Stefan Works
VWC lid
Pontificaal is meer geweld
en wat mooie waaier schoten! Grote boeketten dan straatbaas

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de tt gehad en de choeet banger. De choeet is sws zo. Beter. Van de andere weet ik het niet
Ik heb dit jaar geen illegaal vuurwerk. Geen 1 extreem harde knallers, en ik zoek toch wat leuk vuurwerk waar ik me overdag mee kan vermaken. Ik bedoel dan geen rotjes, babypijlen of grondbloemen, maar natuurlijk wel iets spannenders. Natuurlijk zoiets als binkie's en thunderkingsmaar wat zouden jullie doen? Iemand tips?
![]()
Ik heb dit jaar geen illegaal vuurwerk. Geen 1 extreem harde knallers, en ik zoek toch wat leuk vuurwerk waar ik me overdag mee kan vermaken. Ik bedoel dan geen rotjes, babypijlen of grondbloemen, maar natuurlijk wel iets spannenders. Natuurlijk zoiets als binkie's en thunderkingsmaar wat zouden jullie doen? Iemand tips?
![]()
Wat is je budget rond de 50 euro ofzo?Ik heb dit jaar geen illegaal vuurwerk. Geen 1 extreem harde knallers, en ik zoek toch wat leuk vuurwerk waar ik me overdag mee kan vermaken. Ik bedoel dan geen rotjes, babypijlen of grondbloemen, maar natuurlijk wel iets spannenders. Natuurlijk zoiets als binkie's en thunderkingsmaar wat zouden jullie doen? Iemand tips?
![]()
Ik kan niet kiezen tussen 3 cakes
ik moet een keuze maken tussen
v power van orange label
gorgeuse van bonfireworks
en de extreme salute
ik kan maar 2 van deze cakes aan schaffen anders kom ik boven mijn budget uit dus iemand die mij kan helpen met kieze welke ik beter kan late staan.
(ik heb vertrouwen in de gorgeuse ook al is die op de demo's slecht ik ga er vanuit dat het gewoon net zulk geweld is als vorig jaar )