Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Op de 31ste ben ik van plan nog een beetje vuurwerk te bestellen, rond de 150 euro of zo, wat raden jullie me aan? De Breeschoten dealer waar ik al besteld heb: Streefland, of de Schuurmans dealer die nog dichterbij ligt Profile Hoogeveen?

Ja, ik kan ook volgende week gewoon bij Profile Hoogeveen bestellen, Streefland doek alleen nog op de 31ste, voelt gewoon te vaag om 2 keer na die winkel te gaan en het op 2 verschillende dagen dan op te halen.

Wil namelijk niet te ver fietsen die dag, zeker niet met 10 KG of meer xD (Wat bij deze 2 dealers vast nooit bereikt wordt met dat bedrag, maar toch xD)

Steenbergen lijkt me als je genoeg koopt = veel korting :). Anders gewoon Witte Tenten (15% korting).

Ik twijfel tussen Iris the Magic van The FU collection, Weeping Willows of Blessing Pearls (Bon).
Wat zouden jullie doen? Weeping Willows en Blessing Pearls krijg ik wat korting op, maar Iris the Magic niet.. Die heb ik dan wel weer in het echt gezien waar ik hem erg mooi vond. De andere twee heb ik nog niet gezien en dat gaat ook niet lukken helaas.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met het maken van een goede keuze, oftewel wat zouden jullie doen en waarom?

Ik vond Weeping Willows niet bijster indrukwekkend, Blessing Pearls heb ik zo even geen beeld van (zegt mss ook genoeg). Ik zou voor Iris the Magic kiezen, jammer dat het geen korting krijgt, maar je weet zeker dat je een mooie cake in handen hebt.

Hallo Marc, heb m'n best voor je gedaan:

1x Heavenly Willow 7.95
1x Blue mine 4.95
1x Paradise 6.95
1x Red Wave 9.95
1x Golden Flower 14.95

= ~45 euro bij tuncentrumpap

Deze is bij vuurwerkindordrecht.nl

1x Sphere 10.95
1x Cape Town 10.95

= ~22 euro

Vuurwerkrio:

1x Palm Island 16.50
1x Screaming Eagle 13.50
1x X50 14.95
1x Dahlia Bomb 9.50
1x Chrysantium Legend 6.50

= ~61 euro

totaal: 128 euro

Heel erg bedankt SniperX !

Hee. Ik ben zelf al lekker bezig geweest met lijstjes maken. Maar toch wil ik graag jullie hulp inschakelen. Dit is mijn dealer:http://www.hornsveldvuurwerk.nl/vuurwerk/lijst/.

Mijn budget is 200 euro, en dit is het lijstje wat ik zelf al heb gemaakt:

1x Killing Arrow (pijlenassortiment) - 43
1x Super 4-16 - 55
1x Cape Town - 13,50
1x Ceasar - 27,50
1x Stars over Paris - 23
1x Hawaii - 17
1x Battle - 15
1x Spitfire - 9
----------------------------------------------
Totaal 203

Mijn vraag is nu aan jullie of dit een goed lijstje is of dat er echt minder goede cakes tussen zitten die moeten worden geschrapt. Ik heb onder andere ook een lijstje gemaakt waarin het assortiment Hot Shots (Full Loaded) zat. Heb je opzich meer cakes, maar kwalitatief wel mindere.

Alvast bedankt!

@-vincent-: het is een mooie lijst :). Je zou eventueel nog kunnen lopen stoeien met Spitfire en Super 4-16. Spitfire vind ik kwalitatief niet hoogstaand en in Super pakket zit veel goud en blink. Wel mooi een groots maar je zou ook Heavy 3 (22 euro) + Panter (40 euro) kunnen nemen. Panter is echt een top pot.

Ook Monster Trio is een leuke pot om nog naar te kijken.

wil ik bestellen bij vuurwerk winkel frans mulder te haastrecht(wolff dealer)krijg op sommige dingen 10%korting
3 x romeinse kaars 10 ster 1,25*3=3,75
3 x grondbloem 3*1,20=3,60
2xjumping jack 2x 0,80=1,60
1x pijltje knal 1,50
1xratelband 777 shots 5,22
3x laser flash 3x 0,90=2,43
2x thundersky 2x 5,20=9,36
2 x assortiment imperial pijlen 2x9,70=17,46
3x cruise rockets 3 x 5,90=15,93
2x heavy 3 19,50=35,10
=95,95

wil ik ook bestellen bij camping streefland te haastrecht(breeschoten de kruiterij)

2x ratelband 400 shots 2x3,95= 7,90
5x rotjes 0,99x 5=4,95
4x babypijl fluit 4x 1,25=5
5x flowerthunder 18stuks 5x8,95=44,75
5x ratelband 90 shots 5x 0,99=4,95
3x happiness 3x 0,99 =2,97
=71,77
totaal 167,72
heb een mooi lijsje vind ik zelf maar ik mis wel goedkope leuke potjes , goedkope pijlenpakketen ,leuke fonteinen, en mis weten jullie nog wat leuks
wie wil mij helpen
greetz sandertje.

Laatst bewerkt:
wil ik bestellen bij vuurwerk winkel frans mulder te haastrecht(wolff dealer)krijg op sommige dingen 10%korting
3 x romeinse kaars 10 ster 1,25*3=3,75
3 x grondbloem 3*1,20=3,60
2xjumping jack 2x 0,80=1,60
1x pijltje knal 1,50
1xratelband 777 shots 5,22
3x laser flash 3x 0,90=2,43
2x thundersky 2x 5,20=9,36
2 x assortiment imperial pijlen 2x9,70=17,46
3x cruise rockets 3 x 5,90=15,93
2x heavy 3 19,50=35,10
=95,95

wil ik ook bestellen bij camping streefland te haastrecht(breeschoten de kruiterij)

2x ratelband 400 shots 2x3,95= 7,90
5x rotjes 0,99x 5=4,95
4x babypijl fluit 4x 1,25=5
5x flowerthunder 18stuks 5x8,95=44,75
5x ratelband 90 shots 5x 0,99=4,95
3x happiness 3x 0,99 =2,97
=71,77
totaal 167,72
heb een mooi lijsje vind ik zelf maar ik mis wel goedkope leuke potjes , goedkope pijlenpakketen ,leuke fonteinen, en mis weten jullie nog wat leuks
wie wil mij helpen
greetz sandertje.

Ik woon zelf in Gouda en heb dus al besteld bij Streefland, raad je o.a. aan om op Goudsepost te kijken voor de actie bij Streefland:)

Verder, bij Streefland hebben ze nu ook een budget line/Outlet items. Als je snel ben, kun je kiezen tussen 3 tot 5 cakes t.w.v. 15 euro maximaal, maar ze zijn, als je ze ziet, veel meer waard.:) Dus ik zal zeggen:) Bekijk dat eens:D

Bij Frans Mulder raad ik je aan te kijken na de Battle/de Hawaii/De Big Bang/De Spitfire/De Wild West. Allermaal cakes die minder dan 20 euro kosten.

Ik raad je ook aan op zondag de 19de na de markt te gaan! Goudvuur heeft daar een heel leuk iets, waar je gratis aan kan meedoen, zonder iets te hoeven kopen:)

Hi allemaal,

Ik heb dit jaar een budget van Euro 200. Ik wil graag een leuke pakket voor de 'eindshow' en daarnaast een tweetal leuke pakketten (mooie fonteinen?) voor de avond. Heb inmiddels zoveel filmpjes gezien dat ik niet meer snap hoe en wat ik moet kopen! Hebben jullie leuke suggesties? Ik woon in amsterdam en wil 't liefst niet teveel rondshoppen/reizen en gewoon bij één dealer alles halen (tenzij er echt grote prijsverschillen zijn).

Alvast bedankt!

@-vincent-:

Hee. Ik ben zelf al lekker bezig geweest met lijstjes maken. Maar toch wil ik graag jullie hulp inschakelen. Dit is mijn dealer:http://www.hornsveldvuurwerk.nl/vuurwerk/lijst/.

Mijn budget is 200 euro, en dit is het lijstje wat ik zelf al heb gemaakt:

1x Killing Arrow (pijlenassortiment) - 43
1x Super 4-16 - 55
1x Cape Town - 13,50
1x Ceasar - 27,50
1x Stars over Paris - 23
1x Hawaii - 17
1x Battle - 15
1x Spitfire - 9
----------------------------------------------
Totaal 203

Mijn vraag is nu aan jullie of dit een goed lijstje is of dat er echt minder goede cakes tussen zitten die moeten worden geschrapt. Ik heb onder andere ook een lijstje gemaakt waarin het assortiment Hot Shots (Full Loaded) zat. Heb je opzich meer cakes, maar kwalitatief wel mindere.

Alvast bedankt!

Bericht van Maiko
het is een mooie lijst :). Je zou eventueel nog kunnen lopen stoeien met Spitfire en Super 4-16. Spitfire vind ik kwalitatief niet hoogstaand en in Super pakket zit veel goud en blink. Wel mooi een groots maar je zou ook Heavy 3 (22 euro) + Panter (40 euro) kunnen nemen. Panter is echt een top pot.

Ook Monster Trio is een leuke pot om nog naar te kijken.

Bedankt voor je reactie! De Spitfire is ook vrij goedkoop, dus dat die niet heel speciaal is vind ik niet zo gek. De Heavy 3 heb ik vorig jaar gehad, maar daar viel er eentje van om. Dat plus dat ik een beetje afwisseling wel leuk vind zorgt ervoor dat ik ze dit jaar een keer oversla. De Monster Trio heb ik ook nog 2x bekeken. Maar het fish-effect in het algemeen heeft niet echt mijn voorkeur.

En ja de Panter is inderdaad erg mooi, maar met mijn budget een beetje te duur.

Heeft iemand anders nog een mening over deze lijst?

Beautiful Leaves of Sniper

Beautiful Leaves of Sniper

Ik zit te denken over welke cake ik zou nemen, de Beautiful Leaves van Royal Garden of de Sniper van Dynasty. Op de filmpjes die ik gezien heb, lijkt de Sniper een mooier tempo te hebben en bij de Beautiful Leaves de effecten mooier.

Zijn er mensen die die ze allebei in het echt gezien hebben en welke is dan beter.

Ik zit te denken over welke cake ik zou nemen, de Beautiful Leaves van Royal Garden of de Sniper van Dynasty. Op de filmpjes die ik gezien heb, lijkt de Sniper een mooier tempo te hebben en bij de Beautiful Leaves de effecten mooier.

Zijn er mensen die die ze allebei in het echt gezien hebben en welke is dan beter.

Sniper heb ik hele slechte ervaring mee,dus die zou ik laten staan.

Ik twijfel om voor safe te gaan met Happy Dick (heb Smiling Face Fountain vorig jaar gehad, prachtding) of toch iets nieuws proberen en kijken of de Catfight van Lesli echt 140sec. haalt...

Back
Bovenaan