Knettermans
VWC lid
Wat denk je van het Red Lantern Super pakket?Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen als je €50 - € 70 budget hebt en voor kids van 5 en 7 een fonteinenselectie moet maken. Mijn broer wil graag wat mooie fonteinen, en het probleem is dat de kids eigenlijk niet zo van crackling effect houden. Dat zit tegenwoordig in zoveel fonteinen. Vorig jaar had ik dat opgelost door bij Zena die grotere fonteinen te kopen, ideaal geprijsd, erg mooie effecten en redelijk langdurig (helgafell o.a.). Die vonden ze fantastisch, helaas zie ik die niet meer terug bij Zena en ik heb geen goede vervangers gevonden nog. De bugano's zouden eventueel kunnen, maar dit jaar staat een ritje duitsland niet op de planning. De volgende overweeg ik reeds;
- jet stream fountain (wel relatief eenvoudig effect)
- Magic sticks (kunnen ze misschien nog zelf vasthoude)
- Twin peaks
- Big Daddy / Volle meter pakketten (china red) -> Ik kan moeilijk straatfilms vinden, zou F2 moeten zijn, China Red heb ik redelijk hoog zitten.
- Melkbus
- Picobello pakket (oude straatfilms lijkt enigzins ok)
- Sierpakket draagtas (vuurwerktoppers), lijkt ook redelijk ok.
De sierpakketten zijn natuurlijk niks vergeleken met die zena fonteinen, maar kan redelijk diverse effecten bevatten alleen wel kort allemaal. Er zijn veel toffe fonteinen in NL maar allemaal flink aandeel crackling. Wondertollen, F1 fonteinen en dergelijk zijn al op voorraad. Ook kleine pearl potjes zijn voorzien, maar zoek nog een paar pareltjes in de fonteinen reeds. Iemand aanvullingen?
Onder andere hier verkrijgbaar: https://vuurwerkfeestje.nl/artikel/red-lantern-super-pakket
De GBV melkbus is erg indrukwekkend en ook de Hello Fireworks Turbo Fountain is een mooie langdurige fontein.