Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Iemand die me kan helpen? :)
Ik heb ze alle 5 besteld inmiddels + het event pijlenpakket.

Heb deze cakes gezien en ze zijn stuk voor stuk erg mooi, allerlei diverse effecten. 2 heeft een mooie blauwe mine + crown met blauw 3 heeft mooie peony's en 4 is een leuke waaier met crackling tails en daarna hetzelfde als de 'camuro king'

Allemaal erg mooi!

Zit nog steeds met me lijst te ***ten en na elke demo word ik gekker, omdat veel dingen tegenvallen die bij andere demo's weer super waren..

Is het 2 much om gewoon het hele messier assortiment, apollo en galaxy/uranus assortiment te nemen? En daarmee wat doortelonten etc. Dit zal dan ongeveer 3 kwart van me budget in beslag nemen. Totaal 325,- (Exl korting)

Of moet ik nu echt stoppen, omdat ik me de heledag al gek loop te maken en morgen maar weer aan een gezond lijstje te denken? :shocked: :D

Iemand die mij nog even een goede richting in kan schoppen? Was echt vrijwel zeker van me lijstjes, maar wat ik dus al zei na elke demo word ik gekker.

Ik bestel bij vuurwerkland steenbergen en kom er niet echt meer uit wat ik zou doen.

Iemand die mij nog even een goede richting in kan schoppen? Was echt vrijwel zeker van me lijstjes, maar wat ik dus al zei na elke demo word ik gekker.

Ik bestel bij vuurwerkland steenbergen en kom er niet echt meer uit wat ik zou doen.

Messiers zijn alleen leuk als je genoeg budget hebt. Als je er niet overtuigd van bent moet je ze niet nemen. Na de demo's van afgelopen weekeinde zou ik zeker het Goud ass. van Original nemen! Apollo en Galaxy/Uranus zijn gewoon goed.

tja, wil je fluit of niet...daar gaat het om... Extreme Bang knalt sowieso harder (vorig jaar vergeleken) maar qua prijs is Sun Warrior natuurlijk weer iets goedkoper

tja, wil je fluit of niet...daar gaat het om... Extreme Bang knalt sowieso harder (vorig jaar vergeleken) maar qua prijs is Sun Warrior natuurlijk weer iets goedkoper
het liefste wil ik knal :P

maar waar is de knal mee te vergelijken?

met een knockout?
en komt die knal overeen, als hij in de lucht knalt of op de grond?

Ik heb ze alle 5 besteld inmiddels + het event pijlenpakket.

Heb deze cakes gezien en ze zijn stuk voor stuk erg mooi, allerlei diverse effecten. 2 heeft een mooie blauwe mine + crown met blauw 3 heeft mooie peony's en 4 is een leuke waaier met crackling tails en daarna hetzelfde als de 'camuro king'

Allemaal erg mooi!

Maar dat is dus het probleem.
Ik moet kiezen tussen event cake 2 en 3 of die niet en dan alleen 4?
Is het nu wat duidelijker? :)

Wie weet wat ik moet kopen voor 50 euro alleen knlvuurwerk geen sier.
Ik heb een GBV dealer ben ras.
Kan iemand mij helpen?

Mvg,
Jasper97

Ik zou graag hulp willen met Lesli
Wat zou ik beter kunnen nemen
Kanonslag shishing of TNT? Graag prijs en kwaliteit (Knal)
Nog eentje
Shock out - Thunderking

Welke keuze zouden jullie maken van de volgende keuze's?
-Cape Town
-The Wave
-China By Night

of

-Hoogmoed
2 van de volgende drie: hotchains/colourful palm tree/woede
+ een cake/pijlenpakket van rond de 25-30 euro

Dit is een deel van mijn bestelling waar ik een beetje over twijfel

Alvast bedankt

Messiers zijn alleen leuk als je genoeg budget hebt. Als je er niet overtuigd van bent moet je ze niet nemen. Na de demo's van afgelopen weekeinde zou ik zeker het Goud ass. van Original nemen! Apollo en Galaxy/Uranus zijn gewoon goed.

Goud Assortiment heb ik sowiso :) Zelfde geldt voor de Silver salute. Ik ga dit jaar wat meer het vertrouwen gooien op de licht gewicht potten en ze combineren en leuke dingen mee doen aangezien dit jaar me budget wat lager ligt als normaal.

Misschien nog wat op of aanmerkingen?

Tot nu toe:

Cakes:
2x Silver Salute
1x Goud Assortiment
1x Messier Assortiment
1x Galaxy/Uranus Assortiment
1x Super 4-16

Pijlen:
Ninja 3

Bagger en fun:
2x Meterpakket
2x Rom Kaars 20 shots
3x Binkie
1x Grondbloem crackling
1x Grondbloemen
1x Sunwarrior Rockets
2x Extreme Rockets
1x Babypijl knal
1x Saturn missile 2 pack
2x Happiness
1x Laser flash (2e gratis)
2x Detonator

Lijkt me best fun voor de vooravond of kan ik beter bepaalde producten vervangen voor andere. Bijvoorbeeld karton messier vervangen voor 2x heavy 5 etc?

Ik zou voor optie 2 gaan, Koen. Puur omdat ik The Wave niet heel bijzonder vind en Cape Town tegen lijkt te vallen.

Dan nog een vraag van mijn kant.

Ik heb nu dit;

Klein Spul:
6x Romeinse Kaars 10 shots, 12 stuks
1x Jumping Jacks, 20 stuks
2x Huilfontein 4 pakjes a 20 stuks
1x Starry Night 2 pakjes a 6 stuks
2x Grondbloem + Knal
2x Happiness
10x Saturn Missile 2-Pack (20 in totaal)
1x Army Tank
1x Chooêt Kanonslagen
1x Ladycracker 10x40shots

Marijn
12x Binkies
1x Vette Marja
2x Hoogmoed

Vuurwerktotaal
2x Shock Rockets

Cafferata
1x Crackling Chry X50
2x Chrysanteum Legend

Rubro
1x No Limit
1x Buurtassortiment XXL
2x Crossing Blue Star

Beko
1x Rocket Boom

Bonfireworks
1x Gorgeous
1x Treasure Island

Thor
1x Light Year

Wolff
1x Cape Town
1x Space Shooters
2x Silver Salute
1x Heavy 5
2x Cruise Rocket

Breeschoten de kruiterij
1x Braniac DRGN

Helaas zit ik zo'n 50 euro over mn budget, wat zouden jullie er af halen?

Wat zal ik bestellen...
Bareback Riding van halfords voor 42 euro
Of de
Kickstarter van Pyroshopper voor 34,95

Filmpjes zijn op youtube te vinden!

Back
Bovenaan