Maiko
VWC lid
Danks, heb je iets voor de Wodka Blue? Want deze heb/ga ik al bestellen bij Goudvuur namelijk. Maar goed om te horenBedankt
![]()
Daybreak is ook leuk voor 25 euro

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Danks, heb je iets voor de Wodka Blue? Want deze heb/ga ik al bestellen bij Goudvuur namelijk. Maar goed om te horenBedankt
![]()
I need help!!
bij www.devuurwerkwinkel.nl zijn nieuwe ''rotjes'' te koop, namelijk de THUNDER BOX 180.
Hierbij krijg je 180 ''rotjes'' voor €2,50.
Zijn dit nou betere rotjes of is het oplichterij??.
alvast bedankt
groetjes firefreak
hello, if some boddy can't help my pleas( correct my if I'm wrong)
ik ga het vuurwerk geld delen met mijn vriend en we houden het op min 130 en max 200 euro.
ehh, we willen eigenlijk alles van lesli, maar wat standaart dingen van andere merken zitten er toch altijd in.
maar zoals ik al zij, hebben we dan nog ongeveer 140 over voor lesli.
hier komt mij vraag:
we willen zoiezo 1 500 grams pot, meschien 2.
1 tot 2 goede pijlenpakketen,
wat leuke, niet al te dure potje voor tussendoor om 12 uur, en ook gewoon veel knal en dat soort gedoe.
kan iemand helpen.
groetjes tom
Er zal geen tot weinig verschil inzitten, alleen voor het uiterlijk betaal je meer.
Of het oplichting is, dat vind ik niet maar je betaald wat meer voor het uiterlijk.![]()
Pfoe!
Rocket Boom is echt een klasse apart. Pijlen zijn niet zo zwaar gevuld, maar de prestaties zijn zeker onwijs! Ninja 3 is al heel lang een toppakket, zou ik zeker niet zomaar laten staan. Spaced is ook heel goed, Imperial vind ik zelf minder. Ik zou zelf kiezen voor de Rocket Boom of Ninja 3. Dan is het nog altijd jouw keuze, maar dan zou ik afwegen tussen: minder pijlen met geweldige (bijzondere) effecten of meer pijlen met normale effecten maar wel erg goed!
Light Year, spaced, Skyline, Heavy Metal of space star?
site
tis maar net wat je wil wat zoek je ? budgetcakes onder de 15 euro of wat duurdere want minder prijzige cakes kennen ook heel mooi zijn zoals moonlightfestival van diamondcollection tis maar wat je zelf wil als je duurdere neemt heb je minder dus veel voor weinig of gewoon 5 goede cakes![]()