Sinds een aantal jaar koop ik het vuurwerk voor de familie, maar dat is niet altijd even succesvol geweest. Soms doe je een goede koop en een andere keer een wat mindere.
Dit jaar wil ik het anders doen. Ik wil graag de mening hebben van de wat meer gevordereden onder het vuurwerk. Ik laat het aan de pro's over.
Mijn budget is ongeveer 80 euro. Wat wij leuk vinden zijn vooral cake's. Maar vuurpijlen vinden wij ook altijd leuk, maar de ervaring leert dat je eigenlijk zelden een goed pijlenpakket kan vinden voor pakweg 20-30 euro, maar misschien hebben jullie tips. Een paar fontijntjes voor de kleintjes zijn ook leuk.
Ik heb me ingelezen en ik denk dat ik dit jaar wat van de Pro-line ga bestellen, aangezien ik hier goede verhalen over lees
Ik heb de keuze uit twee winkels in de buurt. Ik zal voor elke winkel een selectie maken wat ik denk dat goede producten zou kunnen zijn. En dan kunnen jullie aangeven hoe ik het beste met die 80 euro kan omgaan. Maar jullie kunnen ook natuurlijk andere producten adviseren. Ik sta open voor alles!
Winkel A : De vuurwerkreus ==>
www.vuurwerkreus.nl
*
Classic mines and candles (gaat volgens mij uit het assortiment?) prijs: 50E
*
New Starter Prijs 20E
*
Excellent 6 Prijs 30E
*
Excellent 5 Prijs 40E
*
Excellent Rocket Prijs 32.50E
*
GBV 25 Pijlenpakket Prijs 32.50E
*
Excellent super 4 Prijs 25E (lijkt een koopje, alleen deze telt niet voor de gratis vuurwerk, dus dan heb ik minder dan 70 euro besteed en krijge ik zo'n stomme fluitcake ipv van een coole cake

)
Winkel B :Van Rikxoort vuurwerk ==>
www.rikxoort.com
*
Black Star Prijs 37.50E
*
New Starter Prijs 20E
*
Multi Colour Rockets prijs 11.50E
*
Excellent 5 Prijs 50E
*
Night Fever Super [Family Assortiment] Prijs 27.50E
Verder zijn er nog een aantal cake's zoals de kruidvaatje die je los kan kopen.
Hopelijk kun jullie me in de juiste richting helpen!