuks € 24,70 13 stuks
Lady cracker € 1,75 1 stuk
Totaal € 61,42

dit is bij driesprong :

Kanonslag Thunder 4 voor 4 euro
MultiPack Assortiment 1 voor 18 euro
Crackle Mines 2 voor 4 euro
Thunder Tubes 2 voor 25 euro
Crazy Jumping 1 voor 2 euro
Babyknal Pijl 3 voor 6 euro
romeinse kaars 2 voor 2 euro
meter lont 1 voor 1 euro
totaal 62, 12 euro

bij zena :

1 x Magic Missile € 5,00
1 x Sick6 Rockets € 7,95
4 x Baby knalpijl € 7,80
1 x 6pack Assorted € 1,95
1 x Romeinse Kaars 12 schots € 1,50
3 x Discoflitsers € 4,50
10 x Sick6 Mortieren € 19,90
3 x 90sh Knalmat € 2,97
1 x Knalrits € 1,95
2 x Crackling Balls € 3,00
4 x Kanonslagen € 4,76
totaal € 61,28

bij zena notorius 9 schots potje gratis mooi
bij driesprong screaming box fluitbak (geinig)
bij verbakel bleu diamond ook mooi potje

ik zelf zeg eerlijk voor 70/60 euro vuurwerk kan je gewoon dag en nacht gebruiken gewoon bijv. alles gebruiken behalve de shocks in de nacht.

ik raad je het meest aan uit ervaring driesprong te doen die powerpack assorti is ook leuk voor in de avond met het thunderking wt ik al zei ik hoop dat je het vuurwerk wat ik je aanraad ook gaat kopen want het is echt een goed pakket voor bijna 2 dagen plezier !!!!!!!!!!!

groetjes ilias

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil nog wat klein vuurwerk halen want het grote siervuurwerk is allemaal al besteld. Nu wil ik maximaal nog zo'n 30 euro uitgeven en wil wil zomaar een paar sloffen en een pakje grondbloemen en romeinse kaarsen. Het overige budget wilde ik uitgeven aan kleine potjes of ander spul voor in de vooravond.

Maar naar welke dealer kan ik het beste gaan voor dit kleine spul en wat leuke potjes? Ik heb de keuze uit Lesli, Schuurmans/Beko, Wolff, Cafferata en GBV-Weco ...

Back
Bovenaan