Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ik heb nu al een stuk of 15 500 grammers gekocht en twijfel nog over wat stookwerk. Ik heb sowieso te maken met een kinder oud en nieuw om half 9 waar ik iets enigzins fatsoenlijks moet afsteken. Wil er best een 500 grammer neerzetten maar ook gewoon even wat speelvuurwerk.

ik wil 75 tot 90 euro aan dit geintje uitgeven

Nu twijfel ik een beetje tussen een diamond pakket (het is niet the best of wildlife maar eentje die er op lijkt: finalepakket met o.a. de spider en de puma erin) voor 75 euri
http://www.fietsenhalmiddenmeer.nl/NVMwinkel/Vuurwerk/Vuurwerk-showroom/DA71.htm

of losse potten bij bv Wolff uitzoeken.
Air Defense, Hawai, Overload, Batlle en evt nog eentje of natuurlijk iets helemaal anders waar jullie je licht over mogen laten schijnen.

Ik zou gaan voor losse potten. Wolff is een goede keuze. Mocht de heavy 5 er zijn, dan zou ik hem zeker nemen!

Ik zou zelf persoonlijk niet gaan voor het finale pakket. Die had ik paar jaar geleden ook en alleen de spider was vet, en die grote fontein. De rest stelde niks voor.
Sowieso vind ik diamond beetje duur qua prijs/kwaliteit.

Beste iedereen,

Is er iemand die mij wil helpen met mijn cxollectietje voor oud en neiwu.

Budget uiterlijk 150 euro ( zonder korting )
winkels : https://leusden.pyrostar.nl/categorie/Prijsknallers.html ( 10% korting )
of http://www.pyrovoordeel.nl/ ( 20% korting )
of www.123vuurwerk.nl

wat ik mooi vind :

Geen knal, ik ben niet zo'n knaller en heb nog een slof van vorig jaar liggen.

ik vind veel lucht effecten mooi, waaiers mooi, crackling etc
potten met veel geweld.
het gaat om 12 uur vuurwerk, maar ik wil voor dat budget ook niet heel weinig hebben.

wie kan me helpen want ik vind het erg moeilijk normaal had ik een hoger budget en hoefde ik niet echt te kiezen :)

hulp zou zeer gewaardeerd worden

Groeten André

Laatst bewerkt:
De v-power kan ik je absoluut aanraden, is een mooie cake voor een mooie prijs, die het geld absoluut waard is. De gorgeous van vorig jaar was ook een aanrader, maar vele stemmen zeggen dat die dit jaar achteruit is gegaan. Silver Salute is toch volgens vele de knalcake van Nederland. Het is waar je zelf het liefst je geld aan uit wil geven, wil je een topper van een knaller neem je zoiezo de SS, ben je meer van het sier zal ik de v-power, en de gorgeous nemen. Let wel op de prijs, de SS is wel minimaal een 10tje goedkoper als beide andere cake's. Dus mischien een idee dat waarneer je de SS kiest, je ook nog een mooie budgetcake van rond de 10,- erbij kunt nemen,

het gaat hier om de extreme salute niet om de silver salute dus ook een sier cake eigenlijk. Ik weet idd de verhalen over de gorgeuse maar ik zou de gok eventueel wel wille nemen, volgens veel verhalen zou het ook zo zijn dat de cakes nog niet helemaal goed gedroogd zijn. Als ik dan ook de verhalen lees dat het vorig jaar tijden demo's ook een drama was dan denk ik toch dat het nog positief kan zijn dit jaar. En over dat budget cakeje tja daar doe ik het eigenlijk niet voor hahah. Ik heb al een hele lijst alleen ik kan niet kiezen welke van deze 3 ik moet late staan nu kom ik net boven het budget laat ik er 1 staan is het opgelost. Ik zelf neig ook naar de combi van de v power en de gorgeuse gewoon weg omdat ik al jaren de extreme salute koop misschien wel is wat anders maarja het is wel een mooie cake. Daarom vraag ik dus hier eens om hulp.

Bedankt voor de reactie in ieder geval !

Artikel Aantal Prijs Totaal
Bulkpack Asian Thunder € 25.00 € 25.00
Buurt Assortiment € 119.00 € 119.00
Fire Emblem € 20.75 € 20.75
Lights of Heaven € 47.50 € 47.50
Metal Explosion € 31.50 € 31.50

Dit moet het denk ik worden.
Ben nog niet zeker over fire emblem en metal explosion, Kan iemand me overhalen tot iets anders van de zelfde prijsklasse bij vuurwerk-orthen?
Vooral metal explosion weet ik niet zeker.
Gooi het er maar in:D

In plaats van de Metal Explosion zou ik gaan voor de Heavy Load Superpro 500...is een schitterende cake, hele heldere crossettes met mooie staarten en de salvo's tussendoor zijn ook prachtig. Is wel €8 duurder maar dan heb je ook wat!

Ik zou gaan voor losse potten. Wolff is een goede keuze. Mocht de heavy 5 er zijn, dan zou ik hem zeker nemen!

Ik zou zelf persoonlijk niet gaan voor het finale pakket. Die had ik paar jaar geleden ook en alleen de spider was vet, en die grote fontein. De rest stelde niks voor.
Sowieso vind ik diamond beetje duur qua prijs/kwaliteit.

Thanks. Budget is nog wat opgelopen. Nu nog 110 a 120 euro te besteden.... Wordt een stuk makkelijker zo. Alhoewel ik overweeg nog een pakketje oude rotzooi te nemen nu. Levert lekker veel filmpjes op van producten die we allemaal kennen van vroeger (helaas niet vaak meer origineel)

wie kan me helpen want ik vind het erg moeilijk normaal had ik een hoger budget en hoefde ik niet echt te kiezen :)

hulp zou zeer gewaardeerd worden

Groeten André

Ik zou gaan voor Pyrovoordeel omdat ze daar een enorme collectie hebben met een leuke korting. Waaiers kosten aardig wat. Bijvoorbeeld de Hot Chains voor 40 euro en die is ook zo voorbij. Daar zal je dus een keuze in moeten maken.

1x Treasure Island
1x Wodka Blue
1x Midnight Delight
1x Miracle
1x Heavy Legend 16
1x Heavy Legend 25
1x Panter (finale pot, ook te verwisselen voor Hot Chains, Gorgeous, Event Cake no. 2 of een ShowTime cake).

totaal: ~152 euro, na korting 121,60. Kun je nog een mooie pot voor kopen:
- Silver Salute
- Hoogmoed.

Ik heb een vraagje, Ik weet niet of er mensen bekend zijn met de fontijnen van wolff?

Ik heb namenlijk al een hele collectie samengesteld alleen mis ik nog een fontein,
Ik kan kiezen uit de Empire, Magic Fountain, Howling Wolf en Flower Fantasy

Welke raden jullie mij aan?¿

alvast bedankt

Uiteindelijk besteld:

Battle
Hawaii
Monster Trio
Air Defence
Overload
Heavy One
En wat ouderwetse producten

Verder nog:
Amnesia,
Insane,
Energy,
Decibel
en Defcon (Pronk)
en wat kleine producten...

Lion,
Elephant,
Hyena,
2x Bear,
Raccoon, (Diamond)
Inferno (Kaboom)
200 schots fluitcake en multicolour rainbow (voor weinig)

Kneiterhard,
Straatbaas,
The Masai (Lesli)

2x Crossing Crosettes

En dan nog wat artikelen die ik er gratis bij krijg om beetje mee te stoken,

dan echt niemand die dit weet je hebt de volgende producten voor dezelfde 3 voor 25 aanbieding bij loots. zou iemand mij kunnen vertellen wat de hardste van het stel is. geen reacties a.u.b van bijv. test en je zult het weten. want ik mag maar voor veel te weinig geld om ze allemaal te testen. en: iedereen ervaart een knal anders. gewoon reacties waar ik wat aan heb

- coulour thunder pyroboy
- TT rood
- TT silver
- chooet banger

alvast bedankt

Ik heb een vraagje, Ik weet niet of er mensen bekend zijn met de fontijnen van wolff?

Ik heb namenlijk al een hele collectie samengesteld alleen mis ik nog een fontein,
Ik kan kiezen uit de Empire, Magic Fountain, Howling Wolf en Flower Fantasy

Welke raden jullie mij aan?¿

alvast bedankt

Zelf ben ik niet zo'n fan van fonteinen maar ik neem er altijd wel een paar voor erbij. Vorig jaar de Howling Wolf gehad. Aardig schel fluitje zit erin. De fontein komt niet hoog maar heeft mooie blauwe sterren. De duur is niet overdreven lang maar net goed. De prijs is goed als je naar de schelle fluiten kijkt. Het ligt eraan of je hiervan houdt. De Flower Fantasy heb ik een aantal jaar geleden gehad en heb nog in m'n aantekeningen staan dat dit een leuke fontein was. Het jaar daarop was deze al niet meer te krijgen voor mij helaas. Deze zou ik dus nemen. De Magic Fountain en de Empire geen ervaringen mee.

Thanks voor de leuke reacties! Ik heb weer wat inspiratie nu! :wink: Budget is inderdaad rond de 50 euro en ik denk dat ik wat kleine knalcakes, kleine matjes en pijlen zoals extreme bang pijlen op mijn lijstje ga zetten! :D

Ik wil ongeveer 200 euro uitgeven aan cakes en pijlen ben woonachtig in Almere

Dealers:

Rowy vuurwerk
Vuurwerk land

Iemand een idee?

Laatst bewerkt:

Dealers:

Rowy vuurwerk
Vuurwerk land

Iemand een idee?

Ik zou hier voor gaan, bij Rowy vuurwerk:

2x Lily Magnolia ( ACTIE ) € 15,00
Dancing On Your Grave € 11,00
Fusion € 27,50
Hoogmoed € 11,00
Afterglow € 19,95
Heavy Legend 36sh Yellow Sky to Green ti-Thunder Cake € 29,95
Fearless Freak ( NIEUW 2011 ) € 25,00
Messier Assortiment (3x16 schots cakes) € 29,95
Light Year Pijlenpakket € 29,95

Voorverkoopaktie "Thunder Flash" Gratis
Voorverkoopaktie "Super Nature" Gratis

Subtotaal (inclusief btw): € 199,30

Dealers:

Rowy vuurwerk
Vuurwerk land

Iemand een idee?

Dit zou ik bestellen bij Rowy vuurwerk met dat budget

Heavy Legend 25sh Gold Coco to purple ti-Thunder cake € 19,95
Messier Assortiment € 29,95
Dancing On Your Grave € 11,00
Lily Magnolia 2st ( ACTIE ) € 15,00
Innerlaugh € 19,95
Thunderking € 9,95
Extreme Salute € 19,95
Fusion € 27,50
Hoogmoed € 11,00
Light Year Pijlenpakket ( AANRADER !!! ) € 29,95
Voorverkoopaktie "Thunder Flash" Gratis
Voorverkoopaktie "Super Nature" Gratis

Totaal 194.20

Laatst bewerkt:
ik ga dit jaar naar meppen toe om vuurwerk te halen welke winkels raden jullie mij aan en welke cake's kan ik het beste kopen aangezien dat ik weco wel het beste vind

even een vraagje! bij de intratuin is een 100k rol ( als ik het goed heb) te koop voor 28 euro. kan iemand mij vertellen of het een beetje een goed rolletjes is ?

Back
Bovenaan