Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Kan iemand misschien een lijstje samenstellen van 150 euro ? op de site van vuurwerkvught.nl (collecties bonfire + dynasty) in de winkel zelf hebben ze nog meer dus niet alles staat op de site.
hoef alleen maar cakes,
kzat te denken aan wodka blue + silver salute... maar verder weet ik het niet

bonfireworks
chinese dragon 9,95
midnight delight 16,95
miracle 16,95
wodka blue 25,95

dynasty
silver salute 23,95
stars over paris 23,50
dragsters 34,95

1x Sunrise € 32,95
1x Outrageous € 39,95
1x Wodka Blue € 25,95

Welke zoude jullie kiezen? allemaal anders maar kan ze niet alle drie kopen, hooguit twee!

1x Sunrise € 32,95
1x Outrageous € 39,95
1x Wodka Blue € 25,95

Welke zoude jullie kiezen? allemaal anders maar kan ze niet alle drie kopen, hooguit twee!

Outrageous is dit jaar elk heel matig. Die mooie tails waren compleet verdwenen op de laatste demo's. Het is natuurlijk mogelijk dat hij in je straat opeens wel goed presteert maar voor 40 euro zou ik dat risico niet durven nemen. Sunrise is voor mij altijd een twijfelgeval. Ik zou dus gaan voor 2x de Wodka Blue :D.

Geen Treasure Island? Misschien een Wodka Blue en Midnight Delight en Miracle? :p Vind dat er betere cakes zijn van Bonfireworks.

Miracle heb ik al besteld, ga die andere nog eens goed bekijken,

Ook kwam ik net Six Red [Ass.] van China Red tegen, dat maakt het niet makkelijker.zitten vergelijkbare effecten bij (wel minder maar ok) is toch 6 potten voor 80 euro.

Het gaat erom dat ik wat extra potten heb kwa opvulling voor in de avond

edit: midnight delight hoeft er niet perse bij,Outrageous laat ik bij twijfel ook vallen.

dan blijven over
wodka blue
sunrise
treasure island (samen 68 euro)

of

China red six red (80 euro)

80 euro is het max als het pakket word, liever iets minder

Laatst bewerkt:
Ik twijfel nog steeds, 4 Space of Grof Geschut...

Edit: Uiteindelijk toch maar gewoon allebei genomen!

Laatst bewerkt:
Ik heb jullie hulp nodig...

ik wil nog het e.a. op de verkoopdagen gaan halen. Ik heb 35 euro, en ik ben nog opzoek naar een leuk pijlenpakketje, iets van gilpijltjes, en een fluitbakje of een sierpotje.

Hebben jullie ideeën? Ik heb een hoop merken tot mijn beschikking. Bij de plaatselijke Wolff dealer kan ik voor 30 euro Air Defence, Magic Sky en Big Bang meenemen. Is dat een goede optie ?

Ben van plan dit de bestellen: alles komt van vuurwerktotaal:

----------------
Sier:
----------------

The fan - Barrely Legal - 39,95
X-plosion - Xtreme - 27,50
Ultimate showdown - vuurwerk totaal collectie - 37,50
The Legend - Barrely Legal - 19,95
Steel Pakket + Utsuri pijlen pakket - Xperience - 35,00

----------------
overig
----------------

1x Sick6 Rockets - 7,95
2x Chooêt cracker - 7,90
5x detonator - 9,75
1x R/G/Y torch - 1,95
1x Luchthuilers - 1,25

------------------------------

Iemand nog tips?

Laatst bewerkt:
Welke heb je uiteindelijk gekozen, en om welke reden? Zit met m'n gepuzzel namelijk met dezelde vraag en elke gedachtengang kan die van mij helderder helpen maken :)

Geen van beiden. Ze waren namelijk niet verkrijgbaar bij mijn dealer, dan is de keuze al snel gemaakt.

Goedenavond, wat zeggen jullie?
Next mystery mines(lesli) of de wild wild west(wolff) Prijsverschil achterwege laten, het gaat om het product!

Goedenavond, wat zeggen jullie?
Next mystery mines(lesli) of de wild wild west(wolff) Prijsverschil achterwege laten, het gaat om het product!

De mines! wild wild west is leuk, maar komt niet in de buurt.

(aanpassing)
De filmpjes die ik keek waren china filmpjes.. de pot blijkt in het echt toch wat minder te zijn. Zelf zou ik het raad van fortuin laten beslissen.

Aaaaahh... Ik zit echt met mijn handen in het haar qua finaleblok.

6x silver salute
Of
2x zware jongens (tegelijk of doorgelont?) + 2x hoogmoed
Of
2x zware jongens (tegelijk of doorgelont?) + 4 x silver salute

Aaaaahh... Ik zit echt met mijn handen in het haar qua finaleblok.

6x silver salute
Of
2x zware jongens (tegelijk of doorgelont?) + 2x hoogmoed
Of
2x zware jongens (tegelijk of doorgelont?) + 4 x silver salute

Ik zou dan gaan voor 2x zware jongens + 2x hoogmoed. Eerst de zware jongens doorgelont, en dan als klap op de voorpijl 2x hoogmoed tegelijk de lucht in! Dan heb je eerste ontzettend irritante fluiters en dan korte hevige dreunen, mooie combi!

Back
Bovenaan