Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Temple of Stone en Panter. Sniper is natuurlijk ook mooi maar minder als ik de reacties mag geloven, zelf niet gehad. Panter 2 jaar al en is gewoon een topper. Temple of Stone is naar mijn mening mooier dan Sniper.

Ik heb de Sniper zelf al ooit gehad en dat vond ik een pracht cake, als dat op een aankomende demo ook zo is komt die er zeker bij.

Dan moet ik nog kiezen uit Temple of Stone of Panter?

Ik zou de warrior qua assortiment, maar dan de China by Night erbij nemen.
Heb je 12 top cakes:)

Oke Warrior Collectie komt er waarschijnlijk bij als hij optijd geleverd word bij Zena/Original.

Denk je dat de China by Night het Buurtassortiment overtreft?

Oh ik zag dat ik mijn bericht niet goed had afgetypt, excuses daarvoor!
Ik bedoelde dus dat warrior assortiment niet nemen, maar wel china by night.
Heb je dus 12 285 gram cakes.
Buurtassortiment nog nooit mogen meemaken, maar gezien de filmpjes, knallen de potten goed hard door en zijn de effecten huge.
Buurtassortiment is veelal goud en zit weinig kleur bij, de warrior collection is precies zo. Ook veel aan goud effecten.
Deze heb ik wel mogen meemaken tijdens de baarle nassau vuurwerk show 12 december 2009. De effecten zijn groot en mooi rond, maar als ik dan die buurt assortiment cakes zie, die nog wat meer grammen per schot hebben, dan zou ik die nemen. Je kunt dan rekenen op wat grotere boeketten.:)
Sowieso China by night nemen, mooie potjes voor geweldig mooie prijs.

wat zouden jullie voor 700 euro kopen ik kom er niet echt uit

Dat is makkelijker als we wat meer weten van je smaak.
Welke collecties kan je kopen?
Hou je van sier, stook je liever heel de avond pijlen en kleine cakes of ben je echt van de 500 grammers?

Dat is makkelijker als we wat meer weten van je smaak.
Welke collecties kan je kopen?
Hou je van sier, stook je liever heel de avond pijlen en kleine cakes of ben je echt van de 500 grammers?

Collectie maakt mij niet zo veel uit maar over dag hou ik van knal en in de avond van sier gevarieerd van kleine potten tot 500 grammers

700 euro is een fors bedrag. Het is met zo'n budget zeker waard om naar een grote vuurwerkwinkel te gaan waar ze ook aan een mooie korting doen. Je zou wellicht (gelet op je woonplaats Den Haag) naar Top Vuurwerk Rotterdam kunnen gaan, of Vuurwerkland Steenbergen, op VWmagazijn Zevenkamp. Dat zijn een paar grote winkels met een goed assortiment en wat extra's.
Voor 700 euro kan je veel kopen. Je zult dan ook allemaal totaal verschillende lijstjes krijgen, gelet op de zeer beperkte info die je ons geeft. Je maakt het jezelf makkelijker door te zeggen "ik ga alles kopen bij DIE winkel." Dan hoef je alleen alle producten die die ene winkel verkoopt te bekijken :) Daarmee beperk je jezelf al veel meer, en kun je makkelijker zien waaruit je moet kiezen. Dan is het een kwestie van productinfo en films opzoeken van die producten, en dan zelf bepalen wat je wilt kopen.

Ik twijfel tussen een karton apollo (8 stuks) = 125 of een karton galaxy 6 stuks = 115

Of allebij doen? Het is als aanvulling.. Totaal budgetje is voorlopg nog 600 euro. Of kan ik het beter aan iets anders besteden, omdat ze het niet waard zijn?

Ik twijfel tussen een karton apollo (8 stuks) = 125 of een karton galaxy 6 stuks = 115

Of allebij doen? Het is als aanvulling.. Totaal budgetje is voorlopg nog 600 euro. Of kan ik het beter aan iets anders besteden, omdat ze het niet waard zijn?

Ik zou liever voor bijvoorbeeld het buurtassortiment xxl gaan. Goedkoper en grote effecten. Je hebt ook minder kans dat je gepakt wordt in belgie omdat het nederlands vuurwerk is.

Ik zou liever voor bijvoorbeeld het buurtassortiment xxl gaan. Goedkoper en grote effecten. Je hebt ook minder kans dat je gepakt wordt in belgie omdat het nederlands vuurwerk is.

Apollo en galaxy worden verkocht door Zena NL en is goed gekeurd vuurwerk ;) Maargoed ik zoek ook geen vervangers of dingen die beter zijn gewoon de keuzen tussen apollo en galaxy. Vuurwerk dat beter is dat komt er nog wel bij. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Apollo en galaxy worden verkocht door Zena NL en is goed gekeurd vuurwerk ;) Maargoed ik zoek ook geen vervangers of dingen die beter zijn gewoon de keuzen tussen apollo en galaxy. Vuurwerk dat beter is dat komt er nog wel bij. :)

PS: Karton apollo betaal ik 87,50 voor en de galaxy 82 nog wat.

Als je die producten niet met anderen pakketten kan vervangen zou ik het doen.
Allebei hebben ze goede cakes. :wink:

ja iemand kan mij denk ik wel helpen,
ik zoek een potje met blauwe kleuren er in,
maakt niet zo veel uit welk merk/stad, als het maar in de regio tilburg verkocht word.

gr tom

ps: mc thunder is zeer aanteraden, maar dat is mijn mening

ja iemand kan mij denk ik wel helpen,
ik zoek een potje met blauwe kleuren er in,
maakt niet zo veel uit welk merk/stad, als het maar in de regio tilburg verkocht word.

gr tom

ps: mc thunder is zeer aanteraden, maar dat is mijn mening

Heb je een link van een site waar je kan bestellen?
Of heb je de importeurs die voor jou haalbaar zijn?

Met iets meer info maak je het ons ook wat makkelijker.

Back
Bovenaan