Ik heb serieus hulp nodig! Want, ik heb vandaag gehoord dat we Vuurwerkreus krijgen, mogelijk dealen ze nog niet Zena, maar dus de rest wel

En, of me pa me brengt of niet (grote kans dat die t wel doet), ik bestel er sowieso. Dus, heb nu GBV en Vuurwerkreus collectie...En Excellent iets van. Iedergeval check zelf maar. Ik ben echt blij dat ik erna toe kan

Eindelijk GBV, waar ik al veel goeds van gehoord heb (zeker aangezien afgelopen jaren ook een wedstrijd was ofzo bij deze dealer)...Alleen nu komt het. IK ken al die producten niet xD En, hun collectie is gewoon te gigantisch, dat krijg ik niet voor 29 gedaan, met me werk etc. Dus, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb minimaal 100 euro te besteden, maximaal 250 of zelfs meer

Dus ik hoop dat jullie me echt kunnen helpen

Ik heb besloten me cash geld aan Goudvuur te besteden en bank (moet) via deze winkel...Dus, kunnen jullie me helpen? Sorry als ik zo asso doe, ik ben erg blij dat er eindelijk eens een nieuwe dealer in de buurt is

En ja, ik ben benieuwd
Ik heb als het goed is al verteld wat ik leuk vind...Maar ff voor de zekerheid!
De Asian Thunder bullpack neem ik sowieso, ik wil graag minstens 5 cakes voor 12 uur, de rest voor de avond (dagvuurwerk bestel ik op de dag zelf wel). Ik hou van Peony's/Wave/Crackling en Palm, al vind ik sommige cakes echt niks. Verder hou ik niet van simpel, oftewel, ik wil wel een gevulde lucht, dus alleen tails, alleen romeinse kaars effecten vallen weg. Wel wil ik minimaal 1 knalcake.
Dus, kunnen jullie me helpen of ben ik hier verkeerd?