Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas post ik hier weer ()
Ik weet momenteel echt niet waarmee ik goedkoper uit kom.
Met losse cakes, potten, flowerbeds etc.. of een assortiment met 5 cakes van 20 schoten (20 shots assortiment)
Ik zou dit doen :
Ninja 3 € 20,00 € 20,00
Binkie € 3,00 € 45,00
Messier Pakket € 110,00 € 110,00
Light Year € 29,95 € 29,95
Zware Jongens € 60,00 € 60,00
Silver Salute € 22,95 € 22,95
Jewel in the Crown € 49,95 € 49,95
Falling Leaves € 44,95 € 44,95
Golden Glitter € 18,00 € 18,00
Totaal: € 400,80
Dan heb je wat mooie pijlen, wat budgetpotjes: messier pakket, en wat mooiere cakes zoals jewel in the crown en falling leaves. De knalcake SS kan niet ontbreken!
Ben alleen de extreme bang rockets vergeten zie ik nu, sorry. Die moet je er zelf ff bij doen.
Marcc
Ligt er natuurlijk aan wat voor cakes je neemt. Wil je ook 5 cakes met +- 20 schoten voor 100 euro dan zou dat kunnen en waarschijnlijk ook voor minder. Wat voor dealers heb je? Bij Wolff, Bonfireworks en evt. Marijn zou je ook goedkoper uit kunnen zijn.
@HaagsKruit, lijst 2 ziet er zo op het eerste gezicht beter uit. Daar heb je namelijk China By Night, Galaxy/Uranus en Bonfireworks. Bij lijst 2 heb je dan Black Suprise niet maar ik zou gewoon mooi voor 2 gaan. Kan je ook nog wat meer bestellen omdat je daar onder het bedrag van lijst 2 zit.
@Youssri, Bestelvuurwerk heb ik geen ervaring mee (volgens mij ook nieuw dit jaar) en heeft toch Pro-Line, Weco en Herlat? Ik zou als het mogelijk is overstappen/kijken naar een andere dealer. Bijvoorbeeld eentje met Wolff, Marijn, Bon of iets met Rubro, Royal Class. Dan heb je veel betere cakes voor een misschien lagere prijs. Moet je wel voor rijden/fietsen/lopen/ov gebruiken.
Hallo ,
Ik heb een krap budget dit jaar van 130 euro het mag er iets boven zitten
Ik wil mijn vuurwerk halen bij Mantel vuurwerk in Arnhem http://www.mantel-vuurwerk.nl/. Ze hebben Wolff vuurwerk, ik heb al een lijstje gemaakt maar weet niet of het goed is of ik het nog moet gaan wijzigen.
mijn lijst:
Heavy 3 - 15.00
Super 4-16 - 47.50
Hot shots - 32.50
Dynasty red sky action - 8.00
Dynasty Cape Town 13.50
Black moon - 9.00
Lily magnolia - 8.00
Bijmekaar zal dat 133.50 euro gaan kosten.
Mijn voorkeuren zijn pakketjes waar losse cakes inzitten en budgetcakes zoals die hierboven die je collectie toch een beetje opvullen, ik hou niet van knalcakes dus hou die erbuiten.
Groeten Bryan613
Heb je ervaring met Vuurwerkexpert? Want ik kom er nu achter dat ik ook een folder van hun heb (het is Badhoevedorp btw)@HaagsKruit, lijst 2 ziet er zo op het eerste gezicht beter uit. Daar heb je namelijk China By Night, Galaxy/Uranus en Bonfireworks. Bij lijst 2 heb je dan Black Suprise niet maar ik zou gewoon mooi voor 2 gaan. Kan je ook nog wat meer bestellen omdat je daar onder het bedrag van lijst 2 zit.
@Youssri, Bestelvuurwerk heb ik geen ervaring mee (volgens mij ook nieuw dit jaar) en heeft toch Pro-Line, Weco en Herlat? Ik zou als het mogelijk is overstappen/kijken naar een andere dealer. Bijvoorbeeld eentje met Wolff, Marijn, Bon of iets met Rubro, Royal Class. Dan heb je veel betere cakes voor een misschien lagere prijs. Moet je wel voor rijden/fietsen/lopen/ov gebruiken.
Heb je zelf al geprobeert om iets te zoeken? En wat meer informatie is wat mooier. Bijvoorbeeld; wat is je vuurwerk dealer? hoeveel wil je maximaal kwijt per cake/flowerbed/etc...? En hoeveel gram per cake moet het minimaal zijn?Wie weet waar ik de goedkoopste binkies kan halen ?
Heb je zelf al geprobeert om iets te zoeken? En wat meer informatie is wat mooier. Bijvoorbeeld; wat is je vuurwerk dealer? hoeveel wil je maximaal kwijt per cake/flowerbed/etc...? En hoeveel gram per cake moet het minimaal zijn?
Heb je zelf al geprobeert om iets te zoeken? En wat meer informatie is wat mooier. Bijvoorbeeld; wat is je vuurwerk dealer? hoeveel wil je maximaal kwijt per cake/flowerbed/etc...? En hoeveel gram per cake moet het minimaal zijn?