Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Het budget is +/- 350 euro. De volgende winkels heb ik het op het oog:

www.vuurwerkplanet.nl/ (binckhorst)
www.vuurwerkshop7kamp.nl
www.vuurwerkhal.nl
www.schiedamvuurwerk.nl

Graag tips en/of suggesties.

Ik zou gaan voor de Vuurwerkhal. Enorm assortiment en krijg je daar geen korting?

In ieder geval zou ik deze cakes nemen:

1x Midnight Delight 17
1x Dragon Balls 17
1x Wodka Blue 26
1x Treasure Island 26
1x Weeping Willows 26
1x Silver Salute 25
1x Concerto Rosso 19
1x Heavy 5 36,5
1x Fire Emblem 20
1x Extreme Salute 26,5
1x Beautiful Leaves 47

Snel uit m'n hoofd nog geen 350 euro maar dit is toch wel een enorme lijst goede cakes. Je zou ze nog kunnen vervangen of een van deze erbij nemen:

- Gorgeous 37
- Endeavour 26
- Space Shooters 39
- Exploding Box 41.

Voor €350 kun je mooie dingen kopen. Ik heb sowieso een paar aanraders:

Hardix: Outblast

China Red: Shanghai Detonator

Bonfireworks: Gorgeous/Treasure Island/Earcatcher. Ik geloof de negatieve geruchten niet.

Dynasty: Panter

En ik zie dat je ook bij vuurwerkmagazijn Zevenkamp langsgaat. Als je toch deze kant op gaat zou je ook nog een klein stukje door kunnen rijden naar Hol. Een hele goede winkel met een héél uitgebreid assortiment.
http://www.vuurwerk-hol.nl/

Hebben ook veel moois. Black Smith, Brilliant, Titanium/Steeengoed. Allemaal mooi spul.:bye:

Dan zou mijn voorkeur uitgaan naar Wolff pijlen. Bijv: Imperial pijlen of Lidu Ninja pijlen. Heb je misschien een link naar die shops? Of weet je welke collecties ze leveren?

het is de knettergoed collectie,

maar ik ben er inmiddels denk ik wel uit. het word toch de airaction van broekhoff, aangezien ik dan een cruzer gratis krijg en bij de wolff deal een klein potje ;)

Hmm, op dit moment zit ik echt in twijfel welke cakes ik zal nemen.
heb al een mooi lijstje van Vuurwerkland, maar bij m'n andere bestelling
kom ik er niet uit.

Ik wil bestellen via www.vuurwerkshop7kamp.nl en ben op zoek naar een paar cake's, en wat pijlen
voor rond de 150 euro, hoeft overigens niet super spectaculair, want bij m'n andere bestelling heb ik al een aantal 500 grammers besteld.

Hmm, op dit moment zit ik echt in twijfel welke cakes ik zal nemen.
heb al een mooi lijstje van Vuurwerkland, maar bij m'n andere bestelling
kom ik er niet uit.

Ik wil bestellen via www.vuurwerkshop7kamp.nl en ben op zoek naar een paar cake's, en wat pijlen
voor rond de 150 euro, hoeft overigens niet super spectaculair, want bij m'n andere bestelling heb ik al een aantal 500 grammers besteld.

Daar heb je keuze dat.

Bonfire,Dynasty heeft zeker leuk spul.
Marijn heeft ook leuke cakes en misschien is de Vette Marja ook wat voor je.
Pijlen zou ik voor zink en light year gaan.

Succes

Beste Vuurwerkexperts,

Vorig jaar advies gevraagd voor een vuurwerkpakket, en was heel content met jullie advies. Voor het eerst in jaren had ik waar voor mijn geld. Dus dit jaar graag hetzelfde advies. Ik ben met name fan van siervuurwerk, en dan de potten. Vorig jaar heb ik op jullie advies potten als Freedom, Rainbow, Rainbow warrior en Purple tail. Dat was perfect. Ik kan dit jaar hetzelfde doen, maar dat is ook een beetje saai. De winkel waar ik wil aanschaffen is http://www.rikxoort.com/. Zij hebben denk ik de beste vuurwerk qua prijs/kwaliteit in mijn buurt.
Budget is ongeveer 80 euro.

Concreet had ik nog twee vragen.
Wat is jullie mening over de Pyromaniacs A. Voor 30 euro krijg je dan 4 cakes, 2 fonteinen, 3 romeinse kaarsen 8 shots en 4 vuurpijlen. Veel voor weinig?
Het is een nieuw pakket, dus is waarschijnlijk ook lastig te beoordelen.

Daarnaast qua vuurpijlen. Ze hebben daar voor ongeveer dezelfde prijs (12 euro) 4 pakketen. Welke raden jullie aan?
-Multi Colour Rockets
-Silver Star
-Full Moon (van Steengoed vuurwerk, goede verhalen over gehoord..)
-Black Smith Rockets II (vorig jaar Black Smith Rockets I geprobeerd van 40 gr)

Dank is groot

Ik wil nog wat Heavy Legend cakes aanschaffen, echter twijfel ik en kan ik ze niet allemaal kopen.

Wie heeft ze allemaal bij een demo meegemaakt en zou ze in een top 4 van beste naar de net iets mindere willen plaatsen?

Alvast bedankt.

ik mag van de onderstaande cake's 2 cake's uitzoeken.

Welke 2 zouden jullie nemen? (en evt waarom)

Swirling Daisy
Vuurwerk Met een Kroon
Space Shooters
Mayday
Solid stone

ik mag van de onderstaande cake's 2 cake's uitzoeken.

Welke 2 zouden jullie nemen? (en evt waarom)

Swirling Daisy
Vuurwerk Met een Kroon
Space Shooters
Mayday
Solid stone

Vuurwerk met een Kroon is echt een prachtig product, zou voor deze dus zeker gaan.

Verder weet ik niet wat je al hebt ingekocht, mis je nog wat geweld? Pak dan de Space Shooters.

Heb je juist wat afwisseling nodig, dan zou ik voor de Mayday gaan! :)

Vuurwerk met een Kroon is echt een prachtig product, zou voor deze dus zeker gaan.

Verder weet ik niet wat je al hebt ingekocht, mis je nog wat geweld? Pak dan de Space Shooters.

Heb je juist wat afwisseling nodig, dan zou ik voor de Mayday gaan! :)

Op het moment heb ik het volgende al besteld:

2x Hot Chains
1x Exploding box
4x Fast Fortune
3x Midnight Delight
1x Imperial
6x Hoogmoed
1x Wodka blue
1x Treasure Island
1x Screaming Salute
1x The Cube
1x Panter
20x Binkie
1x Crosette queen
8x Silver Salute
2x City Lights
1x Heavy Load 500
1x Fire emblem
2x Heavy legend 25
1x Earthquake
1x Miracle
1x Goud
1x Spaced
1x Schoffies
2x Freak

Bedankt in ieder geval voor je adviezen!

Ik wil nog wat Heavy Legend cakes aanschaffen, echter twijfel ik en kan ik ze niet allemaal kopen.

Wie heeft ze allemaal bij een demo meegemaakt en zou ze in een top 4 van beste naar de net iets mindere willen plaatsen?

Alvast bedankt.

1. Heavy legend 16 sh. Vanwege een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. mooie blinkeffecten met salutes. ideaal om door te lonten ook nog !

2. Heavy legend 25 sh. Vind ik persoonlijke de mooiste vanwege de kleuren combinatie

3. Heavy legend 49 sh. Een goede rambak met hoog tempo en mooi effecten maar snel voorbij

4. Heavy legend 36 sh. vind ik persoonlijke minste. Hou niet zo van de kleurencombi. Hij is nogal standaard.

Op het moment heb ik het volgende al besteld:

Bedankt in ieder geval voor je adviezen!

Vuurwerk met een kroon
en
Swirling daisy

Bijde zeer gave cake's

de een is wonderschoon
de ander is 1 bonk geweld met een zieke finale.
Ik zou het wel geweten hebben.

Welke van de twee onderstaande cakes zouden jullie nemen als het om de kleuren gaat? Weet nog dat ik ze allebei mooi vond, maar op film is het toch altijd wat lastiger om een goed oordeel te vormen.

Blow out
Double Identity

Welke heb je uiteindelijk gekozen, en om welke reden? Zit met m'n gepuzzel namelijk met dezelde vraag en elke gedachtengang kan die van mij helderder helpen maken :)

Kan iemand misschien een lijstje samenstellen van 150 euro ? op de site van vuurwerkvught.nl (collecties bonfire + dynasty) in de winkel zelf hebben ze nog meer dus niet alles staat op de site.
hoef alleen maar cakes,
kzat te denken aan wodka blue + silver salute... maar verder weet ik het niet

Back
Bovenaan