Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Ik wil dit jaar meer (legaal) vuurwerk kopen (dankzij de politie vind ik aan illegaal niet zo veel meer aan.. :shocked: )
En ik koop al jaren mijn vuurwerk trouw bij de Boerenbond.

Maar ik kan er even geen wijs uit en hoopte op jullie meningen over het siervuurwerk.

Alvast bedankt :D

Onze crew werkt niet voor niks aan dit forum, in het topic van Lesli kom je zelf dus ook al heel erg ver: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/forumdisplay.php?f=178

:wink:

wie heeft er mischien tips voor een tripje na baarle hertog?
na de bunker...
qua auto parkeren enzo?
en route...
mvg

Tips voor top producten: Crackling Chry, Warrior Collectie, Happinnes, Weekend Racer, Nitraat cake, alle chinesr rollen, chainthunders, hindoerollen, Chooet Banger, Baby Vlinder, Mamoeth.

Voor de route kan je gewoon kijken op Google maps, succes. :wink:

Ik heb nog ongeveer 150,- euro te besteden en ik weet niet wat ik het beste kan kiezen.

Dit is nu mijn lijstje:
Brocade to Color
Fast Silver Wistling
Buurtassortiment XXL
Elite Brand Cake no.3
Elite Brand Cake no.4
Elite Brand Cake no.5
Panter
Sniper
Silver Salute
China by Night
Vast Fortune

En ik kan kiezen uit de volgende importeurs: Wolff, Rubro, Royal, Showtime (Cafferata), Broekhoff, Beko, Lesli, Schuurmans.

:bye:

Ik heb nog ongeveer 150,- euro te besteden en ik weet niet wat ik het beste kan kiezen.

Dit is nu mijn lijstje:

En ik kan kiezen uit de volgende importeurs: Wolff, Rubro, Royal, Showtime (Cafferata), Broekhoff, Beko, Lesli, Schuurmans.

:bye:

Ik zie veel grote cakes. Wat kleine cakes wat ik toppers vind:

Wolff:

Hawaii
Wild wild west
Cape town
Hollands glorie

Lesli:

OMG

Showtime:

Fast silver whistling

andere kleine leuke potjes zijn de heavy 3/4/5 van dynasty ;) verwacht er geen super grote effecten van maar voor die prijs zijn ze top!

hallo,
Ik zoek een leuke pot tussen ongeveer tot 30 euro.
Ik weet niet precies hoe het efect heet volgens mij (fan) shape effect (zoals best of seven rows van pro-line) Kennen jullie ene leuke pot? Sorry voor de slechte informatie.

goedendag,

Ik heb de afgelopen jaren mijn vuurwerk altijd bij de zelfde 1 a 2 verkooppunten besteld maar wil toch wat veder gaan kijken. Ik woon in de omgeving van utrecht en de 2 verkooppunten die ik nu op het oog heb zijn 123 vuurwerk en pyrovoordeel. Hebben jullie ervaring met andere verkooppunten bij mij in de omgeving die aan te raden zijn?

123vuurwerk verkoopt:
dynasty
zena
bonfire
Royal
marijn
star
lidu
lesli
barely legal
pyroshopper
Fu

http://www.123vuurwerk.nl

Pyrovoordeel verkoopt:
Beko
bonfire
breeschoten
cafferata
GBV
hardix
katan
royal
rubro
sky
vuurwerktotaal
marijn
wolff
zena

http://www.pyrovoordeel.nl/

allebei groots en volgens mij een goede naam. Als jullie tips hebben hoor ik die graag. Ook zou ik het op prijs stellen als jullie enkele toppers van de assortimenten zouden kunnen noemen. Heb zelf al veel opgezocht maar het zijn bij elkaar zoveel filmpjes haha ;)

P.s beide winkels verkopen meerde fluitbakken en knalcake's. Welke vinden jullie zijn geld waard?

Een hele hoop vragen! Alvast bedankt! :)

Dynasty - Silver Salute, No Mercy en Salute (knalcakes). Panter, Space Shooters, Killing Arrow (toppers, veel meer nog).
Lidu - Ninja pakket(en) (toppers)
Barely Legal - Extreme Salute (topper).
Marijn - Vette Marja, Binkies, Stoere Knallers, Donder & Bliksem, Zware Jongens (toppers).

Het valt me op dat er steeds meer cakes komen met goud-effecten. Hartstikke mooi, maar ik vind cakes met een grote diversiteit aan kleuren nog mooier!
Potten die mij al zijn opgevallen qua kleuren zijn City Lights van Bonworks en X-factor van SensationS.

Wat zijn nou nog meer echte kleurentoppers?

De FU-collectie van Royal werkt met uitstekende kleuren.
Marijn heeft ook een stel cakes er bij zitten die bijzonder goed van kleur zijn (Cornelis en Boefje om maar wat te noemen).

Is er nog een specifieke kleur die je zoekt? Of juist gemengd?

Het liefst gemengd DS, dus meerdere kleuren in één cake. Over het algemeen kom je veel rood en groen tegen, maar kleuren als geel, oranje, roze enz. zie je een stuk minder vaak (waarschijnlijk een stuk duurder/lastiger te verwerken).
Vooral een combinatie van verschillende kleuren in één boeket vind ik erg mooi, zoals de twee cakes die ik al noemde dus ook hebben.

Maar alle suggesties zijn welkom :)

Welke knalfreak vindt dit een goede bestelling?

3xladycracker 60st
3xFenix 60st
1xchooet banger 5 st
5xugly joe 15st
1xcobra 6 1st
2xministrijkers 1200st
10xrotjes 2000st
2xdjf thunder 600st
1xweco corsair 100st
1x el gordo 5st
1xsupero 5st
1xchooet no match cracker 100st
1xpirat 100st
5xflashing thunder 25st
1xmini toffee 20st
1xmammoth 10st
5xbabyvlinder chooet 100st

166euro intotaal

En sier:

1xgreat moment
5x16shots pot
1xcrackling cry
3xpatroit launcher
1xuranes C
1xweekend racer pijlen
1xmoonlight pijlen

Matten

1xblack salute
20x musguito farts
1x5k
1x10k
1x20k

Pyroguy : celebration violet van royal fireworks.

Wat een mooie cake, witten palmen met roze sterren, beautiful!

Ik heb €50 van mijn budget over. Ik bestel bij Pyrovoordeel, wat ik nu heb is:
3x SS(1 Voor om 12 uur thuis, 2 voor bij vrienden)
1x Heavy 5(Voor 12 uur)
1x Buurtassortiment XXL(voor 12 uur)
1x Noveltie tank(Voor neefjes/nichtjes)
1x Boom Rocket(Voor 12 uur)
1x Light Year(Voor 12 uur)
1x Meterpakket(Om om 12 uur mee te beginnen/door de avond heen)

Wat doe je anders en wat doe je met die €50? Ik weet niet wat ik ermee moet.

Ik zou een paar kleinere siercakes kopen. Bijvoorbeeld iets van de Oriental Collection van Bon Fireworks. Dan heb je twee of drie prima cakes :)

Afhankelijk van je smaak uiteraard, maar Miracle, Earcatcher, Outrageous, City Lights zijn een paar toppers.

Back
Bovenaan