Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Ik twijfel om voor safe te gaan met Happy Dick (heb Smiling Face Fountain vorig jaar gehad, prachtding) of toch iets nieuws proberen en kijken of de Catfight van Lesli echt 140sec. haalt...

Voor de afwisseling is een keer wat anders wel leuk,maar goed als je safe wilt gaan,dan zou ik inderdaad voor die eerste gaan.

Sinds een aantal jaar koop ik het vuurwerk voor de familie, maar dat is niet altijd even succesvol geweest. Soms doe je een goede koop en een andere keer een wat mindere.

Dit jaar wil ik het anders doen. Ik wil graag de mening hebben van de wat meer gevordereden onder het vuurwerk. Ik laat het aan de pro's over.

Mijn budget is ongeveer 80 euro. Wat wij leuk vinden zijn vooral cake's. Maar vuurpijlen vinden wij ook altijd leuk, maar de ervaring leert dat je eigenlijk zelden een goed pijlenpakket kan vinden voor pakweg 20-30 euro, maar misschien hebben jullie tips. Een paar fontijntjes voor de kleintjes zijn ook leuk.

Ik heb me ingelezen en ik denk dat ik dit jaar wat van de Pro-line ga bestellen, aangezien ik hier goede verhalen over lees
Ik heb de keuze uit twee winkels in de buurt. Ik zal voor elke winkel een selectie maken wat ik denk dat goede producten zou kunnen zijn. En dan kunnen jullie aangeven hoe ik het beste met die 80 euro kan omgaan. Maar jullie kunnen ook natuurlijk andere producten adviseren. Ik sta open voor alles!

Winkel A : De vuurwerkreus ==> www.vuurwerkreus.nl
*Classic mines and candles (gaat volgens mij uit het assortiment?) prijs: 50E
*New Starter Prijs 20E
*Excellent 6 Prijs 30E
*Excellent 5 Prijs 40E
*Excellent Rocket Prijs 32.50E
*GBV 25 Pijlenpakket Prijs 32.50E
*Excellent super 4 Prijs 25E (lijkt een koopje, alleen deze telt niet voor de gratis vuurwerk, dus dan heb ik minder dan 70 euro besteed en krijge ik zo'n stomme fluitcake ipv van een coole cake :p)

Winkel B :Van Rikxoort vuurwerk ==>www.rikxoort.com
*Black Star Prijs 37.50E
*New Starter Prijs 20E
*Multi Colour Rockets prijs 11.50E
*Excellent 5 Prijs 50E
*Night Fever Super [Family Assortiment] Prijs 27.50E
Verder zijn er nog een aantal cake's zoals de kruidvaatje die je los kan kopen.

Hopelijk kun jullie me in de juiste richting helpen!

Heeee,

Bij Winkel A zou ik het zo doen;

* Excellent Super 4
* Light Year (pijlenass.)
* Spider Assortiment (voornamelijk fonteintjes)
* New Starter

Dit alles bij elkaar kost €82,-. Dan heb je van alles wat; Fonteintjes voor de kleintjes, losse cakes en een pijlenpakket waarvan ik zeker weet dat je er geen spijt van krijgt.

Sinds een aantal jaar koop ik het vuurwerk voor de familie,
......

Hopelijk kun jullie me in de juiste richting helpen!

Allereerst kan je altijd verder zoeken naar een betere dealer dan de pro line dealers, over het algemeen is pro line kwa kwaliteit-prijs verhouding erg duur en moet je toch wel een aardig budget hebben voor de mooie cake uit die line.

Verder zijn de multicolour rockets wel echt een aanradar! nog geen 2,00€ per pijl en de effecten zijn goed. Light Year is heel leuk maar is zowiezo al heel duur laats taan om 50% van je budget daaraan te besteden.

Voor fonteintjes etc kan je een simpel meterpakket nemen zijn veelal tussen de 15 en 20€ GBV weco heeft volgens mij een goede van 20€!

En ipv een pakket kan je ook 5-6 losse cakes kopen, denk aan de freedom van 11,50€ van titanium, deze is echt top een pracht ding zeker voor dat geld. Ook zijn er nog meer relatief kleine cake die wel leuk zijn, denk aan de comet, color space etc.. allemaal onder de 10€ als je dan als topper een battlefield of de freedom heb zit je altijd goed. In zo een pakket zitten iig vaak wat minder caké's en is het bedrag wat je ervoor betald ook nog is relatief hoog.

Dit jaar wil ik veel verschillende merken gaan proberen; dus ook Zena Nederland! Nu zit ik te kijken bij de dealer in mij buurt die dit verkoopt, maar kan er niet uitkomen welke ik zou moeten nemen en wat het geld waard is. Zouden jullie voor mij een lijstje kunnen maken van zo'n €80,- bij deze winkel; http://www.zenavuurwerk.nl/dordrecht/

Ik wil hierbij sowieso de Light Year pijlen!

Alvast bedankt,

Marc

Edit; het liefst alleen maar siervuurwerk

Hallo 2 vragen 1 kan je beter heavy 4 nemen of gold selectionbox L of sensational boxvan elitebrand mijn 2 vraag was kan je beter een pijlenpakket of een pottenapakket halen qua. Knal en sier(tgaat om 40grpijlen) BVD arthur

Wil dit jaar een Royal Fireworks proberen, vorig jaar op een demo gezien, en dat zag er prachtig uit!

Magic Tree 1 39,95
Reign of Fire 1 29,95
Beautifull Leaves 3 104,85
Silver Willow 1 39,95
Panter 1 35,90

Iemand nog tips? :)

Inmiddels heb ik 2x Broekhoff Clouds of Thunder besteld (25 euro p/s)

Ik kwam nog een leuk aanbod tegen:

Alle Rubro Event cakes 1 t/m 5 + het vuurpijlenpakket Event rockets samen voor 200,- euro.

Zou dit ook leuk zijn? :)

Inmiddels heb ik 2x Broekhoff Clouds of Thunder besteld (25 euro p/s)

Ik kwam nog een leuk aanbod tegen:

Alle Rubro Event cakes 1 t/m 5 + het vuurpijlenpakket Event rockets samen voor 200,- euro.

Zou dit ook leuk zijn? :)

Absoluut doen! Vrijdag alle 5 de cakes meegemaakt en het zijn stuk voor stuk toppers. De pijlen waarschijnlijk ook :)

Hallo 2 vragen 1 kan je beter heavy 4 nemen of gold selectionbox L of sensational boxvan elitebrand mijn 2 vraag was kan je beter een pijlenpakket of een pottenapakket halen qua. Knal en sier(tgaat om 40grpijlen) BVD arthur

Heavy 4 is meer kwaliteit !

Pijlen of cake's is vooral persoonlijk. Combineren is wss het leukst maar daarin tegen ook vrij prijzig.

Toch zijn er wel leuke pijlen te vinden die relatief goedkoop zijn, denk aan rocketboom 12,50€ 5 pijlen die top zijn of secret signs ook 12,50€ en leuke effecten. Persoonlijk als je of of moet kiezen heb je aan cakes meer fun, kwa tijdsduur en geweld zijn veel cakes indrukwekkender dan pijlen.

Heavy 4 is meer kwaliteit !

Pijlen of cake's is vooral persoonlijk. Combineren is wss het leukst maar daarin tegen ook vrij prijzig.

Toch zijn er wel leuke pijlen te vinden die relatief goedkoop zijn, denk aan rocketboom 12,50€ 5 pijlen die top zijn of secret signs ook 12,50€ en leuke effecten. Persoonlijk als je of of moet kiezen heb je aan cakes meer fun, kwa tijdsduur en geweld zijn veel cakes indrukwekkender dan pijlen.
Bedankt:)voor je hulp ik dnek dat ik uit ene pottenpakket ga kiezen prettig niuewjaar verder :D

Ik zit ook in een dillema, weet niet precies wat ik wil hebben nu.

Ik heb rond de 100-150 te besteden aan SIERvuurwerk.

Ik heb de volgende dealers tot mijn beschikking:

Lesli
Schuurmans
Breeschoten

Iemand hier die tijd heeft, en een leuk lijstje voor mij kan opmaken kan van een dealer zijn, maar kan dus ook gemixt worden met de andere dealers. Nogmaals ik ben dus alleen opzoek naar siervuurwerk, dus cakes, pijlen etc.

Hopelijk heeft iemand de tijd :)

Kan niet kiezen tussen het volgende:

1* Elite Brand Cake no.2
1* Elite Brand Cake no.3

of

1* Elite Brand no.4

Het zijn allemaal top producten, maar helaas moet ik kiezen.

Zit nog steeds met me lijst te ***ten en na elke demo word ik gekker, omdat veel dingen tegenvallen die bij andere demo's weer super waren..

Is het 2 much om gewoon het hele messier assortiment, apollo en galaxy/uranus assortiment te nemen? En daarmee wat doortelonten etc. Dit zal dan ongeveer 3 kwart van me budget in beslag nemen. Totaal 325,- (Exl korting)

Of moet ik nu echt stoppen, omdat ik me de heledag al gek loop te maken en morgen maar weer aan een gezond lijstje te denken? :shocked: :D

Oke ik kom er nog steeds niet uit. Hier 2 lijstjes, welke heeft jullie voorkeur?

Lijstje 1:
1x Killing Arrow (pijlenassortiment) - 43
1x Super 4-16 - 55
1x Cape Town - 13,50
1x Ceasar - 27,50
1x Stars over Paris - 23
1x Hawaii - 17
1x Battle - 15
1x Spitfire - 9
----------------------------------------------
Totaal 203

Lijstje 2:
1x Super 4-16 - 55
1x Hot Shots 40
1x Cape Town - 13,50
1x Ceasar - 27,50
1x Hawaii 17
1x Spitfire 9
-----------------------------------------------
Totaal 205

Bij het 2e lijstje kan ik nog wel wat aanpassen zoals Stars over Paris in plaats van Ceasar. Maar het gaat me meer om het assortiment Hot Shots. Is dat wel een goede keuze? Je hebt dan ten opzichte van het eerste lijstje meer potten, maar wel minder goede. Ik denk dat lijstje 1 mijn voorkeur heeft, maar wat denken jullie?

sky supershow 510 fan shape

sky supershow 510 fan shape

heeft er iemand een enig idee voor mij?
Na dat ik ruim 4000.- aan vuurwerk besteld heb heb ik nu een budged over van 200 euro!

Ik wil GEWELDIGE SIER voor niet te veel geld! ik heb al genoeg aan knal
omgeving belgie a amsterdam a emmeloord

de skb 510 van sky fireworks green glittering w/red tail red coconut
w/ brocadepine tail brocade crown /purple coconut /green coconut /crackling star 33 shots fan shape 488,4 gram

Oke ik kom er nog steeds niet uit. Hier 2 lijstjes, welke heeft jullie voorkeur?

Lijstje 1:
1x Super 4-16 - 55
1x Cape Town - 13,50
1x Ceasar - 27,50
1x Stars over Paris - 23
1x Hawaii - 17
1x Battle - 15
1x Spitfire - 9
----------------------------------------------
Totaal 203

Lijstje 2:
1x Super 4-16 - 55
1x Hot Shots 40
1x Cape Town - 13,50
1x Ceasar - 27,50
1x Hawaii 17
1x Spitfire 9
-----------------------------------------------
Totaal 205

Bij het 2e lijstje kan ik nog wel wat aanpassen zoals Stars over Paris in plaats van Ceasar. Maar het gaat me meer om het assortiment Hot Shots. Is dat wel een goede keuze? Je hebt dan ten opzichte van het eerste lijstje meer potten, maar wel minder goede. Ik denk dat lijstje 1 mijn voorkeur heeft, maar wat denken jullie?

Ik zou voor lijstje 1 gaan. Met die losse potten heb je net even wat mooiers in huis dan met de Hot Shots.

Back
Bovenaan