Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

ik heb dit jaar helaas maar 30 euro te besteden aan klein vuurwerk en 30 aan groot maar ik weet niet wat ik kan kopen wat mooi(en het liefst veel)is en niet te duur kunnen jullie voor mij een lijst maken ik koop bij vuurwerk 4 all

alvast bedankt

wat wil je precies, ook veel rotjes, pijltjes e.d? dan kom je namelijk best ver met 30 eu. en kwa sier?

Ik ga dit jaar o.a. bij Vuurwerkland Steenbergen bestellen. Daarvoor heb ik een wensen lijstje voor gemaakt. Dit is wat ik wil, maar er kan nog wat bij en ik wil van jullie erg graag weten welke producten ik niet kan missen en welke er goede opties zijn ! Hier het voorlopige lijstje.. het zit nog in de beginfase :

1X Lily Magnolia (2e gratis)
3X Detonator
5X Binkie
2X Ghost King
2X Shock Rockets
1X Chooet kanonslagen
10X Matje 90 sh.
1X Crackling Cry X50
1X Crysanthium Legend
1X 100 shots fluted
1X Heavy 3
1X Imperial Rockets
1X Color Break
1X Starry Night (2e gratis)
1X Grondbloem met knal (Zena)

Ik post hem ook maar hier, dit topic is meer bestemd ervoor ... :)

Imperial zijn de meningen over verdeeld maar de meesten vinden deze pijlen maar niks. Misschien kan je beter Rocket Boom (5 speciale pijlen) of Ninja 3/Spaced nemen.

Ik ga dit jaar o.a. bij Vuurwerkland Steenbergen bestellen. Daarvoor heb ik een wensen lijstje voor gemaakt. Dit is wat ik wil, maar er kan nog wat bij en ik wil van jullie erg graag weten welke producten ik niet kan missen en welke er goede opties zijn ! Hier het voorlopige lijstje.. het zit nog in de beginfase :

1X Lily Magnolia (2e gratis)
3X Detonator
5X Binkie
2X Ghost King
2X Shock Rockets
1X Chooet kanonslagen
10X Matje 90 sh.
1X Crackling Cry X50
1X Crysanthium Legend
1X 100 shots fluted
1X Heavy 3
1X Imperial Rockets
1X Color Break
1X Starry Night (2e gratis)
1X Grondbloem met knal (Zena)

Ik post hem ook maar hier, dit topic is meer bestemd ervoor ... :)

ik zou zelf de heavy 5 nemen of twee keer de heavy 3 en dan per 2 afsteken.

zelf hou ik ook wel van fluitbakken dus zou zelf kijken of ik de 100 shots fluted kan vervangen door een pot van 200 of eventueel meer

Ook ik heb voor vuurwerkland-steenbergen een wishlijstje klaar.
Het is alleen nog teveel.. moet rond de 1100euro uitkomen.. iemand suggesties voor wat er weg kan?
/QUOTE]

Zelf ben ik van mening dat er maar 1 keer die Heavy 5 nodig is. Want je geniet al volop van 5 cakes. Zeker als je het minder wilt hebben, moet je niet teveel dubbele nemen lijkt mij dan.

Wel veel:O

Laatst bewerkt door een moderator:
Silver Salute 2
Stars over Paris 1
Battle 1
Imperial pijlen 2
Killing Arrow pijlen 1
Super 4-16 1
Knock out XL 3
Vet goed potje 1
Romeinse kaars 10 2
Babypijl knal 3
Tarantula 1
Crackling Pearls 1
Giant Airbomb 7
Kanonslagen 5
Grondbloemen 6
Triple X pijlen 1
Jumping jack 5
Baby fluitpijlen 3
Sky thunder 1
Super screamer 2

Temple of stone 1
Heavy 5 1
Paradise 1
Bolpijlen 1
Flitter fluitpijltjes 3
Happines 3
Meter pakket 1

Totaal bedrag is: € 538,91

Iemand nog suggesties?

Wil het bedrag op maximaal 540 euro houden.

Ook ik heb voor vuurwerkland-steenbergen een wishlijstje klaar.
Het is alleen nog teveel.. moet rond de 1100euro uitkomen.. iemand suggesties voor wat er weg kan?

Ik zou de bermuda`s schrappen, aangezien dit veel te duur is voor het aantal knallen. Ook vind ik de Jaloers heel erg duur: hier zou je een andere pot voor in de plaats kunnen nemen.
1 Chooet rol is genoeg, want het blijven legale rollen.
Woede zou ik voor het goud assortiment vervangen: 2 cakes van Zena met willows en brocades.
De rest van het lijstje ziet er goed uit en zou ik niet veranderen.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Pyroboy: ik zou Heavy 5, Sky Symphonie en Woede eraf halen, en dan heb je een prachtige lijst!
@MC_MH: dan bel je er toch al? Je lijste ziet er goed uit en met die kleine 2 euro kan je wat lonten kopen.

:wink:

@Pyroboy: ik zou Heavy 5, Sky Symphonie en Woede eraf halen, en dan heb je een prachtige lijst!
@MC_MH: dan bel je er toch al? Je lijste ziet er goed uit en met die kleine 2 euro kan je wat lonten kopen.

:wink:

Vind ik ook, maar misschien dat iemand nog suggesties heeft :D

@Pyroboy:
Weet je zeker dat je vier Event cakes wilt?
1x Event Cake No.2 42,50
1x Event Cake No.3 54,50
1x Event Cake No.4 69,50
1x Event Cake No.5 79,50

Ik heb ze vorig jaar zelf gezien, en ik vind ze zeker niet allevier even indrukwekkend. Ik zou er daar persoonlijk ten minste één van schrappen. Het is heel erg veel geld hoor, 70 euro en 80 euro! Da's bijna een Buurtass. XXL!

2x Choeet Hindoerol
Kan je ook wel eentje van wegstrepen. Denk dat je aan één wel genoeg hebt.

1x Magic Whip 1m 1,00
1x Magic Whip 3m 2,50
1x Magic Whip 10m 5,00

Waarom?? De 10 meter versie is verhoudingsgewijs het goedkoopst. Koop dan gewoon 2x 10 m dan heb je veel meer meters. Spul is met een stukje visco gewoon te behandelen als 10x 1 meter.

2x Heavy 5 69,00
Kun je ook wel 1x doen. Je hebt al genoeg kleine potjes; ik zie niet in wat die toevoegen in tweevoud.

1x Anaconda 59,95
Waarom dat? Ik vind hem op film echt niet overtuigen. Koop dan Zena's Wonderful World, of de The Fan van Lidu. Beiden sowieso al beter, als je het mij vraagt. En de Fan is ook 15 euro goedkoper.

1x Woede 44,50
Moet je nog maar eens over nadenken. Het is veel geld. Je hebt wel iets unieks, dat zeker. Maar ik zou zeggen: overdenk die nog eens.

Laatst bewerkt:
Romeinse kaars 10 2
Babypijl knal 3
Tarantula 1
Crackling Pearls 1
Giant Airbomb 7
Kanonslagen 5
Grondbloemen 6
Jumping jack 5
Baby fluitpijlen 3
Sky thunder 1
Super screamer 2
Flitter fluitpijltjes 3
Happines 3
Meter pakket 1

Ik vind het persoonlijk wel erg veel klein spul. Misschien dat je de hele dag buiten staat en dat je het wel op krijgt. Maar je zou niet de eerste zijn die ik vloekend hoor zeggen "had ik @#$%^* maar niet zoveel klein troep gekocht!"

Ik vind het persoonlijk wel erg veel klein spul. Misschien dat je de hele dag buiten staat en dat je het wel op krijgt. Maar je zou niet de eerste zijn die ik vloekend hoor zeggen "had ik @#$%^* maar niet zoveel klein troep gekocht!"

Ik ben wel de hele dag buiten maar het is niet alleen voor mij :wink:

Ik bestel dit samen met me broertje en het meeste kleine spul is voor me jongere broertje van 12 die stookt al dat kleine spul op :D Ik krijg van me pa 50 euro voor klein spul te halen voor hem

Klein vuurwerk is juist geweldig! Ik zou zeggen: gewoon doen MC_MH. De hele dag door knallen is geweldig. Zelf betrap ik mezelf er ook op dat ik altijd te veel klein vuurwerk hebt waardoor altijd onwijs veel overhoud, of alles in een doos gooi en omtover tot een pruttelpot.

Klein vuurwerk is juist geweldig! Ik zou zeggen: gewoon doen MC_MH. De hele dag door knallen is geweldig. Zelf betrap ik mezelf er ook op dat ik altijd te veel klein vuurwerk hebt waardoor altijd onwijs veel overhoud, of alles in een doos gooi en omtover tot een pruttelpot.

Ik stook ook veel klein spul de hele dag altijd. En tijdens de verkoopdagen zal er nog wel wat gekocht worden :D Wat ik over heb gaat of in de oliedrum met al het verbrande vuurwerk afval of ik bewaar het :p

Ik zoek nog steeds een cake met veel verschillende kleuren peony's of soortgelijke effecten.
Ik heb de City Lights al op mijn lijst, maar ik zou er graag wat meer hebben.

Event cake 4 weglaten en event cake 3 daar voor in de plaats nemen.
Absolute topper, vond de event cake 4 dan weer tegenvallen.

Oja kun je je budget vergroten? want maar 3 pakjes Cruise Rockets kan echt niet:D

Verder een zeer mooi lijstje waar je zeker veel plezier aan zult beleven!
En over die Event cakes,,,, smaken verschillen!
Ik vind ze allemaal te duur voor wat ze presteren.
Wel groten efecten dat dan weer wel!

Ik zoek nog steeds een cake met veel verschillende kleuren peony's of soortgelijke effecten.
Ik heb de City Lights al op mijn lijst, maar ik zou er graag wat meer hebben.

Midnight Target van Weco (GBV) is een klein 8 schots potje voor slechts 6,95. Redelijke burst, redelijk boeket in mooi multicolor. Heeft ook een leuke silver tail.

Back
Bovenaan