acyrus
VWC lid
Bunte vuurwerk in Hengelo.Waar heb je deze aanbieding gehad??? Erg goede aanbieding namelijk!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bunte vuurwerk in Hengelo.Waar heb je deze aanbieding gehad??? Erg goede aanbieding namelijk!!
Kan niet kiezen tussen het volgende:
1* Elite Brand Cake no.2
1* Elite Brand Cake no.3
of
1* Elite Brand no.4
Het zijn allemaal top producten, maar helaas moet ik kiezen.
Iemand die me kan helpen?![]()
Ik heb ze alle 5 besteld inmiddels + het event pijlenpakket.Iemand die me kan helpen?![]()
Zit nog steeds met me lijst te ***ten en na elke demo word ik gekker, omdat veel dingen tegenvallen die bij andere demo's weer super waren..
Is het 2 much om gewoon het hele messier assortiment, apollo en galaxy/uranus assortiment te nemen? En daarmee wat doortelonten etc. Dit zal dan ongeveer 3 kwart van me budget in beslag nemen. Totaal 325,- (Exl korting)
Of moet ik nu echt stoppen, omdat ik me de heledag al gek loop te maken en morgen maar weer aan een gezond lijstje te denken?![]()
![]()
Iemand die mij nog even een goede richting in kan schoppen? Was echt vrijwel zeker van me lijstjes, maar wat ik dus al zei na elke demo word ik gekker.
Ik bestel bij vuurwerkland steenbergen en kom er niet echt meer uit wat ik zou doen.
het liefste wil ik knaltja, wil je fluit of niet...daar gaat het om... Extreme Bang knalt sowieso harder (vorig jaar vergeleken) maar qua prijs is Sun Warrior natuurlijk weer iets goedkoper
Als er iemand hulp nodig heeft met bestellen bij Lesli, dan wil ik die persoon best helpen! (stuur het liefst maar P.M.)
Ik heb ze alle 5 besteld inmiddels + het event pijlenpakket.
Heb deze cakes gezien en ze zijn stuk voor stuk erg mooi, allerlei diverse effecten. 2 heeft een mooie blauwe mine + crown met blauw 3 heeft mooie peony's en 4 is een leuke waaier met crackling tails en daarna hetzelfde als de 'camuro king'
Allemaal erg mooi!
harder dan een knockout in de luchthet liefste wil ik knal
maar waar is de knal mee te vergelijken?
met een knockout?
en komt die knal overeen, als hij in de lucht knalt of op de grond?
Messiers zijn alleen leuk als je genoeg budget hebt. Als je er niet overtuigd van bent moet je ze niet nemen. Na de demo's van afgelopen weekeinde zou ik zeker het Goud ass. van Original nemen! Apollo en Galaxy/Uranus zijn gewoon goed.