Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Ik heb ook hulp nodig. Ik ben overal uit, maar zit nog te twijfelen over mijn assortimenten. Dit is voor een 00:00 project. 2x China by night doorgelont of 3x Super 4-16?

Welke zou ik hier kiezen? (2x Super 4-16 en 1x China by night is geen optie) .

Alvast bedankt voor de hulp!

Ik zou voor 2 × China by Night gaan! De effecten zijn net wat aparter en ze schieten wat hoger.

1x China By Night
1x Outrageous
1x Wodka Blue
1x Treasure Island
1x The Wave
1x Fire Emblem
4x Rotjes
1x Vast Fortune
2x Tears of Beauty
1x Breath Of Angel
5x Binkies
1x Light Year
1x Snow Drop
1x Sensation of Joy
totaal: 289,97 (met korting eraf)
Heeft iemand van jullie nog opmerkingen? Ik denk dat het zo wel ongeveer goed is, maar heeft iemand nog suggesties?
Als een van jullie iets weet dat ik nog kan schrappen zou het helemaal mooi zijn :) Ik bestel overigens bij ANO vuurwerk dit lijstje..
Alvast bedankt :bye:

Thanks voor de hulp! Dan wordt het 2x China by night. :D

Ik zit nog met een ander probleem. Ik wil 100 euro besteden voor 2 mooie waaiers (2x dezelfde, bijvoorbeeld best of seven rows) , enige tips welke ik het beste voor dit geld kan aankopen?

(Ik bestel bij vuurwerk Orthen, misschien dat jullie daar een mooie kunnen uitkiezen)

:wink:

Dan zou ik voor de Fire Flower van Royal en voor de Best of 7 Rows van GBV.
Wel 15,- over het budget maar met de korting moet dat wel kunnen. :wink:

Stel je hebt dit:

1xSunrise € 31,95
1xMidnight Delight € 15,95
1xCity Lights € 24,95
1xThe Wave € 24,95
1xEndeavour € 24,95
1xSilver Salute € 22,95
1xCruise Rockets € 6,60
1xThunder... € 7,50
1xChina by Night € 75,00
2010VWC20 : 20%... -€ 46,96

Totaal € 187,84

zou je dan voor China by Night gaan of het Messier pakket? Ik heb een max budget van €200,- mag maximaal 10 euro meer zijn. En als je pakketten weg laat, welke potten zou je voor dat budget doen? Denk aan stuk of 5 potten thuis(mag de wat goedkopere/slechtere zijn) en een stuk of wat potten voor bij vrienden(vooral duurdere/betere)

Dan maar even een snelle vraag, heb nog 70 euro (extra) te besteden wat zal het worden?
2 pakken Titanium Thunder 1308 (200 TT 1308 nitraten totaal dus) Of 140 Chooet Crackers?

ik weet niet wat je voor de rest al hebt maar chooet is wel harder.. wil je gaan voor beste kwaliteit (o.a. knal) of dat je meer vuurwerk hebt? dan lijkt het me duidelijk welke je zou moeten nemen.

513_gr.jpg

Mega Celebration **AANBIEDING**
Mega celebration rol, voor de echte knal liefhebbers. Gewicht: 9800 gram
Prijs: € 39,95 (was officieel 89.95)
Gewicht: 9.8 kilo

Simpele vraag.

Als je een duizend klapper wilde hebben, maar 1 persoon mee kan nemen (of die mee wilt gaan), je wilt natuurlijk meer bestellen, en een budget van rond de 150 euro heb voor deze dealer (www.vuurwerkreeuwijk.nl die ook Zena heeft dus). Is dit wel dan een slimme aankoop? Of moet ik gewoon deze knaller weglaten? En een mindere versie nemen, zodat ik meer kan kopen per persoon en wat geld bespaar? (Ik wilde gewoon een duizend klapper die wel ff doorknalt, maar niet meer dan 40 euro kost en een eindbom heeft, maar info over dit ding kank niet echt vinden dus). Iemand?

Welke winkel wil je gaan?

Als dat niet uimaakt zou ik:

2x Chooet Match cracker N03: 25,-
2x Chooet Banger 20st : 20,-
1x Celebration 60sh : 4.-
2x Supero : 18,-

Samen wordt het 67,-
Dan heb je 200 strijers, 40 nitraten, 1 harde mat en 20 F* harde vlinders. Daar kom ik de dag wel mee door hoor :)

Miss kan je dan de 60sh mat eraf halen als het teveel over het butget gaat.
Maar dit zou ik doen, Spul kun je halen bij Zena en loods.

ja aan die collectie zat ik ook ongeveer te denken:p

ik zou graag wat hulp hebben ik bestel bij glasservicebrouwer in arnhem(als iemand een betere winkel in de buurt weet hoor ik het graag) ik heb voor siervuurwerk 100 euro over.
wilt iemand een leuk lijstje maken?

Ik zoek nog wat leuks wat ik voor 12en kan stoken, beetje voor de buurtkinderen maar ook voor mezelf stiekem. Wil daar maximaal 150euro voor neerleggen. Er valt genoeg te kiezen, en voor dit wil ik graag gebruik maken van http://www.soumanvuurwerk.nl/ en http://www.pruisverfenwand.nl/vuurwerk/(deze site is nog niet geupdate voor aankomend jaar, maar ga ervan uit dat er wat nieuws bijkomt en weinigs oud weg zal gaan)

Ik zelf zat te denken aan een combo van cakes/fonteinen aangezien er ook nogal wat kleine kinderen wonen en heb opzich wel een idee.

Misschien is hier iemand die weet wat ik echt niet mag overslaan, afgaand of die hetzelfde "dilemma" heeft meegemaakt?

Ik ga donderdag(als het niet sneeuwt) naar Harry Loots in baarle. En ik heb dit als lijstje opgestelt:

Lijstje vuurwerk:

- 5 x 10 Supero =€ 40,00,-
- 1 x 10Silver Cracker =€ 4,00,-
- 5 x 5 Titanium Cobra =€ 15,00,-
- 1 x 60 Scorpios =€ 50,00,-
- 4 x 1 roobommen =€ 10,00,-
- 6 x 1 nitraatmat 60 =€ 21,00,-
- 1 x 10 Scorpios =€ 10,00,-
- 1 x Spaanse actie =€ 15,00,-
Totaal =€ 165.00,-

Verder wil ik nog wat knalpijlen kopen bij Loots en mischien nog 2 pijlenpakketen a 75 euro? Graag hulp? I

Ik ga ook nog de 4 x 25.0000 kliksysteem 3 keer halen

Zal ongeveer tussen de 400 en 450 euro kwijt zijn.(betaal het niet zelf allemaal hoor haha) dus ik verwacht ook nog wel wat gratis spul.

Laatst bewerkt:
Ik heb een mooi uitgebreid lijstje gemaakt voor Vuurwerkland Steenbergen, maar helaas zit ik dik over m'n budget.. Ik zou het wel allemaal willen hebben, maar helaas is m'n bankrekening het daar niet mee eens.
Dus, zie hier mijn lijstje, wat zouden jullie eruit tiefen? (ik wil wel wat balans tussen overdag spul en avond spul houden) Het moet uitendelijk op ongeveer 240 euro uitkomen. :frusty:

3xGrondbloemen € 4,50
3xBabypijl Fluit 144st € 4,50
3xRomeinse Kaars 10 schots € 4,50
1xNinja 3 € 20,00
1xStarry Night € 3,25
3xBinkie € 9,00
1xGhost King € 3,95
1xSun Warrior Rockets € 9,95
1xExtreme Bang Rockets € 6,75
3xChooet Kanonslagen € 11,85
1xMagic Whip 10 meter € 5,00
1xLady Cracker 10x 40schots € 1,95
1x100.000 rol € 49,50
1xRocket Boom € 12,50
1xFusion € 25,00
1xLight Year € 29,95
1xBig Shot € 6,50
1xMine Silver Blink € 4,95
2xSilver Salute € 45,90
1xKilling Arrow € 43,00
1xCruise Rocket € 6,50
1x X50 Crackling Chry € 14,95
1x Miracle € 15,95

Totaal 339,90 euro…

Nogmaals; ik weet echt niet wat ik eraf moet halen, hopelijk kunnen jullie deze moeilijke keuze voor mij maken.

B.v.d. Hansiepower :bye:

Ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik kan dus kiezen uit verschillende singleshots met verschillende prijzen. Aan jullie de vraag; welke zouden jullie kiezen.

1. Lord of Thunder 6 stuks €2,95
2. Shock (Wolff) 6 stuks €2,50
3. Thunderking (Lesli) 4 stuks €1,95
4. Heel misschien ook die van Choeet en Zena

Ik wil in het totaal 120 singleshots hebben, dus 20 pakjes. Thunderking 30 pakjes. Welke zouden jullie doen en welke zijn het beste

@Hansiepower:
Je hebt nogal veel pijlen:

1xNinja 3 € 20,00
1xSun Warrior Rockets € 9,95
1xExtreme Bang Rockets € 6,75
1xRocket Boom € 12,50
1xLight Year € 29,95
1xKilling Arrow € 43,00
1xCruise Rocket € 6,50

Vind ik persoonlijk ontzettend veel; in verhouding té veel. Waarom schrap je de Killing Arrow en de Sun Warrior niet? Scheelt al weer heel wat. Of je moet echt een pijlenfreak zijn....?

Ik zou de Killing Arrow nooit schrappen, dit zijn de allermooiste van Nederland. Zelf zou ik eerder voor de Lightyear of de Ninja 3 gaan. Die andere zijn veelal knal- en fluitpijlen, en daar kan je er nooit genoeg van hebben.
Is die prijs inclusief de korting?

Back
Bovenaan