Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Temple of Stone en Panter. Sniper is natuurlijk ook mooi maar minder als ik de reacties mag geloven, zelf niet gehad. Panter 2 jaar al en is gewoon een topper. Temple of Stone is naar mijn mening mooier dan Sniper.
Ik zou de warrior qua assortiment, maar dan de China by Night erbij nemen.
Heb je 12 top cakes![]()
wat zouden jullie voor 700 euro kopen ik kom er niet echt uit
Dat is makkelijker als we wat meer weten van je smaak.
Welke collecties kan je kopen?
Hou je van sier, stook je liever heel de avond pijlen en kleine cakes of ben je echt van de 500 grammers?
is de mc thunder beetje aanteraden?
Ik twijfel tussen een karton apollo (8 stuks) = 125 of een karton galaxy 6 stuks = 115
Of allebij doen? Het is als aanvulling.. Totaal budgetje is voorlopg nog 600 euro. Of kan ik het beter aan iets anders besteden, omdat ze het niet waard zijn?
Ik zou liever voor bijvoorbeeld het buurtassortiment xxl gaan. Goedkoper en grote effecten. Je hebt ook minder kans dat je gepakt wordt in belgie omdat het nederlands vuurwerk is.
Apollo en galaxy worden verkocht door Zena NL en is goed gekeurd vuurwerkMaargoed ik zoek ook geen vervangers of dingen die beter zijn gewoon de keuzen tussen apollo en galaxy. Vuurwerk dat beter is dat komt er nog wel bij.
PS: Karton apollo betaal ik 87,50 voor en de galaxy 82 nog wat.
kan iemand mij helpen.
weet iemand meschien een niet al te dure pot (10/30 euro ongeveer) die een blauwe kleur heeft, maakt niet uit welk merk
tom
ja iemand kan mij denk ik wel helpen,
ik zoek een potje met blauwe kleuren er in,
maakt niet zo veel uit welk merk/stad, als het maar in de regio tilburg verkocht word.
gr tom
ps: mc thunder is zeer aanteraden, maar dat is mijn mening