Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ik heb alleen ervaring met de Great Balls of Fire van Bonfire, die ik afgelopen jaarwisseling ook met twee geschoten heb. De blokjes zijn erg compact en met 50 schoten/10 gram per schot zijn de boeketten toch nog best groot. Harde burst, mooie kleuren en 30 seconden lang een erg goed gevulde lucht met af en toe een lekker versnelling. Persoonlijk denk ik dat dit blokje misschien wat ondergewaardeerd wordt, maar het zij zo. Voor 22,50 is dit echt een koopje.

Bedankt voor je reactie DSey :wink: Zijn de kleuren ook een beetje apart en mooi helder als je er onder staan? Roze en geel zie je niet zo vaak namelijk.

Wat vinden jullie van dit lijstje?

Thor ragnarok A-C-E-F
Thor Hydra A-B-C-H
Thor Asgaard D
Thor Aquarius E-L

Dit had ik in gedachten.

hallo!

mijn vraag is als volgt:
ik heb 60 euro te besteden aan siervuurwerk bij Vuurwerkdiscount te almelo
deze winkel verkoopt vuurwerk van oa:
Masterline first class en event series en meer

hebben jullie een keuze voor mij welke potten ik het beste kan kopen ?

Bvd Arthur !

Ik wil graag een mooi gevulde lucht creëren met gekleurde sterren.

Wat zouden jullie doen:

Twee keer Great Balls of Fire van Bonfireworks (22,50 ps). Hoog tempo, mooie kleuren, effecten wel redelijk snel weg.

Twee keer Freezing Steel van Royal (24,50 ps). Laag tempo, mooie kleuren, crackling tailtje.
absoluut de great balls of fire optie.

Bedankt voor je reactie DSey :wink: Zijn de kleuren ook een beetje apart en mooi helder als je er onder staan? Roze en geel zie je niet zo vaak namelijk.

Oi! Da's lang geleden. Ik kan me nauwelijks herinneren wat ik gister gegeten heb.. :p

Ik weet wel dat ik althans geen enkel het moment de gedachte had dat de kleuren flets of anderszins benedenmaats waren. Het was wel overwegend rood wat de boventoon voerde. Als je deze cake koopt speciaal voor het geel en roze, dan kun je wel eens teleurgesteld raken. Deze twee kleuren samen met het blauw waren meer de ondersteunende kleuren terwijl het rood en groen de primaire kleuren waren. Je moet denk ik wat meer op de details letten om ze terug te vinden in het geweld.

Och als ze er maar in zitten vind ik het al prima. Dan laat ik ze mooi op mijn lijst staan. Freezing steel kan ik misschien alsnog een gaatje voor vinden.

hallo!

mijn vraag is als volgt:
ik heb 60 euro te besteden aan siervuurwerk bij Vuurwerkdiscount te almelo
deze winkel verkoopt vuurwerk van oa:
Masterline first class en event series en meer

hebben jullie een keuze voor mij welke potten ik het beste kan kopen ?

Bvd Arthur !

Ik zie dat ze de heavy legend serie afgeprijsd hebben! zeker aanraders!

Heel veel verschillende, Ik wil er ook best een stukje voor rijden!

Wanneer je aan 'beste' denkt, kom je naar mijn mening al gauw uit bij de ShowTime lijn van Cafferata of de Event lijn van Rubro. Deze cake's kosten wat geld waarbij de ShowTime cakes meestal ook snel afgelopen zijn. Ze hebben echter wel het meeste geweld. De Brocade to Color vind ik zelf erg gaaf. Net als Event cake no. 2. Je kunt het beste zelf in deze twee secties kijken en zelf beoordelen welke jij in je straat wilt hebben.

Natuurlijk zijn er ook nog andere goede cakes, om wat te noemen:
Beautiful Leaves (Royal Fireworks)
Gorgeous (Bonfireworks)
Panter (Wolff)
Jaloers (Marijn)
Exploding Box (Royal Fireworks).

Er zijn er nog veel meer. Het gaat er ook om dat je deze cakes nog met wat korting kunt scoren. Kijk hiervoor bij de index in het topic acties i.s.m. met Vuurwerkcrew.

Wanneer je aan 'beste' denkt, kom je naar mijn mening al gauw uit bij de ShowTime lijn van Cafferata of de Event lijn van Rubro. Deze cake's kosten wat geld waarbij de ShowTime cakes meestal ook snel afgelopen zijn. Ze hebben echter wel het meeste geweld. De Brocade to Color vind ik zelf erg gaaf. Net als Event cake no. 2. Je kunt het beste zelf in deze twee secties kijken en zelf beoordelen welke jij in je straat wilt hebben.

Natuurlijk zijn er ook nog andere goede cakes, om wat te noemen:
Beautiful Leaves (Royal Fireworks)
Gorgeous (Bonfireworks)
Panter (Wolff)
Jaloers (Marijn)
Exploding Box (Royal Fireworks).

Er zijn er nog veel meer. Het gaat er ook om dat je deze cakes nog met wat korting kunt scoren. Kijk hiervoor bij de index in het topic acties i.s.m. met Vuurwerkcrew.

Oke bedankt! ik ga zometeen naar de vuurwerkshow van orthen! hier komen ook een paar van deze potten terug!

Ik twijfel nog over Sunrise van Bonfireworks. De een zegt dat hij goed is, de ander zegt dat het effect flinterdun en zo verdwenen is...

Ik zoek nog een cake met enkel Golden Willow en dan blijft dit de enige optie eigenlijk voor mij.. Heb al wel Serious Gold waar dit effect ook in zit, maar samen met een ander effect..

aldi product aantal prijs totaal

excalibur 1 19,99 19,99
reno 5 14,95 14,95
phoenix 2 14,98 14,98
monte carlo 1 3,99 3,99

lidl dragon fire 2 7,99 15,98
rise of galdiator 1 19,99 19,99
aligator 2 3,99 7,98
Laser 2 3,99 7,98
High speed bombs 1 9,99

Edeka/Hagebau Max. power explosions 1 20,99 20,99
dragon blood 1 9,99 9,99
invasion 1 14,99 14,99
fat boy 1 19,99
alien 1 14,99 14,99

totaal 166,8

Dit is een lijste wat ik heb gemaakt met producten die mij wel mooi leken voor wat ze kosten. Echter is het eigenlijk nog iets teveel. Ik zal tot een euro of 130 moeten zakken. Wie kan mij helpen met het schrappen van wat dingen?

Dit is een lijste wat ik heb gemaakt met producten die mij wel mooi leken voor wat ze kosten. Echter is het eigenlijk nog iets teveel. Ik zal tot een euro of 130 moeten zakken. Wie kan mij helpen met het schrappen van wat dingen?

Van wat ik gezien heb zou ik ieder geval de Phoenix schrappen. Lijkt mij geen geweldenaar voor die hoge prijs. Of je koopt voor die 15 euro nog een andere leuke pot of je bespaart 15 euro.

Van wat ik gezien heb zou ik ieder geval de Phoenix schrappen. Lijkt mij geen geweldenaar voor die hoge prijs. Of je koopt voor die 15 euro nog een andere leuke pot of je bespaart 15 euro.

Die is mooi hoor je hebt 2 schitterende cakes voor 15 euro.... het gaat toch om de phoenix van aldi en niet van wolff

Die is mooi hoor je hebt 2 schitterende cakes voor 15 euro.... het gaat toch om de phoenix van aldi en niet van wolff

Inderdaad, had net jou filmpje gezien waar ik hem niet overtuigend vond. Daarna zag ik hier de Phoenix en toen wist ik genoeg :p. Maar toch niet.

welke van deze dingen zouden jullie halen en hoeveel
(dat het totaal rond de 50 euro uitkomt)
chooet banger ( 10 euro)
trueno ( 18,50)
the mammoth( 9 euro)
the chain 60 ( 4 euro)
ugly joe ( 4 euro)
thunder cracker ( 13 euro)
thanks voor reacties

Dit is mijn legaal vuurwerk lijstje:

Shock's Detonator 6 stuks € 7,60
China red Thunder 24 per doos. 5x € 44,75
Ladycracker € 1,75
90 schots mat € 0,90
Happiness 2x € 2,00
Wespen € 1,50
disco flitsers (stroboscoop effect)€ 1,45
Fluitpijltje met knal 10x € 7,50
Dragon bom kanonslag 2x € 3,00
Dragon bom kanonslag
Maximaal 2 stuks van dit artikel per order. 2x € 1,50
Grondbloemen 25 stuks "Top kwaliteit" 5x € 3,75
Romeinsekaars 12 balls 6x € 5,94
Thunder Flash candle 5 schots 4,50

Totaal aantal producten 45 Totale prijs € 89,14

Gratis producten:
1x Magic Whip 10 meter lang knetterlint/ verlenglont
1x SICK6 SHOCK! KEIHARD! 6 stuks.
1x China Red Fluitblok 200 schots
1x Action pack
1x Rocket vuurpijl
1x Hindoe rocket
1x Candle kit

Totale waarde: 46,80

Ik zou willen vragen wat ik er nog bij zou moeten doen? Liever niet duurder dan 10 euro want mijn budget is 100 euro.

Back
Bovenaan