Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

@herdervriend:
Nee hoor, je zit hier helemaal goed :)

Ik snap dat je helemaal enthousiast wordt bij het zien van een nieuw merk binnen bereikbare afstand! Daar gaat mijn hart ook altijd sneller van kloppen. Maar GBV is nou niet echt een merk die ik persoonlijk erg hoog waardeer qua effecten en uitwerkingen. De gemiddelde consument vindt bij GBV alles wat hij/zij zoekt, maar opvallend genoeg zie je in de meeste collecties van de freaks erg weinig GBV. kijk voor de grap eens de collectiefoto's van vorig jaar na, en turf wat GBV producten op een lijstje :wink:

Aangezien je ook al ergens anders vuurwerk gaat en kunt halen, moet je je bedenken waar je beter je vuurwerk kunt uitgeven. Ik snap dat je niet je héle budget wilt opmaken aan één merk. Maar pas op dat je niet té veel geld uitgeeft aan een kwalitatief minder merk.

Als ik wat persoonlijk toppers moet noemen van GBV/Weco, dan kom ik op deze lijst. Bekijk jij deze topics eens, en laat de andere topics links liggen. Bekijk dan welke cakes jij de moeite waard vindt gelet op de film en commentaren.
Weco: 7314 vulkaan FegeFeuer, Silver and Blue Symphony, Maniac, Thunder Ace 15 shots, Magma Star.
Pro-Line: New Starter, Silver and Blue One, Amazing Yellow Caps, Multicolor Rockets, Coco Magnolia, New Century, Royal.
Asian Budget Line: heeft ook zeker goede producten. Kijk eerst welke je kunt krijgen, en lees daarvan het topic.

@ Herdervriend
Als je een spectaculaire afsluiter wil, moet je zeker de Best of Seven Rows van Proline nemen. Deze is zeer mooi en dit jaar ook nog voor 50 euro in de aanbieding.

Bedankt beiden voor de tips:)

Zal ze doornemen en besluiten of ik ze zal nemen de producten en hopelijk kies ik de juiste.

Snutareen: Ja, die Best of Seven Rows is inderdaad echt heel mooi:) Ook in de aanbieding idd:)

Bedankt beiden:D

Nu ik al het mooie spul al een aantal keer heb bekeken begin ik steeds te twijfelen. Dit weekend ervan overtuigd geraakt dat ik Fusion (Thor) moet hebben in m'n collectie maar dat terwijl Goud (Marijn) en Wodka Blue (Bonfireworks) ook al zeer hoog genoteerd staan. En drie potten waarin goud verwerkt zit vind ik wat te veel. Natuurlijk is het prachtig om te zien maar ik wil ook graag mooie kleuren etc.

Nu kan ik gewoon niet kiezen. De prijzen maken me opzich niet uit. Dan zou je zeggen, neem Wodka Blue en Goud. Echter valt de Fusion dan zeer waarschijnlijk buiten de collectie. En dat terwijl ik de salvo's en salutes wel vet vind. Goud is redelijk prijzig maar met drie verschillende soorten goud ben je wel compleet en de finales zijn natuurlijk geweldig. De Wodka Blue vind ik ook mooi maar misschien wat kort en eentonig.

Welke twee cakes zouden jullie kiezen en natuurlijk waarom?

Ik ben op zoek naar een soortgelijke cake, maar dan van een andere collectie, omdat deze hier in de buurt nergens te krijgen is. Het gaat dus om een cake die salvo's schiet (of een heel rap tempo) en dan gewoon voor keihard geweld zorgt in de lucht.
Iemand toevallig een tip (niet Temple of Stone)?

Ik ben op zoek naar een soortgelijke cake, maar dan van een andere collectie, omdat deze hier in de buurt nergens te krijgen is. Het gaat dus om een cake die salvo's schiet (of een heel rap tempo) en dan gewoon voor keihard geweld zorgt in de lucht.
Iemand toevallig een tip (niet Temple of Stone)?

Wellicht is de Earcatcher een geschikt alternatief. Is niet zo snel als de Outblast, maar een schitterend kleurgeweld en keiharde fluiters:wink:

Dat topic was me even ontgaan Richardus, ik ga hem even doorspitten!
Anderen bedankt voor de tips, Earcatcher stond al op mijn lijst :D

En:
Ik twijfel nog een beetje tussen Golden Glory van Proline en Breath of Angel van The FU Collection.

Wat zouden jullie doen?

Ik heb al tig collectie's in me hoofd en weet het ook al bijna zeker, maar het is altijd leuk om van andere oogpunten lijsten te bekijken wat ze met het zelfde bedrag zullen doen. :rolleyes:

Daarom toch wat hulp gevraagt van mij kant, omdat ik het dit jaar erg lastig vind. Dit jaar zit ik wat krap door veel kosten ongelukken en shit dus is het budget 450/500 euro. Dit graag uitgekozen bij www.vuurwerklandfreaks.nl exclusief de korting. Voor overdag sowiso wat single shots en pijlen als extreme bang, maar geen klein rotzooi. Verder genoeg voor de vooravond en 0:00. :D (Dus een mooie 50/50 van goedkopere 16 shots zoals de heavy potjes enz en grotere cakes die 0:00 waardig zijn)

Ben benieuwd of iemand zin heeft om een mooie lijst te samenstellen. :wink:

Alvast bedankt!
HK

(Panter & Sniper hoeven er niet op):devil:

Hallo Iedereen,

Normaal ga ik altijd naar belgie voor mijn siervuurwerk omdat ik al een paar keer heel erg teleur ben gesteld door het nederlandse vuurwerk. ( vorig jaar heel erg dat was zo zonde )
Helaas schoot het er door financiele probleempjes dit jaar er bij in en heb ik maar wat nederlands vuurwerk uit moeten zoeken.

Wat vinden jullie van onderstaand lijstje ?

Tips of vervangingen ?
Ik bestel bij www.goedkopervuurwer.nl ( 30% korting )

Ik ben niet van de knal, hou van veel geweld in de lucht qua effecten.

ben benieuwd naar jullie reacties,

Groeten Andre

www.goedkopervuurwerk.nl

1 x 1872 Sphere E 10.95

12 x nl313 - Messier E 132.00

1 x nlhol04 gf Golden Flowers E 29.95

1 x 1617 Ceasar E 27.20

1 x 1676 fire surfer E 20.50

1 x 1604 Heavy one E 19.50

1 x DF1003 - Big Fantasy E 36.95

1 x 2013 - Gorgeous E 36.95

1 x 240 Womanizer E 49.95

--------------------------------------------------------------------------------

Subtotaal: E 363.95

Korting: - E 109.19

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal: E 254.76

p.s een mooie waaier erbij zou ik nog wel willen maar weet niet welke.....

Dat topic was me even ontgaan Richardus, ik ga hem even doorspitten!
Anderen bedankt voor de tips, Earcatcher stond al op mijn lijst :D

En:
ik vind die boeketten van Golden Glory maar klein lijken en de kleuren tips minder 'vliegend' dan van Breath Of Angel. De boeketten daarvan lijken ook groter en beter uitgewerkt. Ik zou dus voor Breath of Angel gaan.

1290067656-630.jpg

Twijfel nog een beetje over een paar budget cakes en het messierpakket.

Iemand nog andere ideeën?
Budget Max 700 dus Circa 1075
Eventueel een paar mooie 500 grammers. Maar wil ook budgetcakes voor in de vooravond. Enkel bij VWL Steenbergen s.v.p. ;)

Hallo Iedereen,

Normaal ga ik altijd naar belgie voor mijn siervuurwerk omdat ik al een paar keer heel erg teleur ben gesteld door het nederlandse vuurwerk. ( vorig jaar heel erg dat was zo zonde )
Helaas schoot het er door financiele probleempjes dit jaar er bij in en heb ik maar wat nederlands vuurwerk uit moeten zoeken.

Wat vinden jullie van onderstaand lijstje ?

Tips of vervangingen ?
Ik bestel bij www.goedkopervuurwer.nl ( 30% korting )

Ik ben niet van de knal, hou van veel geweld in de lucht qua effecten.

ben benieuwd naar jullie reacties,

Groeten Andre

www.goedkopervuurwerk.nl

......

p.s een mooie waaier erbij zou ik nog wel willen maar weet niet welke.....

Misschien de Overload van dynasty voor €19.95, of de Golden Flowers van zena NL voor €29.95? De Road to Sun van Royal Fireworks is misschien ook een leuke waaier voor €23.50.

Ik heb hier de iets goedkopere waaiers op een rijtje, aangezien je al zegt dat het budget wat minder is dit jaar :)

Ik zit met de laatste kwestie van mijn lijstje opgescheept. De keuze moet voorkomen uit of Fantasy en Midnight Delight (Bonfireworks) of Heavy 4. Bij de eerste optie heb je twee leuke cakes zonder finale van Bon (:)). En bij de tweede optie heb ik 4 redelijk goede potten van Wolff. De boeketten van Fantasy en Heavy 4 zijn niet te vergelijken maar die van Midnight Delight zijn denk ik iets groter dan Heavy 4.

ik zat te twijfelen moet ik voor de traca 10mtr van pyrostar voor 14,75 gaan of toch de china thunder 100(2matten) van bonbridge voor 13?

Ik wil voor ongeveer 200 tot 250 euro een bestelling doen bij vuurwerk orthen, daar gaat korting nog vanaf dus blijft er zo'n 150 tot 187,50 over.

Wat ik zeker wil hebben is het volgende:
2* China by Night
1* Heavy 5
1* Wild Wild West
1* Cruise Rockets

Dan heb ik maximaal nog zo'n kleine 50,- euro om te bestellen bij vuurwerk Orthen. Ik wil ook nog een knalcake, zal ik voor de Megaboost (Wolff) gaan of de Colorful Thunder Tail (Bonfireworks)?

Ik zit ook te twijfelen om een China by Night te schrappen en een karton Extreme Salute er op te zetten, maar daar heb ik weinig duidelijkheid in. Na de overname door Wolff durf ik niet met zekerheid te zeggen dat ze nog met 6 verschillende in een karton gaan, en zijn de effecten nog als eerst?

Het aanbod is dit jaar zo groot dat ik er gewoon niet meer uitkom. :rolleyes:

Back
Bovenaan