Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Hallo allemaal, ik zit graag op dit forum in december, maar nu heb ik jullie hulp nodig.

Mijn budget is 50 euro en ik wil graag een sier pakket met wat cakes (minstens eentje met boeketten) van maximaal 35 euro en van het resterende bedrag klein spul kopen. Er zijn wat winkels in mijn buurt die zulke pakketten verkopen maar ik weet niet welke een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Dit zijn de sites met de pakketten:

https://www.vuurwerkplanet.nl (gerard kaars, reeuwijk)

Grand Prix 2 29,95 euro
S-type 24,95 euro
Kamasutra 29,95 euro

http://www.vuurwerktotaal.nl/reeuwijk/

Steel 34,95 euro (met gratis pijlenpakket Utsuri t.w.v 19,95)

https://reeuwijk.vuurwerkexpert.nl/

Crown Invasion 29,95 euro
Dutch Dynamite groot 25,00 euro

http://www.vuurwerkgouda.nl/

Pyromaniacs A 30,00 euro

De webshops van vuurwerktotaal en vuurwerkexpert zijn van dezelfde winkel die verschillende collecties heeft.

GEEN andere winkels in de buurt van Gouda Noord omdat mijn vader niet bereid is om verder dan deze winkels te fietsen. (....we hebben geen auto, niet om financiële redenen)

Mijn voorkeur gaat uit naar het Steel pakket omdat daar gratis pijlen bij zitten en er volgens het plaatje een stuk of 5 cakes bij zitten. Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Alvast bedankt!!!

Hallo,
ik heb jammer genoeg maar een beperkt budget maar ik zou jullie toch om hulp willen vragen. Mijn budget is 35 euro aan siervuurwerk en dit zijn de opties:

Welkoop:

Wrestler: 8,-
Next mystery mines: 10,-
Breakpoint: 7,-
Knock out extra long: 4,-

De vuurwerk gigant apeldoorn:

Heavy legend 16s silverblue ti-thunder: 7,50
Thunder Salute: 10,-
Medusa rockets: 15,-
Colorbreak: 10,-
Red shadow: 14,-
Flashbanger: 7,50
Panoramic Palms: 10,-
Midnight Tunder: 15,-
Dominater Rockets: 17, 50
Total Crowns: 9,-
Tropic Stars: 12,-

Vuurwerkplein Riesewijk:

Capetown: 15,-

Heeft iemand tips wat ik voor 35,- het best kan halen van deze dingen.
Alvast bedankt!

Hallo,
ik heb jammer genoeg maar een beperkt budget maar ik zou jullie toch om hulp willen vragen. Mijn budget is 35 euro aan siervuurwerk en dit zijn de opties:

Ik zou voor de Heavy Legend 16/Red Shadow en Colour break gaan. Verder kan ik er niks bij bedenken ;)

@pyromaantje1:
Voor 30 euro aan cakes kopen is niet veel. Wat je ook kiest, je kan dan nooit veel cakes kopen. Maar in dat onderste prijssegment heeft Marijn en Lesli weinig keuze in cakes met luchteffecten. Wolff heeft er wel een paar, maar niet veel. Crown word ik écht niet warm van in die prijscategorie :no: Ik raad je aan om mercurius te nemen, en eventueel aan te vullen met iets van Wolff (maar dan moet je je toch al kleine budget spreiden over twee winkels; niet handig).
Kijk welke cakejes onder de 10 euro je Mercurius dealer aanbiedt. Zoek dan de film op de website van Mercurius en in de topics hier op VWC. Ik moet zeggen dat de cakes van Mercurius onder de 20 euro echt niet verkeerd zijn.

bedankt voor het advies. zat zelf aan battle van dynasty te denken....
maar heb net op de site van de marijn dealer te kijken en vond daar een mooie combie van een 500 grams pot en een pijlenpakket (twv. 30 euro) voor precies dertig euro! (ik krijg elk jaar van mijn moeder 20euro voor 'savonds en de goedheiligman was zo aardig daar een tientje boven op te leggen. voor overdag betaal ik altijd zelf, vandar het lage budget.) het hoeft niet veel te zijn, als het maar mooi is!

Ik heb hulp nodig voor mijn lijstje.

Ik zit in een heel laag budget (25 euro ong.) en ik wil wel veel vuurwerk.

De eisen zijn :
- In de buurt van Apeldoorn
- Rotjes, grondbloemen, crackeling balls, flying bees en van dat soort dingen wil ik zo ie zo.
- Een klein/middelmatig pakketje siervuurwerk (niet z'n hele slechte)
- Mss nog een klein potje

Pleas help me

Bij de vuurwerkgigant apeldoorn heb je heel goedkope rotjes, grondbloemen, crackling balls en dat soort dingen en je hebt er ook behoorlijk wat budgetpotten dus misschien moet je daar eens kijken. De site: vuurwerkapeldoorn.nl

Ik ben er uit!
Mijn troep lijstje is gemaakt. Ik had nog 50€ te besteden:

1x Artikel: Gold Selection Flashbanger € 6.95 € 6.95
1x Artikel: Gold Selection Panoramic Palms € 8.95 € 8.95
1x Artikel: Thunderking Monster Mortier Snoeihard € 3.75 € 3.75
2x Artikel: SLOF 3st Magic Missile € 2.99 € 5.98
1x Artikel: Shock Mortier 6st € 0.99 € 0.99
2x Artikel: Shock Mortier 6st € 1.99 € 3.98
1x Artikel: Romeinsekaars 12pk € 0.85 € 0.85
1x Artikel: Babypijlen slof 120st € 0.49 € 0.49
2x Artikel: Babypijltjes 120st € 0.89 € 1.78
1x Artikel: Wondertolletjes 25st € 0.49 € 0.49
2x Artikel: Wondertolletjes 25st € 0.59 € 1.18
1x Artikel: Blinq € 0.99 € 0.99
1x Artikel: Kanonslagen SLOF € 0.29 € 0.29
2x Artikel: SLOF Kanonslagen € 0.79 € 0.79
1x Artikel: SLOF Zware Babypijl 120st € 3.79 € 3.79
1x Artikel: Assortie Rockets 6st € 1.99 € 1.99
1x Artikel: Vuurwespen 20st € 1.29 € 1.29
3x Artikel: Twister Kleurknallers € 0.89 € 2.67
1x Artikel: Brilliant Widow € 1.89 € 1.89
2x Artikel: Happiness 4st € 0.89 € 1.78
1x Artikel: Ratelmat 90 knals € 0.59 € 0.59

Ik hield me aan mijn budget van 50€ en dat is prima gelukt!:
Totaal bestelling: € 51.46

Wat te doen een fusion pakket kopen van broekhoff? of de potten straatbaas, schietgebetje, pontificaal en mc thunder van lesli? wat is mijn geld meer waard? Zijn de potjes uit het fusion pakket wat of is dat niet veel soeps.

Ik denk dat ik er bijna over uit ben wat ik met die 35 euro ga doen. Ik moet nog een pot kiezen.

Ik heb al:

Heavy legend 16 shot: 7,50
Color Break: 10,-

Is dit lijstje een goed idee voor iemand met mijn budget? En ikk heb dus nog 10 euro ongeveer over. Voor welke moet ik dan gaan:

Breakpoint + Knock out extra long: 11,-
Tropic Stars(pijlen): 12,-

Iemand tips?

Alvast bedankt

Hallo allemaal, ik zit graag op dit forum in december, maar nu heb ik jullie hulp nodig.

Mijn budget is 50 euro en ik wil graag een sier pakket met wat cakes (minstens eentje met boeketten) van maximaal 35 euro en van het resterende bedrag klein spul kopen. Er zijn wat winkels in mijn buurt die zulke pakketten verkopen maar ik weet niet welke een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Dit zijn de sites met de pakketten:

https://www.vuurwerkplanet.nl (gerard kaars, reeuwijk)

Grand Prix 2 29,95 euro
S-type 24,95 euro
Kamasutra 29,95 euro

http://www.vuurwerktotaal.nl/reeuwijk/

Steel 34,95 euro (met gratis pijlenpakket Utsuri t.w.v 19,95)

https://reeuwijk.vuurwerkexpert.nl/

Crown Invasion 29,95 euro
Dutch Dynamite groot 25,00 euro

http://www.vuurwerkgouda.nl/

Pyromaniacs A 30,00 euro

De webshops van vuurwerktotaal en vuurwerkexpert zijn van dezelfde winkel die verschillende collecties heeft.

GEEN andere winkels in de buurt van Gouda Noord omdat mijn vader niet bereid is om verder dan deze winkels te fietsen. (....we hebben geen auto, niet om financiële redenen)

Mijn voorkeur gaat uit naar het Steel pakket omdat daar gratis pijlen bij zitten en er volgens het plaatje een stuk of 5 cakes bij zitten. Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Alvast bedankt!!!

Ik zou voor het crown invasion pakket gaan, daar zitten ook vuurpijlen bij volgens de beschrijving en het pakket heeft best mooie effecten voor die prijs.

Ik denk dat ik er bijna over uit ben wat ik met die 35 euro ga doen. Ik moet nog een pot kiezen.

Ik heb al:

Heavy legend 16 shot: 7,50
Color Break: 10,-

Is dit lijstje een goed idee voor iemand met mijn budget? En ikk heb dus nog 10 euro ongeveer over. Voor welke moet ik dan gaan:

Breakpoint + Knock out extra long: 11,-
Tropic Stars(pijlen): 12,-

Iemand tips?

Alvast bedankt

Als je van harde knallen houdt: de Thunder Salute. Als je meer van siervuurwerk houdt, zou ik voor de Panoramice Palms gaan. :)

@aadjogfanaat bedankt voor je reactie maar op het topic over dit pakket staat dat de pijlen echt bagger zijn: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=12010

En bij dat steel pakket krijg je dus dat Utsuri pijlenpakket gratis, dus daar gaat nog steeds mijn voorkeur naar uit.

filmpje Utsuri (niet van mij): http://www.youtube.com/watch?v=D11RiwCG4X4

Weet iemand nog iets over dat Pyromaniacs A pakket?, het is nieuw en ik kan er niets over vinden. De omschrijving is: 4 cakes, 2 fonteinen , 3 romeinse kaarsen en 4 vuurpijlen

dit is een beetje moeilijk , welke dealer vind je het beste assortiment hebben

Maakt me eerlijk gezegd niet uit. Weet alleen dat Ahles Vuurwerk en de winkels in Waddinxveen te ver fietsen is.

Zelf heb ik de meeste interesse in Goudvuur, Streefland en Frans Mulder.

Ook eigenlijk wel in Vuurwerk Reeuwijk (die van Haas N kramer). Maar verleden jaar niet zo'n goede ervaring eraan overgehouden. En ja, t is toch wel ver fietsen als je er veel besteld.

Dus ja. Maakt me eigenlijk niet uit. Zolang maar n lijstje gemaakt wordt wat met de fiets uit Goverwelle te doen is.

Nog maar een keer.

Budget: 150 euro
Merken: VDN/Beko/Lesli/Marijn/Schuurmans/Wolff/Broekhoff/Breeschoten/Weco/ProLine.
Eisen: Groot/Veel/geen knal/geen single shots

Dus? Iemand?

Dit zou ik doen, bij Mulder Vuurwerk. Zitten geen 500 gram cakes bij, maar wel erg mooi spul!

Bengal Torch € 3,00 (x 2)
Titan € 4,90 (x 1)
el Dorado € 9,95 (x 1)
Wild Cats € 10,50 (x 1)
Monster Trio € 14,50 (x 1)
Hawaii € 16,80 (x 1)
Concerto Rosso € 17,00 (x 1)
Wodka Blue € 24,00 (x 1)
Treasure Island € 24,00 (x 1)
City Lights € 24,00 (x 1)
X-Terminator (gratis artikel x1)

totaal: € 151,65

Dit zou ik doen, bij Mulder Vuurwerk. Zitten geen 500 gram cakes bij, maar wel erg mooi spul!

Bengal Torch € 3,00 (x 2)
Titan € 4,90 (x 1)
el Dorado € 9,95 (x 1)
Wild Cats € 10,50 (x 1)
Monster Trio € 14,50 (x 1)
Hawaii € 16,80 (x 1)
Concerto Rosso € 17,00 (x 1)
Wodka Blue € 24,00 (x 1)
Treasure Island € 24,00 (x 1)
City Lights € 24,00 (x 1)
X-Terminator (gratis artikel x1)

totaal: € 151,65

Danks, dat is iets. (Die actie artikel gaat btw niet door, dit omdat ik niet op een voorverkoop dagje kan bestellen. Ben tevens niet echt een Torsch iemand. Of 1 pijl iemand. Maar, het is een goed lijstje:D) Bedankt.

Danks, dat is iets. (Die actie artikel gaat btw niet door, dit omdat ik niet op een voorverkoop dagje kan bestellen. Ben tevens niet echt een Torsch iemand. Of 1 pijl iemand. Maar, het is een goed lijstje:D) Bedankt.

Geen probleem, heb mijn eigen lijst al lange tijd besteld, dus zo kan ik nog even door gaan met lijstjes maken :D. Maar als je liever een pijlenpakket wil, dan zou ik sowieso Killing Arrow nemen (ook te koop in dezelfde shop). Kost wel rond de 40 euro, dus dan zal er ergens anders geschrapt moeten worden.

Ik wil ook graag hulp bij een lijstje. Zoveel winkels om me heen. Maar, vanwege tegenvallende inkomen, maar een zeer klein bedrag om te besteden. Zit rond de 150 euro. Wat ik wil is mooi, groot en veel. Al weet ik dat dat niet altijd even haalbaar is. Ik moet alles halen per fiets, dus 5 KG cakes zijn geen optie. K heb al genoeg single shots.
QUOTE]

Dit is wat ik zal doen met jouw budget alleen 12 uur geweld. Als je een fietstas heb is dit wel te doen met de fiets.

Frans Mulder

1x Treasure island 24,-
1x Vodka Blue 24,-
1x Midnight Delight 15,-
1x hawaii 17,-
1x The cube 30,-
1x silver salute 24,-
1x concerto rosso 17,-

totaal prijs 151,-

Ik wil ook graag hulp bij een lijstje. Zoveel winkels om me heen. Maar, vanwege tegenvallende inkomen, maar een zeer klein bedrag om te besteden. Zit rond de 150 euro. Wat ik wil is mooi, groot en veel. Al weet ik dat dat niet altijd even haalbaar is. Ik moet alles halen per fiets, dus 5 KG cakes zijn geen optie. K heb al genoeg single shots.
QUOTE]

Dit is wat ik zal doen met jouw budget alleen 12 uur geweld. Als je een fietstas heb is dit wel te doen met de fiets.

Frans Mulder

1x Treasure island 24,-
1x Vodka Blue 24,-
1x Midnight Delight 15,-
1x hawaii 17,-
1x The cube 30,-
1x silver salute 24,-
1x concerto rosso 17,-

totaal prijs 151,-

K heb een mandje. Maar of daar alles in pas. Maar goed, bedankt voor de lijst. Ook erg interessant:)

Dit is mijn lijstje tot nu toe:

- 4 kanonslag lion: 5,-
- 4 Grondbloem: 5,16
- Knockout Ultra pack: 9,99
- Assorted fontain: 1, 80
- Wrestler: 8,-

Nu heb ik nog maximaal 20,- euro over en ik vraag me af wat ik moet doen.
De straatbaas of de next mystery mines + de breakpoint of de pontificaal.

Iemand tips? Alvast bedankt

Back
Bovenaan