Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

hello, if some boddy can't help my pleas( correct my if I'm wrong)

ik ga het vuurwerk geld delen met mijn vriend en we houden het op min 130 en max 200 euro.
ehh, we willen eigenlijk alles van lesli, maar wat standaart dingen van andere merken zitten er toch altijd in.
maar zoals ik al zij, hebben we dan nog ongeveer 140 over voor lesli.
hier komt mij vraag:

we willen zoiezo 1 500 grams pot, meschien 2.
1 tot 2 goede pijlenpakketen,
wat leuke, niet al te dure potje voor tussendoor om 12 uur, en ook gewoon veel knal en dat soort gedoe.

kan iemand helpen.

groetjes tom

I need help!!

bij www.devuurwerkwinkel.nl zijn nieuwe ''rotjes'' te koop, namelijk de THUNDER BOX 180.
Hierbij krijg je 180 ''rotjes'' voor €2,50.
Zijn dit nou betere rotjes of is het oplichterij??.

alvast bedankt

groetjes firefreak

Er zal geen tot weinig verschil inzitten, alleen voor het uiterlijk betaal je meer.
Of het oplichting is, dat vind ik niet maar je betaald wat meer voor het uiterlijk. :wink:

hello, if some boddy can't help my pleas( correct my if I'm wrong)

ik ga het vuurwerk geld delen met mijn vriend en we houden het op min 130 en max 200 euro.
ehh, we willen eigenlijk alles van lesli, maar wat standaart dingen van andere merken zitten er toch altijd in.
maar zoals ik al zij, hebben we dan nog ongeveer 140 over voor lesli.
hier komt mij vraag:

we willen zoiezo 1 500 grams pot, meschien 2.
1 tot 2 goede pijlenpakketen,
wat leuke, niet al te dure potje voor tussendoor om 12 uur, en ook gewoon veel knal en dat soort gedoe.

kan iemand helpen.

groetjes tom

Voor goede 500 grammers zou ik een kijkje nemen in de Pyroshopper lijn, stuk voor stuk goede producteb.
Voor het nodige knal zou ik richting de MC Thunder en de Knock Out XXL gaan. :wink:

Er zal geen tot weinig verschil inzitten, alleen voor het uiterlijk betaal je meer.
Of het oplichting is, dat vind ik niet maar je betaald wat meer voor het uiterlijk. :wink:

bedankt, dat gaan we toch maar voor de goedkope!, of ze nou mooi zijn of niet, ze knallen toch uit elkaar!

groetjes

Uit elkaar knallen is een redelijk overdreven begrip, echt snipperen zullen ze namelijk niet. Dan zou ik gaan kijken voor de Choeet Super Shising knalpakket, en misschien wel de nieuwe Choeet Kanonslagen. Deze komen een beetje in de buurt van een hardere Nederlandse knal, maar dat is nog steeds niet zo nostalgisch als de "Atoombom" en Bo Peep. Mocht je echt willen snipperen dan ken je de DJF Thunder en Golden Dragon uit Belgie proberen.

Ben zelf nog aan het twijfelen over m'n laatste pijlenpakket. Heb de keuze tussen Rocket Boom, Ninja 3, Spaced en Imperial. Welke zal ik nemen?

Pfoe!

Rocket Boom is echt een klasse apart. Pijlen zijn niet zo zwaar gevuld, maar de prestaties zijn zeker onwijs! Ninja 3 is al heel lang een toppakket, zou ik zeker niet zomaar laten staan. Spaced is ook heel goed, Imperial vind ik zelf minder. Ik zou zelf kiezen voor de Rocket Boom of Ninja 3. Dan is het nog altijd jouw keuze, maar dan zou ik afwegen tussen: minder pijlen met geweldige (bijzondere) effecten of meer pijlen met normale effecten maar wel erg goed!

Pfoe!

Rocket Boom is echt een klasse apart. Pijlen zijn niet zo zwaar gevuld, maar de prestaties zijn zeker onwijs! Ninja 3 is al heel lang een toppakket, zou ik zeker niet zomaar laten staan. Spaced is ook heel goed, Imperial vind ik zelf minder. Ik zou zelf kiezen voor de Rocket Boom of Ninja 3. Dan is het nog altijd jouw keuze, maar dan zou ik afwegen tussen: minder pijlen met geweldige (bijzondere) effecten of meer pijlen met normale effecten maar wel erg goed!

Bedankt voor je snelle en goede reactie. Ik dacht zelf stiekem ook nog aan Imperial en niet zo aan Ninja 3. Ik kies toch voor Rocket Boom die ik lekker voor 0:00 mooi de lucht in kan schieten.

ik heb ook al bestelling lopen op die freaksite, alleen krijg salaris op de 29e dus kan dan nog wat extra kopen, zat te denken aan een pijlenpakketje.
ik dacht zelf ook al aan de light year, dus denk dat ik die dan ga kopen.

Hallo mensen!

Ik heb ECHT hulp nodig.
Ik heb 150 euro beschikbaar om potten voor te kopen.
De volgende collecties kan ik kopen;
Schuurmans - alle subcollecties ( diamond kaboom etc)
GBV - proline en asian style
Beko - alle subcollecties
wolff - dynasty, full loaded
bonfireworks - allemaal

ik wil MOOIE en verschillende potjes hebben.
ik wil sowieso dit:

Heavy 3 van WOLFF
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=766
+- 20 euro

Asian smile van BEKO
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=15788
+- 30 euro

Gorgious van BONFIREWORKS
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=10942
+- 35 euro

Kan iemand voor mij een mooie lijst samenstellen binnen mijn budget?

Groetjes,

Mart

Wolff:
Panter
Silver Salute
Cape Town

Bonfireworks:
The Wave
Wodka Blue

Dit vind ik allemaal toppers.
Kom je nog ruim onder de 150,- euro uit. :wink:

tis maar net wat je wil wat zoek je ? budgetcakes onder de 15 euro of wat duurdere want minder prijzige cakes kennen ook heel mooi zijn zoals moonlightfestival van diamondcollection tis maar wat je zelf wil als je duurdere neemt heb je minder dus veel voor weinig of gewoon 5 goede cakes :)

Ik denk een mix daartussen aangezien hij al Heavy 3 en Gorgeous heeft. Maar aanraders zijn in ieder geval:

Dynasty:
Daybreak 25
Ceasar 27
Battle 14
Monster Trio 15

Schuurmans:
Octopus 20
Sky Parade (gratis pot bij bestelling vorig jaar)

Bonfireworks:
Miracle 15
Sunrise 31

tis maar net wat je wil wat zoek je ? budgetcakes onder de 15 euro of wat duurdere want minder prijzige cakes kennen ook heel mooi zijn zoals moonlightfestival van diamondcollection tis maar wat je zelf wil als je duurdere neemt heb je minder dus veel voor weinig of gewoon 5 goede cakes :)

Prijzen maken mij niet uit. mag best wel een uitschieter qua prijs bij zitten!

ik heb dit jaar helaas maar 30 euro te besteden aan klein vuurwerk en 30 aan groot maar ik weet niet wat ik kan kopen wat mooi(en het liefst veel)is en niet te duur kunnen jullie voor mij een lijst maken ik koop bij vuurwerk 4 all

alvast bedankt

Back
Bovenaan