Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ik vier zo goed als zeker oudjaar in Duitsland bij vrienden. Om gezeik te voorkomen en Nederlands vuurwerk mee te nemen koop ik daar wel alles.
Ik ga daar geen hele dag rondlopen en ik heb ook geen tijd om hele doorlont projecten te maken dus ik zoek gewoon wat potten voor 12 uur en nog een paar kleine voor in de vooravond. Ik dacht aan zo iets:

product aantal prijs totaal

Dragon Blood 1 9,49 9,49
dragon fight 1 23,99 23,99
max power explosion 1 20,99 20,99
fat boy 1 14,99 14,99
invasion 1 14,99 14,99
blue night fire 1 9,99 9,99
Carat 1 7,99 7,99
Dragon fire 1 8,99 8,99
reno 4 3 12
aligator 1 4 4
laser 2 3 6

Totaal: 123,43

Nu zat ik te twijfelen of ik die dragon fight wel zal nemen. Opzicht is het wel een mooie pot maar dde effecten zijn wel klein en zitten ook al in andere potten. Misschien dat ik voor dat geld beter iets anders kan aanschaffen? Iemand tips? Liefst van de schlecker, hagebau, lidl of aldi of edeka. Dat zijn de winkels die in de buurt van mijn vrienden zitten. En een paar potjes doorlonten zal geen probleem zijn btw, maar ik kan geen dagen gaan zitten doorlonten.

Ik zoek nog iets voor €50,- in totaal bij www.bestelvuurwerk.nl. Ik mag alleen niet iets kiezen van de actie artikelen.

Iemand aanraders?

ik zet gewoon wat cakes neer die ik zelf wel mooi vind en die bij dat bedrag kunnen:

Burnout: 25,-
airy fairy: 11,50
coco magnolia: 13,50
totaal: 50,-

palm invasian voor 9,95 van asian budget is ook een erg mooie!

ik weet niet of je hier wat aan hebt maar je moet zelf maar kijken:bye:

Hallo, graag wat meer hulp bij me lijstje ik ben 15 jaar en wil klein spul halen rotjes, thunderkings etc. me budget is rond de 90 euro liever niet meer, Mijn dealer : www.ebbersdoehetzelf.nl

40x Lord of Thunders 52,00
10x Shishing Kanonslagen 9,50
10x Grondbloemen 9,50
10x Babypijl knal 9,50
10x Romeinse kaars 15 balls 9,50
______+
90,00

Dit is een lijstje van precies mijn budget, denk dat ik hiermee me overdag wel mee kan vermaken ofniet? Tips?

Dit is mijn lijstje tot nu toe:

- 4 kanonslag lion: 5,-
- 4 Grondbloem: 5,16
- Knockout Ultra pack: 9,99
- Assorted fontain: 1, 80
- Wrestler: 8,-

Nu heb ik nog maximaal 20,- euro over en ik vraag me af wat ik moet doen.
De straatbaas of de next mystery mines + de breakpoint of de pontificaal.

Iemand tips? Alvast bedankt

De Straatbaas en Pontificaal zijn echt top!
Next Mystery Mines is ook vet maar wel bijna 1,5 euro per shot.
Breakpoint weet ik niks van.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Ik heb ook wat hulp nodig :)
Op dit moment kijk ik naar 2 webshops: www.rikxoort.com (bij mij in de buurt) en www.vuurwerkdiscount.nl (bij mijn ouders in de buurt)

Budget: € 150,- wat wil ik? 2 á 3 erg mooie 500gr potten, rest beetje voor er tussen en wellicht in de vooravond, ik ben zelf geen fan van grond werk, maar één kan geen kwaad :). Pijlen zijn ook leuk mits ze niet teveel van het budget verzieken..

Bij pijlen houd ik van de mooie ronde vormen :)

Ik ben benieuwd naar jullie lijstjes!
p.s. Als het iets duurder wordt is dit geen probleem..

Laatst bewerkt:
Ik twijfel over de volgende cakes:

- Gorgeous
- Treasure Island
- Wodka Blue
- Earthquake
- Sniper

Normaal gesproken haal ik deze cakes allemaal. Maar aangezien de cakes elk jaar veranderen, zit ik nu zwaar te twijfelen. Ik zag dat er dit jaar na de demo's veel negatieve reacties waren over bijvoorbeeld de nieuwe versie van de Treasure Island, de Wodka Blue en de Sniper. Ik was zelf ook teleurgesteld na het zien van sommige filmpjes, en weet dus niet of ik dit jaar de oude versies zal krijgen of de nieuwe. Kopen of laten staan dit jaar?

ik zet gewoon wat cakes neer die ik zelf wel mooi vind en die bij dat bedrag kunnen:

Burnout: 25,-
airy fairy: 11,50
coco magnolia: 13,50
totaal: 50,-

palm invasian voor 9,95 van asian budget is ook een erg mooie!

ik weet niet of je hier wat aan hebt maar je moet zelf maar kijken:bye:

Bedankt voor de tips,
Het hoefen trouwens niet persee meerdere dingen te zijn

Beste mede vuurwerkfreaks,

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar vuurwerk maar ik loop een beetje vast bij het afronden van mijn bestelling. Ik heb een budget van 250 euro en ik moet nog iets uitzoeken om het minimaal te bestellen bedrag te halen.

9x messier cake
1x Treasure Island
1x Wodka Blue
1x Weeping Willows
1x Midnight Delight
1x Space Shooters
1x Silver Salute
1x China by Night
1x Killing Arrow

Dit komt neer op een totaal bedrag van 230,02 euro. Ik kan dus nog voor 20 euro iets uitzoeken maar ik weet niet wat. Ik doe mijn bestelling bij goedkopervuurwerk. Hebben jullie nog ideeën?

Beste mede vuurwerkfreaks,

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar vuurwerk maar ik loop een beetje vast bij het afronden van mijn bestelling. Ik heb een budget van 250 euro en ik moet nog iets uitzoeken om het minimaal te bestellen bedrag te halen.

9x messier cake
1x Treasure Island
1x Wodka Blue
1x Weeping Willows
1x Midnight Delight
1x Space Shooters
1x Silver Salute
1x China by Night
1x Killing Arrow

Dit komt neer op een totaal bedrag van 230,02 euro. Ik kan dus nog voor 20 euro iets uitzoeken maar ik weet niet wat. Ik doe mijn bestelling bij goedkopervuurwerk. Hebben jullie nog ideeën?

The Cube voor 22,46 euro.
erg goede cake!

Hallo allemaal,
Ik heb zelf een vuurwerk lijst samengesteld en zou willen vragen of jullie nog iets op of aan te merken hebben?
Ik woon zelf in pijnacker en wil het het liefst ook daar ophalen. Mijn winkels zijn:
http://verbakelvuurwerk.nl en
http://www.vuurwerkbestelling.nl/mai...ebruiker_id=11

Ik hou het meest van knal vuurwerk enzo. Mijn lijstje:
Verbakel vuurwerk:

Extreme Thunder Rockets 1x € 6,95
Fluitpijltje met knal 3x € 0,75
Grondbloem met knal 1x € 4,50
Crazy Jack 24 matjes 2x € 0,95
China Red Thunder 24 stuks 1x € 8,95
Verbakel Shoxx "kogelhard" Vernieuwd 3x € 2,50
Shock's Detonator 6 stuks 1x € 1,90
Dragon bom kanonslag 2x € 0,75
ladycracker 1x 1,75
totaal: 37,20
Hier zoek ik ook nog een klein potje voor voor ongeveer 10 euro.

Intratuin:
8x Kaboom Kanonslag 0,50=4,90
1x Romeinse kaars met 10 lichtkogels 1 euro
3x Lilliput Pijl 1,29= 3,87
1x Fluitpijl 1,79
1x Crackling Balls 1euro
2x grondbloem 1,50=3,00
1x Raketbatterij 25 schots€ 3,99
totaal: 16,56

alles in totaal: 53,76 euro
eigenlijk vind ik dat te veel maar ik weet niet wat ik weg zou moeten schappen dus het is zo wel goed. Hebben jullie er nog op of aanmerkingen over? Ik wil graag zoveel hebben voor zo weinig mogelijk. En die 8 sloffen van intra zijn ff inslag omdat ze maar 0.50 cent zijn, koop ik ze meteen voor volgend jaar.
Alvast bedankt!

Ik zat inderdaad te twijfelen over the Cube. Bedankt voor jullie advies en ik denk dat ik die inderdaad neem. Ontzettend bedankt!

Ik vier zo goed als zeker oudjaar in Duitsland bij vrienden. Om gezeik te voorkomen en Nederlands vuurwerk mee te nemen koop ik daar wel alles.
Ik ga daar geen hele dag rondlopen en ik heb ook geen tijd om hele doorlont projecten te maken dus ik zoek gewoon wat potten voor 12 uur en nog een paar kleine voor in de vooravond. Ik dacht aan zo iets:

product aantal prijs totaal

Dragon Blood 1 9,49 9,49
dragon fight 1 23,99 23,99
max power explosion 1 20,99 20,99
fat boy 1 14,99 14,99
invasion 1 14,99 14,99
blue night fire 1 9,99 9,99
Carat 1 7,99 7,99
Dragon fire 1 8,99 8,99
reno 4 3 12
aligator 1 4 4
laser 2 3 6

Totaal: 123,43

Nu zat ik te twijfelen of ik die dragon fight wel zal nemen. Opzicht is het wel een mooie pot maar dde effecten zijn wel klein en zitten ook al in andere potten. Misschien dat ik voor dat geld beter iets anders kan aanschaffen? Iemand tips? Liefst van de schlecker, hagebau, lidl of aldi of edeka. Dat zijn de winkels die in de buurt van mijn vrienden zitten. En een paar potjes doorlonten zal geen probleem zijn btw, maar ik kan geen dagen gaan zitten doorlonten.

Ik zet hem weer even op de laatste pagina anders word hij compleet over het hoofd gezien.

Hallo allemaal,
Hebben jullie er nog op of aanmerkingen over? Ik wil graag zoveel hebben voor zo weinig mogelijk.

Ik zou in elk geval de Raketbatterij 25 schots vervangen door iets anders. Hij is te duur en je kunt leukere dingen doen voor minder geld (bijv. met een stapel babypijlen+kruit).

Ik zit te twijfelen tussen de heavy legend 49 sh en de secret salute. Het is een stukje vuurwerk wat na 00:00 geschoten zou worden. Kwa prijs verschillen ze niets. Wat zouden jullie doen ? :)

heavy legend 49 shots vanwege het erorm lekkere tempo wat erin zit, de secret salute is ook wel een mooie cake btw..

Ik zit te twijfelen tussen de heavy legend 49 sh en de secret salute. Het is een stukje vuurwerk wat na 00:00 geschoten zou worden. Kwa prijs verschillen ze niets. Wat zouden jullie doen ? :)

Ik zou de Secret Salute nemen. De Heavy Legend 49 ziet er redelijk goed uit maar ik vind de Secret Salute spectaculairder. Meer salutes en de harde crackling. Ook lijken de crackling boeketten me iets groter dan de rode boeketten van de Heavy Legend 49. Het tempo van die Heavy Legend 49 heeft ook veel geweld maar de Secret Salute geeft, als je ze allebei los schiet, meer geweld.

Back
Bovenaan