Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Het valt me op dat er steeds meer cakes komen met goud-effecten. Hartstikke mooi, maar ik vind cakes met een grote diversiteit aan kleuren nog mooier!
Potten die mij al zijn opgevallen qua kleuren zijn City Lights van Bonworks en X-factor van SensationS.

Wat zijn nou nog meer echte kleurentoppers?

wat dacht je van blauwtje van marijn
ook nog groentje en wet ik veel wat nog meer.
meschien fear factor(of sharks) van lesli.

Ik weet niet of dit de goeie plek is maar ik zoek eigenlijk 1 500 grammer met hoog tempo en wat mindere cakes met een bij elkaar passend effect. Die 2 cakes aan de buitenkant dan 2 SS en dan de 500 grammer. Was is een leuk idee?

@Phhilip
Ik zat even te kijken en dit viel me op 5xugly joe 15st dat kan tog niet die zitten per 5verpakt tog dan moet het tog 3xugly joe 15st of 5xugly joey 25 stuks? Haha viel me gewoon op niet bedoeld om vervelend te doen!

De enige hulp die ik voor mijn bestelling nodig heb is financieele hulp , daar kon ik hier ook voor terecht?

Mijn bankrekening nummer is........

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste VwC leden

ik zelf ga zo als elk jaar vuurwerk kopen. maar dit jaar kom ik in een dilemma.

ik heb namenlijk nog wat vuurwerk over van vorig jaar en dat is :

- Baby pijl knal 1 pak
- Kanonslag 2,5 slof

Mijn wens voor het vuurwerk in de middag is :

- 9x kanonslag
- 4X babypijlknal
- 3x grondbloemen
- 3x Romeinse kaars
- 3x Knockout
- 1x baby pijl fluit

als je daar mijn overige nog van aftrekt hou je dit over :

- 7 sloffen kanonsslag
- 3 x babypijl knal
- 3 x grondbloem
- 3x Romeinse kaars
- 3x knockout
- 1x babypijl fluit

en dan zou ik op een totaal bedrag van : €29,16 uitkomen
ik mag ongeveer €40 euro aan vuurwerk uitgeven. en ik wil graag nog wat sier. maar omdat het sier vuurwerk in NL nogal duur is. ben ik ga kijken bij de Duitse Aldi súd. daar hebben ze dan wel wat goedkopere cakes zoals de Reno enzovoort. maar voor 10 euro krijg je daar ook niet barstens veel.

heeft iemand misschien nog een idee. hoe of waar ik nog goedkoop siervuurwerk kan krijgen en dan bedoel ik niet fontijnen maar gewoon cakes.
of zou ik iets in me overdag lijstje verwijderen, zoals bijvoorbeeld maar 2 knockouts? dat scheelt alweer €3

kunnen jullie mij helpen?

Gegroet

Ik zou lekker gaan kijken tijdens de jaarwisseling. Voor 10 euro heb je in Nederland 1 leuke goede cake, maar dan val je nog niet echt veel op. Ik zou dan 3,50 bijleggen en de Cape Town van Wolff Vuurwerk kopen, die is wel heel goed!

Je zou bijvoorbeeld een Heavy 3 van Wolff erbij kunnen nemen. Het is wel iets over budget maar een kleine 50 euro moet toch wel kunnen. 3 mooie potjes met verschillende effecten en een klein prijsje.
Het is af te raden om de Knock Outs eraf te halen, omdat dat je enige goede knallers zijn. Je zou dan misschien een slof kanonslagen minder kunnen kopen, want 1600 rotjes zijn ook voldoende ipv 1800.

ja,zal kijken!
moet ook nog een tijdje wachten.. tot alle winkel folders erzijn, of dat alle online shops bij ons online zijn, ik mag in 2 shops bestellen/halen... en dan moet ik even kijken als wolff hier in de buurt verkocht word :D

Misschien een pijlen pakketje? Rocket Boom van Beko of Imperial van Wolff, beide erg goed en kosten 10,- euro per stuk. :wink:

Anders heb je nog Red Orioles en Blue Dolphin beide van Beko voor een kleine prijs. :wink:

Voor mensen met een laag budget: Koop de Heavy 3/4/5 pakketten erg goede leuke cakes voor vrij weinig. Qua pijlen pakketten zal ik Rocket Boom, Fire/Ice en Ninja aanraden. Probeer ook op dingen zoals 100.000 Knallers te sparen, voor die prijs kan je beter wat sier halen, wat het is wel leuk maar de Nederlandse Rollen knallen niet zo lekker en Sier is dan toch wel leuker. En wil je een leuke 500-Grammer? Camuro King van Lesli is erg goed, qua knalpotten zal ik de Silver Thunder of Thunderking the Cake aanraden beiden erg goed!

Haha, ik denk niet dat de Camuro King een aanrader is voor mensen met een laag budget. Dan kan je beter een Pyroshopper cake kopen van Lesli.

ik denk dat mijn collectie al vol is.
ik heb net geweldig nieuws gekregen :O

Hallo Yorick,

Een heel mooi verslag van wat je allemaal hebt meegemaakt.

Misschien kan ik je wens nog iets mooier laten uitkomen en daarom krijg je van De Rijswijkse Vuurwerkhal alle Bonfireworks artikelen die in ons assortiment staan voor het bouwen van een eigen vuurwerkshow.

Ik leg je wel uit hoe je het in elkaar kunt zetten en ik denk dat iedereen op dit forum jou daar graag bij wil helpen.
Ik zal je ook een rondleiding geven door de bunkers van de Rijswijkse Vuurwerkhal.

Groeten Frits.

na aanleiding van mijn Doe een wens dag topic in Junktalk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldig voor je Yorick, erg tof van Frits!
Je zal er veel plezier van hebben, als je vragen hebt iedereen zal je graag helpen. :wink:

Helemaal geweldig Yorick en ik vind het bijzonder fijn dat er mensen bestaan die zo'n mooi gebaar maken. Proficiat met je aanwinst :thumbup:

Goedemiddag,

Ik ga dit jaar voor 250 euro vuurwerk kopen. Hiervan wil ik 150/180 euro aan siervuurwerk besteden. Het liefst wil ik gewoon budgetpotjes van rond de 14euro (of het liefst minder). Ook houd ik wel van pijlen.
Bij mij in de beurt heb ik de volgende merken:
Wolff
Lesli (GrandPrix, New Spirit, Royal Class)
Mercurius
Crown
Diamond
Zena

Aan jullie de vraag om een leuk lijstje te maken met budgetpotjes en 1 of 2 pijlenpakketen.

Alvast bedankt

lordofthunder; Marc

@davinstyle

Als je naar Aldi-Súd gaat, zou ik zeker een of meerdere Carat/Phoenix meenemen. Kost niet veel, maar héél mooi.

@lordofthunder

Je zou je zoektocht kunnen beperken tot Wolff, Zena, en Mercurius.
De rest is gewoon troep:wink:

@lordofthunder

Ik kan je het pijlenpakket Light Year van zena erg aanbevelen! 10 40grams pijlen voor 30 euro. En erg mooie effecten.

@meerval

Ja dit wist ik wel, ik koop alleen maar klein spul van lesli zoals babypijlen, kanonslagen enz.., vind deze toch wel kwalitatief goed genoeg.

@de knaller

Had dit pakket zelf ook al in mn hoofd. Misschien zelfs 2x?

Meer reacties hoor ik graag :D

Alvast bedankt

Back
Bovenaan