Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Artikelen Aantal Prijs Totaal
Air Attack 12,95
20% korting 10,36 UpdateVerwijderen
Sniper 43,50
20% korting 34,80 UpdateVerwijderen
Stars over Paris 21,50
20% korting 17,20 UpdateVerwijderen
Space Shooters 37,50
20% korting 30,00 UpdateVerwijderen
Heavy 5 33,50
20% korting 53,60 UpdateVerwijderen
Vette Marja 8,50
20% korting 13,60 UpdateVerwijderen
Yellow Sky Action 13,90 13,90 UpdateVerwijderen
Totaal 173,46

ff voorlopig :D iemand tips of hints word gekocht bij www.vuurwerkmiddenmeer.nl

Ik zou de Killing Arrow nooit schrappen, dit zijn de allermooiste van Nederland. Zelf zou ik eerder voor de Lightyear of de Ninja 3 gaan. Die andere zijn veelal knal- en fluitpijlen, en daar kan je er nooit genoeg van hebben.
Is die prijs inclusief de korting?

Killing arrow wil ik idd niet schrappen, lijken me hele mooie pijlen, ik houd van knal en fluit pijlen en wil ook wel 1 of meerdere mooie sierpijl pakketten, vandaar.

Ehh, Snutareen, eerste jaar dat ik daar koop, welke korting? :confused:

edit:
Nevermind, ik heb niks gezegt, heb het al gevonden! :wink:

Laatst bewerkt:
beautiful leaves, this maar net wat je mooi vind he richardus, en of je ook de burstknal ook belangrijk vind :wink:
zucht...beargumenteer aub? Moet ik dit zo interpreteren dat jij burstknal belangrijk vindt en de Beautiful Leaves dat meer heeft dan de Perfect Harmony en jij daarom voor eerstgenoemde zou opteren?

ga ik nog voor je zitten beredeneren ook... :bonk:

Ik ben nu bezig met mijn schuurmans lijstje. Nu wil ik graag dit jaar eens een pakje single shots van hun proberen.

Welke zouden jullie doen? Airbomb,Giant Airbomb of Double demolition.

Ik ben nu bezig met mijn schuurmans lijstje. Nu wil ik graag dit jaar eens een pakje single shots van hun proberen.

Air Bomb zijn normale single shots die ik zelf niet echt spectaculair hard vind. Giant Air Bombs daarentegen zijn echte sier shots. Grote crackling boeketten die wel aardig zijn voor in de vooravond (te vergelijken met Stoere Knallers zonder fluit). Andere heb ik geen ervaring mee.

Ik heb al een aardige lijst maar wil hem nog voor 50euro aan potten bijvullen.

Lijst tot nu toe:

Marijn:
Zware Jongens
Levensgenieters

Wolff:
Battle
WildWildWest
Heavy 5

Zena:
Orange Palm
Palm Garden

Wat vinden jullie van bovenstaande lijst?
Welke potten raden jullie nog aan? Ik heb de keuze uit zena,diamond collection en proline( haal de laatste potten bij plaatselijke dealer). Zat zelf aan de fusion en galaxy te denken (beiden zena).

Ik vind het een mooie lijst! Goede producten, alleen van de Levensgenieters heb ik nog niets gezien. Fusion is zeker een aanrader en de Galaxy potten zijn mooi maar dan moet je A of C hebben.

Er is ZO VEEL LEUKS te krijgen. ik weet echt niet meer wat ik moet bestellen.
is er de mogelijkheid dat ik door een ECHTE freak een lijstje laat maken?

Ik heb de beschikking over de volgende vuurwerkcollecties

zena
wolff
cafferata
bonfireworks
orange label
royal fireworks
gbv
marijn

Ik wil sowieso van GBV de twisterknal 2 keer.
Ik wil sowieso van MARIJN de binkie 4 keer
Ik wil sowieso van MARIJN de vette marja 1 keer
Ik wil sowieso van GBV de asian thunder 2 keer
Ik wil sowieso van CAFFERATA van de XPLOSION LINE de X70 1 keer
ik heb een budget van maximaal 250 euro

verder heb ik natuurlijk wel wat aanraders:

de royal fireworks collectie - china by night assorti
de wolff - heavy 3-4-5?

njah, ik wil gewoon een mooi lijstje :D

Willen jullie eens kijken, ik heb er wel een beetje verstand van, maar niet voldoende.
ik wil thuiskomen met diverse effecten en geen pijlen.

alvast bedankt :)

Mart!

Jongens ik zit toch nog een beetje met een vraagje, heb op mijn lijstje The Wave, Weeping Willows, City Lights en Treasure Island staan. Als jullie er één zouden schrappen, welke zou dat dan zijn?
Gr. Mick :bye:

Ik zou persoonlijk dan The Wave schrappen :) Vind ik zelf gewoon de minste van die vier. Treasure Island zou ik zeker NIET schrappen.

Ik twijfel of ik nog 2 silver salutes er bij zal bestellen, heb er al 3 besteld en een colorful thunder tail.. Kan alleen 's avonds afsteken..

Ik had twee jaar terug de Giant Airbombs. Knal niet erg bijzonder maar een prima boeket! Airbombs zijn niet erg bijzonder, met Double demolition geen ervaring. Maar als je GA's goedkoop kan krijgen: doen!

Back
Bovenaan