Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Nog een ideetje voor een finale blok en nog een dilemma:

4x concerto rosso + 4x hoogmoed
OF
Big gold crystal van Cafferata

Ik weet het al. Ga voor de 1e optie. Simpelweg omdat de hoogmoed een schitterende finale is. Dit gecombineerd met de fluiters van concerto rosso in het begin heeft voor mij meer waarde dan een sierblok. Hoe prachtig die ook is!

Laatst bewerkt:
Ik twijfel of ik de Rock The Show moet halen van Rubro, Masterline of niet... Het is een mooie afsluiter van de avond, maar toch prijzig voor een paar salvo's met hetzelfde effect..

Ik twijfel of ik de Rock The Show moet halen van Rubro, Masterline of niet... Het is een mooie afsluiter van de avond, maar toch prijzig voor een paar salvo's met hetzelfde effect..

Ik heb er ook over zitten twijfelen, maar ben uiteindelijk voor de Chinese Dreams van Bonfireworks gegaan. Rock The Show is een mooie cake, maar ik heb hem laten staan om de reden die jij zelf al aangeeft.

Een beetje last-minute, maar toch nog een vraag: de Earcatcher van Bonfireworks (met die heerlijke krijsers) of de Forbidden Kingdom van Rubro (een goede waaier). Welke zouden jullie kiezen?

ik heb net alles opgehaald en ben tot de conclusie gekomen dat ik toch nog een paar siercakes erbij wil:P(voor +- 30 euro.)
alleen ik zit nu te twijfelen of ik de messier pakket van 30 euro moet halen. of de goldfinger+ 1 andere. of gewoon 1 mooie cake van 30 euro.

ik kan het halen bij http://www.vuurwerktotaal.nl/heerhugowaard.

ik heb net alles opgehaald en ben tot de conclusie gekomen dat ik toch nog een paar siercakes erbij wil:P(voor +- 30 euro.)
alleen ik zit nu te twijfelen of ik de messier pakket van 30 euro moet halen. of de goldfinger+ 1 andere. of gewoon 1 mooie cake van 30 euro.

ik kan het halen bij http://www.vuurwerktotaal.nl/heerhugowaard.

Ik zou gaan voor 1 dikke cake. Heb ik altijd meer plezier van dan een paar kleinere cakes. Niet dat die niet leuk zijn hoor. Heb je de X-Plosion, Extreme Salute of de Ultimate Showdown al?

Ik zou gaan voor 1 dikke cake. Heb ik altijd meer plezier van dan een paar kleinere cakes. Niet dat die niet leuk zijn hoor. Heb je de X-Plosion, Extreme Salute of de Ultimate Showdown al?

ja das waar. En ik heb al wat kleinere cakes dus dan is 1 grotere altijd wel leuk :D
Het word de x-plosion of de ultimate showdown...... lastig lastig :p

Maar nog bedankt :D Wat zou ik toch zonder VWC moeten :)

Oooi gasten. Ik heb jullie hulp nodig. Ga vanavond nog voor 50 a 100 euro wat siervuurwerk halen bij Verbakel in Pijnacker. Aangezien jullie de echte kenners zijn op gebied van vuurwerk vraag ik jullie hulp.

Onder de pijlen:

- Olympia 1 13,95
- Olympia 2 19,95
- Falcon Rockets 32,50
- Seven Sins 39,50
- Disco Flare 23,95

En wat leuke cakes tot max. 25 euro.

- Marakatu Mine 18,95
- China Salute 25 14,95
- The Chinese Dragon 7,95
- Cross Fire 7,95
- Fancy Vision 8,50
- Blue Spider 12,50
- Goldfinger 15,00
- Shoot Out 15,00
- Midnight delight 15,95
- Miracle 15,95
- Bursting Palm 19,95
- Dream Catcher 23,95
- Wodka Blue 24,95
- Mega Mini 24,95
- Power of Gold 24,95

Alvast bedankt..

Oooi gasten. Ik heb jullie hulp nodig. Ga vanavond nog voor 50 a 100 euro wat siervuurwerk halen bij Verbakel in Pijnacker. Aangezien jullie de echte kenners zijn op gebied van vuurwerk vraag ik jullie hulp.

Onder de pijlen:

- Olympia 1 13,95
- Olympia 2 19,95
- Falcon Rockets 32,50
- Seven Sins 39,50
- Disco Flare 23,95

En wat leuke cakes tot max. 25 euro.

- Marakatu Mine 18,95
- China Salute 25 14,95
- The Chinese Dragon 7,95
- Cross Fire 7,95
- Fancy Vision 8,50