Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Hallo allemaal,
Ik weet egt niet wat ik nou moet kopen in belgie.
Ik heb een budget van 100 euro ( kan nog 25 euro uitlopen )

Ik wil graag wat nitraat potten en harde knallers zoals mammoth en supero's
Natuurlijk moet er wel een beetje variatie in zitten.

Als iemand zich geroepen voelt om een lijstje te maken voor mij. ( graag alles wel van 1 winkel )

Erg bedankt

Het Gijs pakket is dacht ik nog gewoon tekoop, kost 65,- euro en daar zitten veel verschillende knallers in, Nuke Bangers, Ugly Joe, Mammoth, Choeêt Banger enz. De aantallen weet ik niet uit mijn hoofd dat kan iemand anders vast wel vertellen.

Dan bijvoorbeeld 3x Thundering Heaven, een 25sh knalcake voor de actieprijs van 25,- euro. Dan zit je op 90,- euro, voor dat geld kan je bijvoorbeeld een 10.000 klapper kopen en zit je precies op 100,- euro. :wink:

bestelling

bestelling

ik wil graag een bestelling van 100 euro doen bij gerard smeets
ik wil graag de chooet match crackers en veel strijkers
maar voor de rest weet ik het niet
iemand idee'n

Het Gijs pakket is dacht ik nog gewoon tekoop, kost 65,- euro en daar zitten veel verschillende knallers in, Nuke Bangers, Ugly Joe, Mammoth, Choeêt Banger enz. De aantallen weet ik niet uit mijn hoofd dat kan iemand anders vast wel vertellen.

Dan bijvoorbeeld 3x Thundering Heaven, een 25sh knalcake voor de actieprijs van 25,- euro. Dan zit je op 90,- euro, voor dat geld kan je bijvoorbeeld een 10.000 klapper kopen en zit je precies op 100,- euro. :wink:

en bij welke winkel is dit?

ik heb dus vorig jaar de prijsvraag van anovuurwerk gewonnen...
dat was 57euro...
nu wou ik 100euro besteden totaal daar...
maar dan aleen voor een fluit knal projectje....
k ga doorlonten.
wie heeft er tips?

Zo, ik heb mijn huiswerk ook weer gedaan.
Ik heb een lijstje samengesteld, zowel vuurwerk voor overdag/avond als 12 uur.
Dus van klein grut tot 500 grammers.

- Silver salute (wolf)
- Hypnotised (zena)
- Rocketboom (Beko)
- Green glitter missle (beko)
- Outrageous (bonfirework)
- Great wall of china (bonfirework)
- Wodka bleu (bonfirework)
- Falcon (diamond coll)
- Cruise rockets
- Rebel (wolf)
- Killing arrow (wolf)
- Space shooters (wolf)
- Mega boost (wolf)
- Golden willow (Zena)
- Vast fortune (royal)
- Fire flower (royal)
- Vette marja (marijn)

Nu is mijn vraag: Welke mooie/orginele stukken vuurwerk mis ik nog? En welke producten vinden jullie hier niet tussen horen?
Het maak mij dus niet uit of het pijlen, potten enz zijn.
Ik wil gewoon een mooie lijst, zodat ik later kan kiezen wat ik nu neem en wat niet.

Veder ben ik opzoek naar een cake met het volgende effect:
http://www.youtube.com/watch?v=7KTYnMr3G6E&feature=related

Ik hoor het wel!

Mvg,

Bavaria

Mooie lijst :) en ik ben zo'n cake als Tropic nog niet tegengekomen maar bij Bonfireworks heb je wel City Lights met zulke kleuren. Misschien is Daybreak van Dynasty wat voor je of nog iets van Marijn.

@Bavaria: je zou eens kunnen kijken naar de Wiper van Weco (GBV). Komt qua effect aardig in de buurt, hoewel het natuurlijk een ander kaliber is aangezien je filmpje een prof blok laat zien.
Ook Tante Sjaan van Marijn komt wat in de richting.

Super 500, M85, Zorro, Spacecraft. Allemaal cakes die ook een soort van tai- waaier hebben. Zoals een professioneel blok zal het allemaal niet zijn.

Hmmm ik zit maar te twijfelen over mijn lijst bij Vuurwerkland Steenbergen.

Ik heb dus jullie hulp nodig ! Welke producten zijn beter dan deze op de lijst en welke kunnen er nog bij, want ik heb nog ongeveer 25 euri over voor dit lijstje. Ik zoek het liefst nog cakes of spul voor overdag.

1X Lily Magnolia (2e gratis)
3X Detonator
1X Imperial Rocket
2X Shock rockets
1X Chooet kanonslagen
9X 90 shots mat
1X X050 Crackling Cry
1X Crysanthium Legend
1X Green Glitter
1X Heavy 3
1X Color break
1X Starry night (2e gratis)
1X Grondbloem met knal (Zena)
2X Saturn missile 4 pack

Klein spul (kanonslagen, wondertollen etc.) komt er nog bij ...

Voor overdag zou je binkies of een paar pakken Shock Rockets/Extreme Bang Rockets kunnen nemen (die overigens ook leuk zijn in de vooravond).

Voor cakes, kan ik je er zeker een aanraden voor 25eur: Wodka Blue van Bon. Anders een Ninja 3 pakket, die heeft dit jaar bij Vuurwerkland de oude prijs van 5 jaar terug weer, namelijk 20 euri! Een van de beste pijlenpakketten van Nederland.

Ook 2 keer Hoogmoed kan leuk zijn voor in de vooravond. Is een knalcake van 36 schots met brede tails die zich in 1 seconde helemaal leegschiet! Hij kost 11,50eur.

Keuze te over, zou ik zeggen. Zelf ook even goed rondkijken want bij de meeste producten staan gewoon de filmpjes erbij op de site van vuurwerkland-stb, anders kun je zelf ook even op YouTube rondkijken. :)

Je zou de Vette Marja voor 9.50 kunnen toevoegen, dan heb je nog 15.50, kan je nog de heksenketel (ook van marijn vuurwerk) aan toevoegen, die kost 15.50

Ik zou zelf voor wat Magic Whips gaan. Zeker als je ze niet uitrolt knallen ze je 90 shots matjes er compleet uit. Ook zou ik Imperial verwijderen uit je lijst en zoals Snakebite al zei Ninja 3 (20 eu.) of Light Year (30 eu.) nemen. Voor iets meer geld heb je dan veel betere pijlen.

Beko overig green glitter missile
beko overig shogun rocket boom
bonfireworks exlusive fireworks sunrise
bonfire oriental collection miracle
bonfire oriental collection weeping willows
bonfire oriental collection crackling meteors
breeschoten de kruiterij dragonline braniac dragon
breeschoten de kruiterij ferro style colonnade
breeschoten de kruiterij rocking rodeo bull riding
breeschoten de kruiterij rocking rodeo angry bull
breeschoten de kruiterij rocking rodeo bareback riding
GBV asian budget line asian thunder cake 26 schots
GBV asian budget line bulkpack asian thunder
hardix titanium raiders
hardix titanium stardust
royal garden collectie jasmine
rubro first class collection total crowns
rubro first class collection silver storm saturn missile
rubro masterline color break
rubro masterline red shadow
vuurwerktotaal herlat thunder king
vuurwerktotaal overig brullende schwiegermutter
vuurwerktotaal overig spaced
vuurwerktotaal thor fusion
vuurwerktotaal vuurwerktotaal crackling pearls
vuurwerktotaal vuurwerktotaal eruption
vuurwerktotaal vuurwerktotaal fancy vision
vuurwerktotaal vuurwerktotaal shoot out
vuurwerktotaal zena thunder king xxl
wittetenten vuurwerk marijn potten pinkie winkie
wittetenten vuurwerk marijn potten swingende nico
wittetenten vuurwerk marijn potten hels kabaal
wolff vuurwerk dynasty collection howling wolf
wolff vuurwerk dynasty collection spitfire
wolff vuurwerk dynasty collection battle
wolff vuurwerk dynasty collection silver salute
wolff vuurwerk pakketten heavy 5

Wat zouden jullie verwijderen? er staan ook wat kleine potjes bij maar die zijn voor de voor avond, staan er dingen bij die echt hun geld niet waard zijn?

p.s er moet nog voor zo'n 150 a 200 eu af

Ik twijfel nog een beetje tussen Golden Glory van Proline en Breath of Angel van The FU Collection.

Wat zouden jullie doen?

Hallo,

Ik zoek wat knalcakes, cakes met fluit erin, cakes met grote effect en harde burst. Welke moet ik zeker in mijn collectie nemen?

Ik kan de gehele hardix collectie krijgen en voorderest haal ik mijn spul bij vuurwerkland steenbergen weg :D

Ik heb serieus hulp nodig! Want, ik heb vandaag gehoord dat we Vuurwerkreus krijgen, mogelijk dealen ze nog niet Zena, maar dus de rest wel:) En, of me pa me brengt of niet (grote kans dat die t wel doet), ik bestel er sowieso. Dus, heb nu GBV en Vuurwerkreus collectie...En Excellent iets van. Iedergeval check zelf maar. Ik ben echt blij dat ik erna toe kan:) Eindelijk GBV, waar ik al veel goeds van gehoord heb (zeker aangezien afgelopen jaren ook een wedstrijd was ofzo bij deze dealer)...Alleen nu komt het. IK ken al die producten niet xD En, hun collectie is gewoon te gigantisch, dat krijg ik niet voor 29 gedaan, met me werk etc. Dus, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb minimaal 100 euro te besteden, maximaal 250 of zelfs meer:) Dus ik hoop dat jullie me echt kunnen helpen:) Ik heb besloten me cash geld aan Goudvuur te besteden en bank (moet) via deze winkel...Dus, kunnen jullie me helpen? Sorry als ik zo asso doe, ik ben erg blij dat er eindelijk eens een nieuwe dealer in de buurt is:) En ja, ik ben benieuwd:P

Ik heb als het goed is al verteld wat ik leuk vind...Maar ff voor de zekerheid!

De Asian Thunder bullpack neem ik sowieso, ik wil graag minstens 5 cakes voor 12 uur, de rest voor de avond (dagvuurwerk bestel ik op de dag zelf wel). Ik hou van Peony's/Wave/Crackling en Palm, al vind ik sommige cakes echt niks. Verder hou ik niet van simpel, oftewel, ik wil wel een gevulde lucht, dus alleen tails, alleen romeinse kaars effecten vallen weg. Wel wil ik minimaal 1 knalcake.

Dus, kunnen jullie me helpen of ben ik hier verkeerd?

Back
Bovenaan