Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je leert hier elke dag weer wat bij!

Wat ik zoek, tja, eigenlijk iets wat niet meer terugkomt, liefst met kleur en wat rustiger tempo.

De inkoppertjes die ik dit jaar niet wilde missen, break-out, Transbomber, kingsmen en firefestival zijn al besteld.
De Ocean of lights, mooie 30mm bak met veel kleur gekooid dus deze komt niet terug, alleen de prijs is best hoog nu. Of de dubbele compound Color hypnose ook mooi en voor ca. €200 wel te vinden alleen is hier nog geen beeldmateriaal van al zal dat vast goedgaan met rubro (ook met kooi) en hij duurt lekker lang.

• Like
Waarderingen: ZHE
Om onze jaarlijkse show te starten ben ik op zoek naar een mooie cake/compound die enkel en alleen tails/mines bevat (dus geen bursts met bouketten) Budget max. €80,- per stuk. Ik moet deze namelijk per 3 schieten dus vandaar de max. prijs. Wie oh wie heeft de gouden tip! :-D

Something different

Giant soaring tails

De waaier mine cakes (tailgate fan em broertjes) zou je nog achter elkaar kunnen zetten

In Sliedrecht (china red) staan nog firefestivals voor 70,- incl 20% gratis vuurwerk. Hele goede prijs en mooie bak!

Crackle vind ik persoonlijk dikker dan de Transbomber. Dus ondanks dat die kooiloos is zou die mijn voorkeur hebben boven de Transbomber. Piranha indien die t zelfde presteert als de cc is die natuurlijk super dik.

Dus zou zelf voor optie 1 of 3 kiezen.

Ik twijfel al weken over het volgende:
Event Color Hypnose voor €229 of Lion en Gorilla voor €318, maar wel met 20% vuurwerk? De CR compounds hebben zich natuurlijk al bewezen, maar de Hypnose ga ik steeds mooier vinden.

Event Color Hypnose voor €229 of Lion en Gorilla voor €318, maar wel met 20% vuurwerk? De CR compounds hebben zich natuurlijk al bewezen, maar de Hypnose ga ik steeds mooier vinden.
Lion en Gorilla, die zijn met de korting eraf omgerekend dan 127,2 euro per stuk. Dus voor die 29 euro meer heb je meer zekerheid dat je 2 dikke beukerds in de straat hebt staan. En helemaal feest als je ze achter elkaar afsteekt.

Ik ben rubro fan dus tsja...
Koop je dr een 30mm doos van 110 euro erbij. Betaal je wel meer maar je heb ook wel gelijk wat moois

Wat zouden jullie doen?

1- Crackle king voor €80
2- Transbomber €90
3- 4x Piranha voor €84
2. Transbomber

Lion en Gorilla
Eigenlijk liever nog Lion en Coconut Bounty of Insane Crown Bomber

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan