Ik zoek nog iets voor €50,- in totaal bij www.bestelvuurwerk.nl. Ik mag alleen niet iets kiezen van de actie artikelen.
Iemand aanraders?
Iemand aanraders?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zoek nog iets voor €50,- in totaal bij www.bestelvuurwerk.nl. Ik mag alleen niet iets kiezen van de actie artikelen.
Iemand aanraders?
Dit is mijn lijstje tot nu toe:
- 4 kanonslag lion: 5,-
- 4 Grondbloem: 5,16
- Knockout Ultra pack: 9,99
- Assorted fontain: 1, 80
- Wrestler: 8,-
Nu heb ik nog maximaal 20,- euro over en ik vraag me af wat ik moet doen.
De straatbaas of de next mystery mines + de breakpoint of de pontificaal.
Iemand tips? Alvast bedankt
ik zet gewoon wat cakes neer die ik zelf wel mooi vind en die bij dat bedrag kunnen:
Burnout: 25,-
airy fairy: 11,50
coco magnolia: 13,50
totaal: 50,-
palm invasian voor 9,95 van asian budget is ook een erg mooie!
ik weet niet of je hier wat aan hebt maar je moet zelf maar kijken![]()
Bedankt voor de tips,
Het hoefen trouwens niet persee meerdere dingen te zijn
Beste mede vuurwerkfreaks,
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar vuurwerk maar ik loop een beetje vast bij het afronden van mijn bestelling. Ik heb een budget van 250 euro en ik moet nog iets uitzoeken om het minimaal te bestellen bedrag te halen.
Dit is mijn lijstje tot nu toe:
9x messier cake
1x Treasure Island
1x Wodka Blue
1x Weeping Willows
1x Midnight Delight
1x Space Shooters
1x Silver Salute
1x China by Night
1x Killing Arrow
Dit komt neer op een totaal bedrag van 230,02 euro. Ik kan dus nog voor 20 euro iets uitzoeken maar ik weet niet wat. Ik doe mijn bestelling bij goedkopervuurwerk. Hebben jullie nog ideeën?
The Cube kost 29,95 tenzij jij goedkoper adresje hebt?![]()
Ik vier zo goed als zeker oudjaar in Duitsland bij vrienden. Om gezeik te voorkomen en Nederlands vuurwerk mee te nemen koop ik daar wel alles.
Ik ga daar geen hele dag rondlopen en ik heb ook geen tijd om hele doorlont projecten te maken dus ik zoek gewoon wat potten voor 12 uur en nog een paar kleine voor in de vooravond. Ik dacht aan zo iets:
product aantal prijs totaal
Dragon Blood 1 9,49 9,49
dragon fight 1 23,99 23,99
max power explosion 1 20,99 20,99
fat boy 1 14,99 14,99
invasion 1 14,99 14,99
blue night fire 1 9,99 9,99
Carat 1 7,99 7,99
Dragon fire 1 8,99 8,99
reno 4 3 12
aligator 1 4 4
laser 2 3 6
Totaal: 123,43
Nu zat ik te twijfelen of ik die dragon fight wel zal nemen. Opzicht is het wel een mooie pot maar dde effecten zijn wel klein en zitten ook al in andere potten. Misschien dat ik voor dat geld beter iets anders kan aanschaffen? Iemand tips? Liefst van de schlecker, hagebau, lidl of aldi of edeka. Dat zijn de winkels die in de buurt van mijn vrienden zitten. En een paar potjes doorlonten zal geen probleem zijn btw, maar ik kan geen dagen gaan zitten doorlonten.
Hallo allemaal,
Hebben jullie er nog op of aanmerkingen over? Ik wil graag zoveel hebben voor zo weinig mogelijk.
Ik zit te twijfelen tussen de heavy legend 49 sh en de secret salute. Het is een stukje vuurwerk wat na 00:00 geschoten zou worden. Kwa prijs verschillen ze niets. Wat zouden jullie doen ?![]()