Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Jaja, ik ben dus niet de enige met troubles :D

Ik heb deze lijst (is al een hoop afgehaald, budget ging van 600 naar 250 :bonk:) Maar er moet dus nog zo'n 100 á 150 euro af! Wat zijn volgens jullie de mindere en de betere? Ik heb geen tijd gehad zelf naar demo's te gaan helaas.

1 x RF1410 Exploding Box E 27.27

12 x DFW026 Dragon Thunder 12x6 E 29.28

1 x 2007 - Wodka Blue E 18.17

1 x 2002 - Miracle E 11.87

1 x 2001 - Midnight Delight E 11.87

1 x 2009 - Treasure Island E 25.95

1 x 1008 - Outrageous E 39.95

6 x 1850 Glorius E 17.76

2 x 1865 Battle E 20.92

2 x 1881 Hawaii E 23.74

2 x RF1401 Fire Emblem E 29.06

1 x RF141118 Screaming Salute E 25.46

1 x RF141112 Swirling Daisy E 35.63

1 x nlhol032 - Light Year E 29.95

2 x 1939 Cruise Rocket E 9.72

1 x 127 - Goud E 33.56

36 Producten
E 390.16
goud van marijn zou ik eraf halen.

Ik heb een belangrijke vraag:

Wat is een goede finale voor mijn vuurwerkshow?

Collecties waaraan ik kan komen:

Crown
Diamond Collection
Wolff

Ik wil een goede luchtgevulde finale! En geld speelt geen rol... (A)

Help me alsjeblieft hiermee!

Alvast bedankt allemaal!

Als geld geen rol speelt:

iig sowieso 1 karton silver salute dan...

Verder:
- Wave willow
- Jewel in the Crown
- Raccoon (meerdere malen)
- Falcon (meerdere malen)
- Anaconda (meerdere malen)
- Serious Gold (karton?)
- Space shooters
- Super 6-19 (2 maal?)
- Hunter
- Panther
- Sniper (4 stuks)
- Dragon Box

Om maar iets te noemen :D
Ligt natuurlijk wel geheel aan je smaak etc en wat je precies wil.
Wil je een bonte finale? een gouden finale of een salute finale?

Laatst bewerkt:
thnx Bassie!

Ziet er leuk uit allemaal:) Thnx voor je hulp!
Ik denk dat ik ga voor een mix. Ik heb al aardig wat salute cakes.
En goud vind ik wel horen bij een finale.
Wat bedoel je btw met een Bontye finale?

Is er toevallig ook een cake die in zijn eentje al zo vol is, dat het de perfecte finale cake is? Gewoon 1 cake dus?

thnx Bassie!

Ziet er leuk uit allemaal:) Thnx voor je hulp!
Ik denk dat ik ga voor een mix. Ik heb al aardig wat salute cakes.
En goud vind ik wel horen bij een finale.
Wat bedoel je btw met een Bontye finale?

Is er toevallig ook een cake die in zijn eentje al zo vol is, dat het de perfecte finale cake is? Gewoon 1 cake dus?

Ik denk dat hij een bonte finale bedoelde. Maar ik denk dat 1 cake als finale een beetje mager zal afsteken als je daarvoor een paar kartonnen hebt weg lopen stoken. Maar een karton Silver Salute of Panter lijken mij de beste opties. In de topics van deze twee geweldige cakes staan ook filmpjes van meerdere malen tegelijk. Bijvoorbeeld 10x de Panter van pyromaniac uit m'n hoofd. Is wel geen goud maar geeft een enorm geweld, net als de Silver Salute.

wehehe idd een tikfoutje...bedoelde bonte finale ja...
Ik ga bijvoorbeeld 6x heavy legends 25 schots tegelijk de lucht in stoken samen met 6x Royal Bonsai. Prima voor een bonte finale lijkt me? :D

Dit jaar wou ik weer gaan voor hetzelfde pakket. Omdat ik deze relatief goedkoop vond voor de aantal en effecten, alleen ik heb me twijfels erover dit jaar. Ik weet niet of ik weer voor hetzelfde moet gaan. Vorig jaar was ik niet teleurgesteld dus.. Voor de rest had ik voor een alternatief gekeken maar dat ligt allemaal wat duurder, en dit jaar heb ik een lager budget dan vorig jaar.

De prijs is €100
Dus 20 euro per stuk

Filmpjes kun je hier vinden:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...00&postcount=8

Dit jaar wou ik weer gaan voor hetzelfde pakket. Omdat ik deze relatief goedkoop vond voor de aantal en effecten, alleen ik heb me twijfels erover dit jaar. Ik weet niet of ik weer voor hetzelfde moet gaan. Vorig jaar was ik niet teleurgesteld dus.. Voor de rest had ik voor een alternatief gekeken maar dat ligt allemaal wat duurder, en dit jaar heb ik een lager budget dan vorig jaar.

De prijs is €100
Dus 20 euro per stuk

Filmpjes kun je hier vinden:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...00&postcount=8

Bij welke shop wil je halen?

hallo vuurwerkfreaks,

ik heb 60 euro te besteden aan siervuurwerk voor o.oo. en heb keuze uit de volgende winkels:
ijzerhandel vos in huizen site= www.vuurwerkhuizen.nl
rebel.bestelvuurwerk.nl
bout.vuurwerkexpert.nl

dus weten jullie een paar mooie potten voor me.

alvast bedankt

Ik zit ook met een probleempje, heb 2x de treasure island en 1x gorgeous besteld. Maar ik zie nu toch wel heel erg mindere films tov vorig jaar voorbij komen. Vorig jaar vond ik de treasure island de mooiste cake die ik had, maar nu lijkt hij beduidend minder.
Wat zouden jullie doen? Omruilen? Ik koop bij www.vuurwerk4all.nl Iemand nog tips als je ze zou omruilen?

Thanks!

ik heb hulp nodig, ik heb nu 2 lijstjes gemaakt en weet niet welke ik moet nemen. ik bestel bij wecovuurwerk.nl en dan bij AKZ onderdelenhuis.

ik heb deze 2 lijstjes:

Corsaire Xtreme Cracker 200 in slof

€ 1,00 5x € 5,00

corsaire flashing thunder bulkpack

€ 25,00 2x € 50,00

Babypijlen met fluit 100 stuks

€ 1,00 1x € 1,00

Babypijl knal 120 stuks

€ 1,00 1x € 1,00

romeinse kaars 10 balls 10 stuks

€ 0,90 10x € 9,00

Ground bloom flower 40 stuks

€ 1,00 2x € 2,00

Fantastic Colour Assortiment

€ 25,00 1x € 25,00

Line of Fire 300 shots

€ 14,95 2x € 29,90

WECO Premium Pack

€ 14,95 1x € 14,95

Regal (20 shots)
Gratis bij een besteding

Totaal€ 137,85

en:

Corsaire Xtreme Cracker 200 in slof

€ 1,00 5x € 5,00

corsaire flashing thunder bulkpack

€ 25,00 2x € 50,00

Babypijlen met fluit 100 stuks

€ 1,00 3x € 3,00

Babypijl knal 120 stuks

€ 1,00 2x € 2,00

romeinse kaars 10 balls 10 stuks

€ 0,90 20x € 18,00

Ground bloom flower 40 stuks

€ 1,00 2x € 2,00

Corsaire Chaingun Celebrations XXL

€ 39,50 1x € 39,50

Totaal€ 119,50

en dan te kiezen uit WECO premium pack of Fantastic colour assortiment?

ik hoor het graag.

mvg, mick.

hallo vuurwerkfreaks,

ik heb 60 euro te besteden aan siervuurwerk voor o.oo. en heb keuze uit de volgende winkels:
ijzerhandel vos in huizen site= www.vuurwerkhuizen.nl
rebel.bestelvuurwerk.nl
bout.vuurwerkexpert.nl

dus weten jullie een paar mooie potten voor me.

alvast bedankt

Ik zou gaan voor de eerste samen de laatste dealer omdat ze daar Dynasty verkopen en nog wat één pot bij de laatste halen:

Dealer 1:
1x Air Defence 13,50
1x Cape Town 13,50
1x Stars over Paris 23,50

Dealer 3:
1x Wave Willow 14,95

Die Wave Willow lijkt me een echt goede pot. Je zou er ook voor kunnen kiezen om alles bij de eerste dealer te halen natuurlijk. Haal dan bijvoorbeeld nog Eagle Flight (23 euro) of Wanted (8 euro).

Ik zit ook met een probleempje, heb 2x de treasure island en 1x gorgeous besteld. Maar ik zie nu toch wel heel erg mindere films tov vorig jaar voorbij komen. Vorig jaar vond ik de treasure island de mooiste cake die ik had, maar nu lijkt hij beduidend minder.
Wat zouden jullie doen? Omruilen? Ik koop bij www.vuurwerk4all.nl Iemand nog tips als je ze zou omruilen?

Thanks!

Zelf zat ik ook te twijfelen en nog steeds eigenlijk. Ik zou nog even wachten op meer demo's. Bijvoorbeeld die van Bonfireworks zelf. Ook waren vorig jaar deze potten matig op de demo's maar waren ze gewoon weer top op oud & nieuw. Waarschijnlijk omdat ze beter hebben kunnen drogen. De Wodka Blue schijnt nu al top te zijn dus die zou je kunnen doen.

@bassiefirework: Volgens Wim (vw4all) moet je op de verkoopdagen, als je gaat afhalen pas omruilen als je dat wil... vroeg iemand in het gastenboek daar :)

@bassiefirework: Volgens Wim (vw4all) moet je op de verkoopdagen, als je gaat afhalen pas omruilen als je dat wil... vroeg iemand in het gastenboek daar :)

Klopt, hij heeft het te druk met de bunkers. Ik zag net op film de sunrise van bon, vond die wel heel erg goed! Denk dat ik die dan maar neem ipv de gorgeous.

Ik wil graag een mooi gevulde lucht creëren met gekleurde sterren.

Wat zouden jullie doen:

Twee keer Great Balls of Fire van Bonfireworks (22,50 ps). Hoog tempo, mooie kleuren, effecten wel redelijk snel weg.

Twee keer Freezing Steel van Royal (24,50 ps). Laag tempo, mooie kleuren, crackling tailtje.

Back
Bovenaan