Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ehh, veel van lesli, baby super, boerenbond, zena, vuurwerk tilburg.
dat was het wel denk ik
Als je die producten niet met anderen pakketten kan vervangen zou ik het doen.
Allebei hebben ze goede cakes.![]()
Ghehe, alles is te vervangen, maar voor wat? 87,50:8 = 10,9375 laten we zeggen 11 euro de cake. 11 euro voor een 25 shots cake die kwalitatief goed in elkaar zit lijkt mij moeilijker te vervangen voor een ander assortiment of pakket.
Heel apart, maar heb met allebij geen ervaringen heb genoeg fora's en filmpjes bekeken, maar kan niet echt kiezen tussen 8 apollo of 6 galaxy. Zit er echt gek verschil in? zo niet neem ik gewoon 8x de apollo en lont ik ze door oid.
![]()
Ik weet niet zo goed wat je met verschil bedoeld? Het verschil tussen de Apollo en Galaxy is duidelijk. Galaxy heeft 19 schoten en Apollo 25, daardoor heeft Galaxy meer gram per schot. Ik zelf zou voor de Galaxy gaan omdat ik die zelf mooier vind, kijk anders even op YouTube voor allebei de pakketten dan is het makkelijker om te kiezen. Apollo heb je meer voor hetzelfde geld, Galaxy wat minder maar wel meer kwaliteit.![]()
Klein budget:(
ik zoek eigenlijk 2 of 3 pakjes van 20 iemand die suggesties heeft?
Edit: gaat over Nitraten
Green Light Cracker (20st)- 4,- euro
Chooêt Banger (5st)- 3,- euro
Bloemetjes nitraat (10st)- 4,50 euro
Silver Cracker (10st)- 4,- euro
Het verschil van de cakes zelf is ook niet het probleem die zijn overduidelijk, maar qua kwaliteit en wat nou mooier is dat is het antwoord wat ik zocht! Danke![]()
Ik vind (afgaande op de filmpjes van Apollo) de Galaxy serie heel wat mooierIk was zéér onder de indruk van de Galaxy A die ik live heb gezien! Het is wel belangrijk om je te beseffen dat de Galaxy uit drie stuks bestaat (a, b en c) en dat elke twee keer in een karton zit. Je hebt met een karton Galaxy dus alles dubbel. Desondanks zou ik voor een karton Galaxy gaan.
Apollo heeft wel een paar leuke aparte potten in de serie zitten. Uit mn hoofd was geloof ik nummer B wel een bijzondere. Wellicht kan je die er nog los bij kopen ofzo? Maar om nou de hele serie te nemen...dan krijg je toch wel weinig variatie.
Omdat ik zelf de mogelijkheid heb nu wat van Witte Tenten te kopen zou ik graag willen weten wat nou echte aanraders zijn.
Vette Marja en Donder & Bliksem heb ik al op het oog.
Een leuke en (relatief) goedkope hummer pot is de Wasp van Dynasty.