Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen als je €50 - € 70 budget hebt en voor kids van 5 en 7 een fonteinenselectie moet maken. Mijn broer wil graag wat mooie fonteinen, en het probleem is dat de kids eigenlijk niet zo van crackling effect houden. Dat zit tegenwoordig in zoveel fonteinen. Vorig jaar had ik dat opgelost door bij Zena die grotere fonteinen te kopen, ideaal geprijsd, erg mooie effecten en redelijk langdurig (helgafell o.a.). Die vonden ze fantastisch, helaas zie ik die niet meer terug bij Zena en ik heb geen goede vervangers gevonden nog. De bugano's zouden eventueel kunnen, maar dit jaar staat een ritje duitsland niet op de planning. De volgende overweeg ik reeds;

- jet stream fountain (wel relatief eenvoudig effect)
- Magic sticks (kunnen ze misschien nog zelf vasthoude)
- Twin peaks
- Big Daddy / Volle meter pakketten (china red) -> Ik kan moeilijk straatfilms vinden, zou F2 moeten zijn, China Red heb ik redelijk hoog zitten.
- Melkbus
- Picobello pakket (oude straatfilms lijkt enigzins ok)
- Sierpakket draagtas (vuurwerktoppers), lijkt ook redelijk ok.

De sierpakketten zijn natuurlijk niks vergeleken met die zena fonteinen, maar kan redelijk diverse effecten bevatten alleen wel kort allemaal. Er zijn veel toffe fonteinen in NL maar allemaal flink aandeel crackling. Wondertollen, F1 fonteinen en dergelijk zijn al op voorraad. Ook kleine pearl potjes zijn voorzien, maar zoek nog een paar pareltjes in de fonteinen reeds. Iemand aanvullingen?
Wat denk je van het Red Lantern Super pakket?
Onder andere hier verkrijgbaar: https://vuurwerkfeestje.nl/artikel/red-lantern-super-pakket

De GBV melkbus is erg indrukwekkend en ook de Hello Fireworks Turbo Fountain is een mooie langdurige fontein.

Ik wacht even af of Pap nog een leuke Black Friday deal heeft m.b.t. de ICB. Ik vind het zeker een dikke compound die ik graag in de straat zie staan. In ieder geval komt de Lion in de collectie.

@kloesje : het valt mij op dat enkele schoten van de laatste cake van de Ice Tiger laag knallen.
Zou ze even een berichtje sturen om dat te vragen.
Dan heb je snel genoeg antwoord en grotere kans dat ze er nog van hebben ;)

Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen als je €50 - € 70 budget hebt en voor kids van 5 en 7 een fonteinenselectie moet maken. Mijn broer wil graag wat mooie fonteinen, en het probleem is dat de kids eigenlijk niet zo van crackling effect houden. Dat zit tegenwoordig in zoveel fonteinen. Vorig jaar had ik dat opgelost door bij Zena die grotere fonteinen te kopen, ideaal geprijsd, erg mooie effecten en redelijk langdurig (helgafell o.a.). Die vonden ze fantastisch, helaas zie ik die niet meer terug bij Zena en ik heb geen goede vervangers gevonden nog. De bugano's zouden eventueel kunnen, maar dit jaar staat een ritje duitsland niet op de planning. De volgende overweeg ik reeds;

- jet stream fountain (wel relatief eenvoudig effect)
- Magic sticks (kunnen ze misschien nog zelf vasthoude)
- Twin peaks
- Big Daddy / Volle meter pakketten (china red) -> Ik kan moeilijk straatfilms vinden, zou F2 moeten zijn, China Red heb ik redelijk hoog zitten.
- Melkbus
- Picobello pakket (oude straatfilms lijkt enigzins ok)
- Sierpakket draagtas (vuurwerktoppers), lijkt ook redelijk ok.

De sierpakketten zijn natuurlijk niks vergeleken met die zena fonteinen, maar kan redelijk diverse effecten bevatten alleen wel kort allemaal. Er zijn veel toffe fonteinen in NL maar allemaal flink aandeel crackling. Wondertollen, F1 fonteinen en dergelijk zijn al op voorraad. Ook kleine pearl potjes zijn voorzien, maar zoek nog een paar pareltjes in de fonteinen reeds. Iemand aanvullingen?
Geen idee of de luypears fonteinen vol zitten met crackling.
Ze hebben ze bij zena staan,maar ik zag zo snel met 1 oog geen product filmpje.

Wellicht zit hier nog iets tussen:
vtc dordrecht

Laatst bewerkt:
gek op kleuren en door meevaller nog budget over en wil perse een nieuwe bak proberen welke zouden jullie doen:
1. peking opera
2. artificial
3. iro kin beauty
4. marvellous
5. riakeo beauty
6. Glitter willow 2 colorz (niet nieuw maar wel gaaf_

gek op kleuren en door meevaller nog budget over en wil perse een nieuwe bak proberen welke zouden jullie doen:
1. peking opera
2. artificial
3. iro kin beauty
4. marvellous
5. riakeo beauty
6. Glitter willow 2 colorz (niet nieuw maar wel gaaf_
Uit deze opties zou ik voor de Iro kin Beauty gaan. Heb je Color Hynose ook al overwogen? 4kg Nem en mooie kleurtjes voor tussen de 199 en 229 te vinden.

Ik zoek nog leuke aanvullingen - echt cakes/compounds die ik niet kan missen. De voorkeur gaat uit naar 30mm, maar 25mm kan ook.

Zelf zou ik enorm graag de Hardcore Helium van Rubro willen toevoegen, 99% zeker dat die erbij komt. De Casa de Papel van ST8MENT komt er sowieso nog bij.

Andere aanbevelingen, meer dan welkom!

Huidig lijstje:

Broekhoff:

- Insane crown bomber
- 1.2” Ultimate Chry

Evolution:
- EVO Bomber
- MJB cake
- Noi-Z

Magnum:
- Atmosphere
- Crash Box
- 400 sh total display
- WCKD six
- Temptation Willow
- Cairo crackling
- W-Triple Layer

Rubro:
- Event Orange Dragon
- Immortal gold

Pangu:
- Yellow River
- Cliffhanger

Vuurwerkmania:
- Big X Massive Willows
- Coconut Bounty

Vuurwerkbunker:
- Dark Empress (omlabeling CR Lion)
- Bunker Blaster

Wolff
- Full assault
- Break Out
- Unbeatable
- Disturbed
- Skyward

Dingen die je niet kan/mag missen ?
JA das leuk,maar mag/kan dat dan niet omdat je bang bent dat het er volgend jaar niet meer zal zijn,of zit daar een andere gedachte achter ?
Wat voor effecten zoek je ?
Allemaal belangrijk om te weten alvorens iemand iets kan aanreiken ;)

Dingen die je niet kan/mag missen ?
JA das leuk,maar mag/kan dat dan niet omdat je bang bent dat het er volgend jaar niet meer zal zijn,of zit daar een andere gedachte achter ?
Wat voor effecten zoek je ?
Allemaal belangrijk om te weten alvorens iemand iets kan aanreiken ;)
Gewoon leuke aanvullingen. Qua effecten niet per se voorkeuren, als 't maar geen slappe burst heeft. Vind dat denk ik toch wel erg belangrijk. Voor de rest misschien eerder voorkeur voor W-shape.

Al met al, sta voor van alles open. Liefst producten die zich al bewezen hebben in de straat.
misschien nog de transbomber
Deze heb ik ook, excuus!

Sylvester Mainframe, Ultimate Aero, Tycoon, Springwind, Triple-X is wat er zo in mij opkomt.

Of iets aparts wat ik iedereen aan kan raden: Something Different / Rainbow

Extreme zensation miss iets ?
Niet in de buurt beschikbaar en ook uitloop. Als ik kijk naar de vervanger van Magnum, De Sensation Master, vind ik de W-triple Layer dan een stuk interessanter. Hoe dan ook, ik houd hem in gedachten. Wellicht dat ik hem toch meepak met de lopende actie. Thanks!
Heb je al weleens iets zoals de tailgate fan gehad?
Schitterende lijst trouwens, dat wordt genieten 💜
Helemaal geen fan van de Tailgate Fan, Fire Festival of vergelijkbare producten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan