Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Bij Koningsdal wil ik graag 2 a 3 rollen bestellen. Nu hebben ze 2 soorten, Astro Crackers 150.000 voor 40 euro en van China Red de Giga klapper 100 voor nog geen 25.

In het topic van de Giga klapper 100 staat dat deze 12 meter is, in een ander topic van China Red staat nog een 12 meter lange rol voor de dubbele prijs maar die is er volgens mij niet meer? Ik zie op de China Red website alleen de Giga klapper 100 nog staan.

Is de Giga klapper 100 gewoon een normale 12 meter rol? De Astro Cracker is een stuk duurder, waar zit het verschil?

In de desbetreffende topics staat niet zo veel dus hoop dat iemand hier kan helpen.

Thanks

Hallo allemaal,

ga dit jaar weer naar Belgie, heb geen groot budget en weet echt niet wat te halen. Vorig jaar was het "grootste"/"hardste" wat ik had nitraten van chooet, waren prima voor mij dus vlinders zijn niet nodig. Ik hou wel van wat stoken, dus het liefst niet pakjes met 10st van 10 euro.

Ik ga naar deze winkels:
http://www.vuurwerk-baarle.com/assortiment_6.html
http://www.pyroshop.be/
+ Een winkel van Zena
(Baarle-Hertog dus)

Budget licht rond de 35/40 euro, wat zouden jullie hiervoor halen?

ik zou i.i.g de chooet match cracker nemen. is 12,50 voor 100strijkers. knaller zeer goed. Met de el loco van pyrostar heb ik geen ervaring maar die zou je evt. ook ipv. de chooet match cracker kunnen nemen. Ook zou ik de trueno ricasa no3 nemen is 60st. voor 12,50. Dan kan je bij loots nog 3* chooet baby vlinder halen voor 15euro (staat op de site onder de naam chooet mini vlinder) Is totaal 40euro.

Bij Koningsdal wil ik graag 2 a 3 rollen bestellen. Nu hebben ze 2 soorten, Astro Crackers 150.000 voor 40 euro en van China Red de Giga klapper 100 voor nog geen 25.

In het topic van de Giga klapper 100 staat dat deze 12 meter is, in een ander topic van China Red staat nog een 12 meter lange rol voor de dubbele prijs maar die is er volgens mij niet meer? Ik zie op de China Red website alleen de Giga klapper 100 nog staan.

Is de Giga klapper 100 gewoon een normale 12 meter rol? De Astro Cracker is een stuk duurder, waar zit het verschil?

In de desbetreffende topics staat niet zo veel dus hoop dat iemand hier kan helpen.

Thanks

Astrocarackers vind ik zelf een slechte rol, knallen voor geen meter.
China red rollen hoor ik van velen goeden verhalen over, ik zou voor chinared gaan!

Vorig jaar had ik al China Red, deze is mij goed bevallen. Toen hadden ze drie soorten rollen, die zijn volgens mij allemaal weg en nu is er nog één. Maar ik vroeg mij vooral af of deze rond de 12 meter is o.i.d. aangezien daar was twijfel over was geloof ik.

Yo gaste,
Ik wil nog één mooi blok bestellen en zit te twijfelen tussen twee Rubro blokken; De Immortal Gold, Eventbox 6 Elements of, de Garden of Eden van Royal..
Welke zouden jullie pakken en waarom?
Mijn voorkeur zou uit gaan naar de 6 Elements.. Maar ik kan eerlijkgezegd niet echt een keuze maken..

Thanks!

ik zou dan toch voor de glitering skies gaan, uitgaande van de filmpjes. glitter komt naar mijn idee beter uit en door de aantal schoten tegelijk wat intenser...

Hallo,
Ik zit te twijfelen tussen deze 2
Ze zijn allebei van Bonfire en er zit een prijsverschil in van 23 Euro
Is het het prijsverschil waard?

Blessing Pearls 49,95

Weeping Willows 26,95

@ Xtro: Ik zou voor de Weeping Willows gaan. Het voordeel van Blessing Pearls is dat 'ie langer door gaat, maar daardoor vind ik hem eigenlijk alleen maar saai worden.

Beste VWC'ers,

ik heb hulp nodig bij het maken van mijn lijstje.
Mijn bedrag is rond de €120 om uit te geven.
Ik wil bestellen op reeuwijk.vuurwerkexpert.nl en goudvuur.nl

Wil hele dag buiten zijn dus rotjes zijn een must have, net zoals de grondbloemen en het meterpakkek thunderkings.

Zouden jullie mij kunnen helpen?

thanks

Heej,

Ik wil graag een pot met glitters in me collectie maar ik twijfel nu tussen 2 producten.
Help mij eens kiezen.

Imperial Blink - 19,95

Glittering Skies - 24,95

De Imperial Blink moet echt een beest zijn! En door zijn prijs en duur zou ik sowieso voor die kiezen. Meer waard voor je geld en de blinkers zien er gewoon goed uit.

Hallo,
Ik zit te twijfelen tussen deze 2
Ze zijn allebei van Bonfire en er zit een prijsverschil in van 23 Euro
Is het het prijsverschil waard?

Blessing Pearls 49,95

Weeping Willows 26,95

Na de afgelopen tijd zou ik me gaan afvragen of je uberhaupt nog Bonfireworks in je collectie wilt hebben. Ik was een enorme fan en had vorig jaar goede producten maar de kwaliteit holt achteruit. De Weeping Willows heb ik zelf gehad twee jaar terug en dat vond ik een mooie cake. Aardig grote willows. De Blessing Pearls zien er kleiner uit en duurt niet gek langer waardoor ik niet zo'n groot prijsverschil zou betalen.

Misschien dat ik met de vuurwerk verkoop en oudjaar in Duitsland ben haal ik daar maar wat.
Om een kleine show samen te stellen dacht ik aan het volgende:
2x Weco Rock 'n roll
2x Weco Tanz der vampire
2x Jorge Kasjopeja
2x Heron Cake 14-4
1x Heron Single row crackling mine to crackling palm 0,2 sec step
1x Heron single row Blue mines to white strobe tiger tail
1x Heron single row golden willow mine to golden willow

Daarbij komen dan nog enkele reno's en phoenix potten.
Alles wat 2x besteld zou worden wordt dan in v-shape geschoten.
Mooie show of kan ik voor 120 euro iets veel beters neerzetten?

Bij Goudvuur:
20 x Thunder Shock a 40 euro
5 x Mega Bomb Cracker a 5 euro
1 x Thundershock XXL a 4,50 euro
3 x Grondbloemen a 4,50 euro
1 x Green Glitter Missile Battery a 10 euro
1 x Top Sierpakket a 35 euro
3 x Babypijl Knal a 4,50
3 x Babypijl fluit a 7,50
3 x 90 schots matje a 3 euro
en dan krijg je gratis 10 % vuurwerk berekend over een aantal artikelen

Zelf dit jaar met een maatje oud en nieuw vieren en dus wat meer naar het goedkopere siervuurwerk
Ik ga bestellen bij
schiedamvuurwerk.nl
vuurwerksjaak.nl
vuurwerkshop7kamp.nl
Het gaat om het kleine grut zoals de shocks maar voor de rest heb ik ook nog rond de 100 euro budget voor goedkoop siervuurwerk,denk hierbij aan potten van 5 tot 15 euro

ik zou i.i.g de chooet match cracker nemen. is 12,50 voor 100strijkers. knaller zeer goed. Met de el loco van pyrostar heb ik geen ervaring maar die zou je evt. ook ipv. de chooet match cracker kunnen nemen. Ook zou ik de trueno ricasa no3 nemen is 60st. voor 12,50. Dan kan je bij loots nog 3* chooet baby vlinder halen voor 15euro (staat op de site onder de naam chooet mini vlinder) Is totaal 40euro.
Lijstje ziet er goed uit, maar waar zou ik de mini vlinder mee kunnen vergelijken? Op de site van Zena staat dat hij vergelijkbaar is met een nitraat, maar tegelijkertijd is hij iets van 3,50 goedkoper.

Noem 'ns een rampestamper cracklingbak, liefst fanshape maar hoeft niet, en nee; niet Secret Salute of de Event Grande Finale. In een lagere prijsklasse (40-50euro max) en mag van elke importeur.

@ThaFireWorker

Misschien ook eens kijken bij de Zena gedeelte van die winkel:) Heeft u veel meer keuze:D

Goudvuur is geweldig, koop daar ook zeker me vuurwerk dit jaar.

Kan zelf niet echt n goede lijst geven, kan zelf ook amper kiezen xD

Back
Bovenaan