Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Je hebt de volgende producten voor dezelfde 3 voor 25 aanbieding bij loots. zou iemand mij kunnen vertellen wat de hardste van het stel is. geen reacties a.u.b van bijv. test en je zult het weten. want ik mag maar voor veel te weinig geld om ze allemaal te testen.

- coulour thunder pyroboy
- TT rood
- TT silver
- chooet banger
- nitraat roze crepe

alvast bedankt.

Iedereen ervaart een knal anders dus ik denk dat we daar niet echt uitspraken over kunnen doen,
de 1 vind de chooet banger de hardste en de andere de TT silver om maar een voorbeeld te geven:wink:

Iedereen ervaart een knal anders dus ik denk dat we daar niet echt uitspraken over kunnen doen,
de 1 vind de chooet banger de hardste en de andere de TT silver om maar een voorbeeld te geven:wink:

Dat soort reacties gaarne ook niet! maar goed zeg dan tenminste wat je zelf vind. nogmaals ik heb een veel te klein budget om dit zelf testen, ik mag helaas niet meer. :wink:

oke ik twijfel bij pyrovoordeel uit het volgende:

1x thunderking jumbo box 80 stuks (20 euro) en 1x asian thunder bulkpack50 stuks (20e)
2x thunderking jumbo box
2x asian thunder bulckpack

wat zouden jullie kiezen?

Die is mooi hoor je hebt 2 schitterende cakes voor 15 euro.... het gaat toch om de phoenix van aldi en niet van wolff

Ik denk dat ik de fat boy er in ieder geval uit gooi, aangezien de phoenix hetzelfde effect heeft en waarschijnlijk met 2 tegelijk nog spectaculairder is dan de fatboy appart. Scheelt dus al 20 euro. Maar nu zit ik nog over de rest te denken. 1 dragon fire eruit gooien of de invasion?

Ik heb 2 keuzes
Choeet no.3 match cracker (12,50 euro)
Of
Herlat no.3 match cracker (7,50 euro)
Of
Hong deng long no.3 match cracker (7,50 euro)
Welke is HARDER, veiliger, leuker?

help me!

oke ik twijfel bij pyrovoordeel uit het volgende:

1x thunderking jumbo box 80 stuks (20 euro) en 1x asian thunder bulkpack50 stuks (20e)
2x thunderking jumbo box
2x asian thunder bulckpack

wat zouden jullie kiezen?

Ik persoonlijk zou gaan voor 1 box thunderkings en 1 box asian thunders. Als ik 160 dezelfde zou hebben verveel ik me sneller dan dat ik twee soorten heb. 80 stuks is nog steeds heel veel van die single shotjes dus ik zou lekker variëren.

ik wil toch ongeveer 300 euro uitgeven maar mijn eerste probleem is waar in baarle of olen of bij knalgoed iemand hier een idee over?? verder had ik in mijn kop om 20 a 25 stuks black salute matten te kopen tot ik zag dat bij knalgoed centipde 14 schots 4 euri is maar ook de 5k rol ook goedkoop dus kan ik hier ook moeilijk kiezen iemand een idee?? en wat pijlen betreft big tree in belgie of grote duitse pijlen pakketten goedkoop ..idee?? mischien nog 100 extra voor een doorlont probeersel bv jorge potten mix 3 aan 3 aan 3 voor bv een minuut of twee sier geweld ?? of de gewone potten bv een waaier+2 knalpotten dan weer een waaier +2 knalpotten etc doorgelont??

Wodka blue van bonfireworks
of
wave willow van broekhoff

De wodka blue kost 20,95 en de wave willow 15 euro

Ikzelf verkies de pontificaal boven de straatbaas. Omdat de straatbaas erg rommelig is naar mijn idee en pontificaal meerdere schietrichtingen met mooie uitwerkingen heeft.

Willen jullie mij helpen? Ik heb nog een klein bedrag van 16,- te besteden (voor mij is dat veel), maar ik kan maar niet kiezen... Het mogen meerdere kleine dingen zijn of een cake. Ik ben een grote fan van motieren, ik heb nu genoeg shock & Thunderking ingekocht.
De site waar ik vuurwerk ga kopen: http://ivoreindersvuurwerk.nl

Back
Bovenaan