2. Echt een goede prijs voor de TB!Wat zouden jullie doen?
1- Crackle king voor €80
2- Transbomber €90
3- 4x Piranha voor €84
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2. Echt een goede prijs voor de TB!Wat zouden jullie doen?
1- Crackle king voor €80
2- Transbomber €90
3- 4x Piranha voor €84
Lastig, stel dat die color hypnose echt dik is is t een leuke goede gok geweest. Maar als je voor zekerheid wil in kwaliteit de Lion en Gorilla. Qua prijs wel stuk hoger, want eerlijk is eerlijk je MOET hier gratis vuurwerk bij uitkiezen dus het kost je hoe dan ook 100 piek meer.Ik twijfel al weken over het volgende:
Event Color Hypnose voor €229 of Lion en Gorilla voor €318, maar wel met 20% vuurwerk? De CR compounds hebben zich natuurlijk al bewezen, maar de Hypnose ga ik steeds mooier vinden.
Nou, dat gratis vuurwerk komt wel goed. De Piranha en dierencakes wil ik sowieso nog aanschaffen. Maar inderdaad zoals je zegt: het kan een leuke gok worden, maar ook verkeerd uitpakken.Lastig, stel dat die color hypnose echt dik is is t een leuke goede gok geweest. Maar als je voor zekerheid wil in kwaliteit de Lion en Gorilla. Qua prijs wel stuk hoger, want eerlijk is eerlijk je MOET hier gratis vuurwerk bij uitkiezen dus het kost je hoe dan ook 100 piek meer.
Gezien mijn budget al op is zou ik voor de color hypnose gaan![]()
ikke ook eens met jullie! ICB zonder twijfel.Eens met Knettermans, zou tog overwegen de insane crownbomber erbij te nemen. Wel benieuwd wat de uiteindelijke keus gaat worden.
De combideal van vuurwerkbunker!Kruitvrienden.... ik heb nog een klein budget van ongeveer € 200 beschikbaar en wil daar graag nog een box ( of 2) voor willen kopen.
Nu komt valk met een bf deal dat de ice tiger voor 150, daarbij zou ik dan nog een blokje kunnen kopen.
Hebben jullie nog andere toppers/combi's die ik niet kan laten lopen?
Een leuke 25/30 mm box met gevarieerde effecten. Begin was ik enthousiast over die ice tiger maar lees ook beetje tegenstrijdige berichten dus ff kijken of andere pareltjes misschien over het hoofd worden gezien door mij@kloesje
Hangt er zowiezo vanaf wat je leuk/mooi/interessant vind qua effecten en kleuren
Overigens @svenovic
afgaande op de beelden zou ik ook de ICB nemen,maar volgens mij was dat niet een van je twijfelgevallen en kwam knettermans met het tegenvoorstel om de ICB te pakken ipv de color hypnose,toch ??
Ik wacht even af of Pap nog een leuke Black Friday deal heeft m.b.t. de ICB. Ik vind het zeker een dikke compound die ik graag in de straat zie staan. In ieder geval komt de Lion in de collectie.@kloesje
Hangt er zowiezo vanaf wat je leuk/mooi/interessant vind qua effecten en kleuren
Overigens @svenovic
afgaande op de beelden zou ik ook de ICB nemen,maar volgens mij was dat niet een van je twijfelgevallen en kwam knettermans met het tegenvoorstel om de ICB te pakken ipv de color hypnose,toch ??
Hoewel de laatste twee schoten een kleine hoeveelheid Crackling bevat:Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen als je €50 - € 70 budget hebt en voor kids van 5 en 7 een fonteinenselectie moet maken. Mijn broer wil graag wat mooie fonteinen, en het probleem is dat de kids eigenlijk niet zo van crackling effect houden. Dat zit tegenwoordig in zoveel fonteinen. Vorig jaar had ik dat opgelost door bij Zena die grotere fonteinen te kopen, ideaal geprijsd, erg mooie effecten en redelijk langdurig (helgafell o.a.). Die vonden ze fantastisch, helaas zie ik die niet meer terug bij Zena en ik heb geen goede vervangers gevonden nog. De bugano's zouden eventueel kunnen, maar dit jaar staat een ritje duitsland niet op de planning. De volgende overweeg ik reeds;
- jet stream fountain (wel relatief eenvoudig effect)
- Magic sticks (kunnen ze misschien nog zelf vasthoude)
- Twin peaks
- Big Daddy / Volle meter pakketten (china red) -> Ik kan moeilijk straatfilms vinden, zou F2 moeten zijn, China Red heb ik redelijk hoog zitten.
- Melkbus
- Picobello pakket (oude straatfilms lijkt enigzins ok)
- Sierpakket draagtas (vuurwerktoppers), lijkt ook redelijk ok.
De sierpakketten zijn natuurlijk niks vergeleken met die zena fonteinen, maar kan redelijk diverse effecten bevatten alleen wel kort allemaal. Er zijn veel toffe fonteinen in NL maar allemaal flink aandeel crackling. Wondertollen, F1 fonteinen en dergelijk zijn al op voorraad. Ook kleine pearl potjes zijn voorzien, maar zoek nog een paar pareltjes in de fonteinen reeds. Iemand aanvullingen?
Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen als je €50 - € 70 budget hebt en voor kids van 5 en 7 een fonteinenselectie moet maken. Mijn broer wil graag wat mooie fonteinen, en het probleem is dat de kids eigenlijk niet zo van crackling effect houden. Dat zit tegenwoordig in zoveel fonteinen. Vorig jaar had ik dat opgelost door bij Zena die grotere fonteinen te kopen, ideaal geprijsd, erg mooie effecten en redelijk langdurig (helgafell o.a.). Die vonden ze fantastisch, helaas zie ik die niet meer terug bij Zena en ik heb geen goede vervangers gevonden nog. De bugano's zouden eventueel kunnen, maar dit jaar staat een ritje duitsland niet op de planning. De volgende overweeg ik reeds;
- Twin peaks
- Big Daddy / Volle meter pakketten (china red) -> Ik kan moeilijk straatfilms vinden, zou F2 moeten zijn, China Red heb ik redelijk hoog zitten.
- Melkbus
De sierpakketten zijn natuurlijk niks vergeleken met die zena fonteinen, maar kan redelijk diverse effecten bevatten alleen wel kort allemaal. Er zijn veel toffe fonteinen in NL maar allemaal flink aandeel crackling. Wondertollen, F1 fonteinen en dergelijk zijn al op voorraad. Ook kleine pearl potjes zijn voorzien, maar zoek nog een paar pareltjes in de fonteinen reeds. Iemand aanvullingen?
Een leuke 25/30 mm box met gevarieerde effecten. Begin was ik enthousiast over die ice tiger maar lees ook beetje tegenstrijdige berichten dus ff kijken of andere pareltjes misschien over het hoofd worden gezien door mij
Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen als je €50 - € 70 budget hebt en voor kids van 5 en 7 een fonteinenselectie moet maken. Mijn broer wil graag wat mooie fonteinen, en het probleem is dat de kids eigenlijk niet zo van crackling effect houden. Dat zit tegenwoordig in zoveel fonteinen. Vorig jaar had ik dat opgelost door bij Zena die grotere fonteinen te kopen, ideaal geprijsd, erg mooie effecten en redelijk langdurig (helgafell o.a.). Die vonden ze fantastisch, helaas zie ik die niet meer terug bij Zena en ik heb geen goede vervangers gevonden nog. De bugano's zouden eventueel kunnen, maar dit jaar staat een ritje duitsland niet op de planning. De volgende overweeg ik reeds;
- Twin peaks
- Melkbus
Wat zouden jullie doen?
1- Crackle king voor €80
2- Transbomber €90
3- 4x Piranha voor €84
Wel waard imo, zeer bijzonder/uniek productFire festival is wel een mooi alleen is wel 90 euro
Piranha ook niet meer volgend jaar2. TB
De rest is er volgend jaar nog. De TB heeft zich vaak bewezen en is op dit forum één van de topics met de meeste reacties ooit. Is voor een goede reden ook kan ik je vertellen!
Deze kende ik nog niet, tof product! Zeker een kanshebberHoewel de laatste twee schoten een kleine hoeveelheid Crackling bevat:
Thunder Pop - Vuurwerkfeestje.nl
vuurwerkfeestje.nl
Ja jelly bean hoopte ik eigenlijk al op inderdaad, zie ze nauwelijks. Die familie feest vond ik best duur voor wat je krijgt. Hollenfeurers vind ik zelf top, denk teveel crackling. Maar kan ze wel ff voorleggen inderdaad.Wat Jelly Bean fonteinen als je die kan vinden? En misschien zon Familie Feest fonteinen compound? Wat hollenfeuers?
Wat ook wel leuk kan zijn voor die kids, zijn draaizonnen?
Klopt, die heb ik ook nog op de lijst staan inderdaad! Thanks.China Red heeft wel meerdere fonteinen zonder crackling geloof ik.. Dit is wel een prima goud fonteintje voor kids.
Artikelnummer: KY5303
Artikelnaam: Gold Mine
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Effectomschrijving: Mooie Conische goud fontein. Een minuut lang spuit deze mooie gouden regens.
Kartoninhoud: .../...
Kooi: Nee
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 8,99...