Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ik kan niet kiezen tussen 3 cakes

ik moet een keuze maken tussen
v power van orange label
gorgeuse van bonfireworks
en de extreme salute

ik kan maar 2 van deze cakes aan schaffen anders kom ik boven mijn budget uit dus iemand die mij kan helpen met kieze welke ik beter kan late staan.

(ik heb vertrouwen in de gorgeuse ook al is die op de demo's slecht ik ga er vanuit dat het gewoon net zulk geweld is als vorig jaar )

Ik heb dit jaar geen illegaal vuurwerk. Geen 1 extreem harde knallers, en ik zoek toch wat leuk vuurwerk waar ik me overdag mee kan vermaken. Ik bedoel dan geen rotjes, babypijlen of grondbloemen, maar natuurlijk wel iets spannenders. Natuurlijk zoiets als binkie's en thunderkings :) maar wat zouden jullie doen? Iemand tips? :D

@ sandert98 want ? is de v power zo slecht ? haha als ik naar filmpjes kijk vind ik het voor het geld wel een enorm mooie cake of valt die in het echt enorm tegen dat je daarom voor de andere 2 kies ?

Ik heb dit jaar geen illegaal vuurwerk. Geen 1 extreem harde knallers, en ik zoek toch wat leuk vuurwerk waar ik me overdag mee kan vermaken. Ik bedoel dan geen rotjes, babypijlen of grondbloemen, maar natuurlijk wel iets spannenders. Natuurlijk zoiets als binkie's en thunderkings :) maar wat zouden jullie doen? Iemand tips? :D

knal pijlen of fluitpijlen zijn ook altijd leuk voor overdag:rolleyes:
en ja, grondbloem met knal is ook leuk voor erbij en voor de rest denk ik aan 90/360/720shots matjes. of een paar 10.000 klappers, maar dan wordt de prijs wel een beetje veel denk ik:p

en natuurlijk niet te vergeten rook artikelen, altijd leuk voor erbij :wink:

Laatst bewerkt:

Van die legale grotere matten word je niet echt vrolijk denk. Zit compleet geen tempo in. Kleine matjes zijn wel leuk voor erbij. Ik denk vooral aan Cruise Rockets van Woff en Extreme Bang Rockets. Goedkopere knalcakes zoals de Tears of Beauty, Salute of Thunderking. Of gewoon de grotere knalcakes. Ligt aan je budget. Wasp van Wolff ook leuk voor erbij. Of een paar potten met crackling staarten. :bye:.

Ik heb nog geeni vuurwerk besteld, en ik weet niet waar i het moet kopen, omgeving ridderkerk, ik wil wat vuurwerk voor overdag halen rotjes en ander knal spul ook single shots, wie weet een goeie winkel(+lijstje) alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Wat is je budget rond de 50 euro ofzo?
Dan zou je als je katan kan krijgen 20 pakjes Thunder king kopen 2 pakken whistling thunder Queen en 2 neon mosquitos kunnen kopen voor 45 euro :)

Wil voor een aardig bedrag m'n bestelling plaatsen bij vuurwerk Orthen, maar ben d'r nog niet helemaal over uit. Ik moet wel binnekort gaan bestellen, anders loop ik alle korting mis en is deze lijst niet meer te realiseren.. :) Heb nu de volgende lijst klaar staan:

Lights of Heaven - Royal - karton - 4x
Silver Salute - Wolff - karton - 12x
Buurt Assortiment XXL - Rubro - 3 x karton - 18x
Heavy 5 - Wolff - karton - 30x
Hot Chains - Royal - karton - 4x
Mine Silver Comet - Rubro - karton - 36x
Killing Arrow pijlenpakket - Wolff - karton - 96x

Mega Boost - Wolff - 2x
The Cube - Wolff - 2x
Space Shooters - Wolff - 2x
Mayday - Wolff - 2x
Glorious - Wolff - 5x
Concerto Rosso - Wolff - 4x
Thundersky - Wolff - 5x
Cruise Rockets - Wolff - 5x
Giant Shock - Wolff - 2x

Howling Ghost - GBV - 2x
Bulkpack Asian Thunder - GBV - 1x

Sky Screamers - Skyline - 2x

Secret Salute - Rubro - 2x

Hol08 20 shots assortiment - Zena - 5x

Fire Emblem - Royal - 4x
Vuurwerk met een kroon - Royal - 2x
Screaming Salute - Royal - 2x
Hot Canon - Royal - 2x
Phlox - Royal - 2x
Sensation of Joy - Royal - 2x
Shaking Time - Royal - 3x
Hot Wishes - Royal - 3x
Vast Fortune - Royal - 3x

Extreme Bang Rockets - 5x

Zoals je ziet zijn het niet heel erg veel diverse cakes en bijna allemaal per 2 of meer besteld. Toch is het een huge bedrag en vraag ik me af of ik dit niet op een betere manier kan besteden. Oftewel, mis ik hier nog toppers of diversiteit. Wat zouden jullie anders bestellen bij vuurwerk orthen (freaksite) als je tot zo'n bedrag kon bestellen. Ik lees het graag, misschien doe ik nog ideeën op voor ik definitief bestel... :rolleyes:

Ik kan niet kiezen tussen 3 cakes

ik moet een keuze maken tussen
v power van orange label
gorgeuse van bonfireworks
en de extreme salute

ik kan maar 2 van deze cakes aan schaffen anders kom ik boven mijn budget uit dus iemand die mij kan helpen met kieze welke ik beter kan late staan.

(ik heb vertrouwen in de gorgeuse ook al is die op de demo's slecht ik ga er vanuit dat het gewoon net zulk geweld is als vorig jaar )

De v-power kan ik je absoluut aanraden, is een mooie cake voor een mooie prijs, die het geld absoluut waard is. De gorgeous van vorig jaar was ook een aanrader, maar vele stemmen zeggen dat die dit jaar achteruit is gegaan. Silver Salute is toch volgens vele de knalcake van Nederland. Het is waar je zelf het liefst je geld aan uit wil geven, wil je een topper van een knaller neem je zoiezo de SS, ben je meer van het sier zal ik de v-power, en de gorgeous nemen. Let wel op de prijs, de SS is wel minimaal een 10tje goedkoper als beide andere cake's. Dus mischien een idee dat waarneer je de SS kiest, je ook nog een mooie budgetcake van rond de 10,- erbij kunt nemen,

Artikel Aantal Prijs Totaal
Bulkpack Asian Thunder € 25.00 € 25.00
Buurt Assortiment € 119.00 € 119.00
Fire Emblem € 20.75 € 20.75
Lights of Heaven € 47.50 € 47.50
Metal Explosion € 31.50 € 31.50

Dit moet het denk ik worden.
Ben nog niet zeker over fire emblem en metal explosion, Kan iemand me overhalen tot iets anders van de zelfde prijsklasse bij vuurwerk-orthen?
Vooral metal explosion weet ik niet zeker.
Gooi het er maar in:D

Ik heb nu al een stuk of 15 500 grammers gekocht en twijfel nog over wat stookwerk. Ik heb sowieso te maken met een kinder oud en nieuw om half 9 waar ik iets enigzins fatsoenlijks moet afsteken. Wil er best een 500 grammer neerzetten maar ook gewoon even wat speelvuurwerk.

ik wil 75 tot 90 euro aan dit geintje uitgeven

Nu twijfel ik een beetje tussen een diamond pakket (het is niet the best of wildlife maar eentje die er op lijkt: finalepakket met o.a. de spider en de puma erin) voor 75 euri
http://www.fietsenhalmiddenmeer.nl/NVMwinkel/Vuurwerk/Vuurwerk-showroom/DA71.htm

of losse potten bij bv Wolff uitzoeken.
Air Defense, Hawai, Overload, Batlle en evt nog eentje of natuurlijk iets helemaal anders waar jullie je licht over mogen laten schijnen.

Back
Bovenaan