Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik twijfel al weken over het volgende:
Event Color Hypnose voor €229 of Lion en Gorilla voor €318, maar wel met 20% vuurwerk? De CR compounds hebben zich natuurlijk al bewezen, maar de Hypnose ga ik steeds mooier vinden.
Lastig, stel dat die color hypnose echt dik is is t een leuke goede gok geweest. Maar als je voor zekerheid wil in kwaliteit de Lion en Gorilla. Qua prijs wel stuk hoger, want eerlijk is eerlijk je MOET hier gratis vuurwerk bij uitkiezen dus het kost je hoe dan ook 100 piek meer. :bonk:

Gezien mijn budget al op is zou ik voor de color hypnose gaan :p

Lastig, stel dat die color hypnose echt dik is is t een leuke goede gok geweest. Maar als je voor zekerheid wil in kwaliteit de Lion en Gorilla. Qua prijs wel stuk hoger, want eerlijk is eerlijk je MOET hier gratis vuurwerk bij uitkiezen dus het kost je hoe dan ook 100 piek meer. :bonk:

Gezien mijn budget al op is zou ik voor de color hypnose gaan :p
Nou, dat gratis vuurwerk komt wel goed. De Piranha en dierencakes wil ik sowieso nog aanschaffen. Maar inderdaad zoals je zegt: het kan een leuke gok worden, maar ook verkeerd uitpakken.

@Knettermans: Dat is ook een goed idee! Die Insane Crown ziet er ook fantastisch uit!
@ iedereen die heeft gereageerd: bedankt! De keuze wordt al iets makkelijker 😁

Kruitvrienden.... ik heb nog een klein budget van ongeveer € 200 beschikbaar en wil daar graag nog een box ( of 2) voor willen kopen.
Nu komt valk met een bf deal dat de ice tiger voor 150, daarbij zou ik dan nog een blokje kunnen kopen.

Hebben jullie nog andere toppers/combi's die ik niet kan laten lopen?

Kruitvrienden.... ik heb nog een klein budget van ongeveer € 200 beschikbaar en wil daar graag nog een box ( of 2) voor willen kopen.
Nu komt valk met een bf deal dat de ice tiger voor 150, daarbij zou ik dan nog een blokje kunnen kopen.

Hebben jullie nog andere toppers/combi's die ik niet kan laten lopen?
De combideal van vuurwerkbunker!

@kloesje
Hangt er zowiezo vanaf wat je leuk/mooi/interessant vind qua effecten en kleuren ;)

Overigens @svenovic
afgaande op de beelden zou ik ook de ICB nemen,maar volgens mij was dat niet een van je twijfelgevallen en kwam knettermans met het tegenvoorstel om de ICB te pakken ipv de color hypnose,toch ??

@kloesje
Hangt er zowiezo vanaf wat je leuk/mooi/interessant vind qua effecten en kleuren ;)

Overigens @svenovic
afgaande op de beelden zou ik ook de ICB nemen,maar volgens mij was dat niet een van je twijfelgevallen en kwam knettermans met het tegenvoorstel om de ICB te pakken ipv de color hypnose,toch ??
Een leuke 25/30 mm box met gevarieerde effecten. Begin was ik enthousiast over die ice tiger maar lees ook beetje tegenstrijdige berichten dus ff kijken of andere pareltjes misschien over het hoofd worden gezien door mij

@kloesje

Overigens @svenovic
Ik wacht even af of Pap nog een leuke Black Friday deal heeft m.b.t. de ICB. Ik vind het zeker een dikke compound die ik graag in de straat zie staan. In ieder geval komt de Lion in de collectie.

@kloesje : het valt mij op dat enkele schoten van de laatste cake van de Ice Tiger laag knallen.

Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen als je €50 - € 70 budget hebt en voor kids van 5 en 7 een fonteinenselectie moet maken. Mijn broer wil graag wat mooie fonteinen, en het probleem is dat de kids eigenlijk niet zo van crackling effect houden. Dat zit tegenwoordig in zoveel fonteinen. Vorig jaar had ik dat opgelost door bij Zena die grotere fonteinen te kopen, ideaal geprijsd, erg mooie effecten en redelijk langdurig (helgafell o.a.). Die vonden ze fantastisch, helaas zie ik die niet meer terug bij Zena en ik heb geen goede vervangers gevonden nog. De bugano's zouden eventueel kunnen, maar dit jaar staat een ritje duitsland niet op de planning. De volgende overweeg ik reeds;

- jet stream fountain (wel relatief eenvoudig effect)
- Magic sticks (kunnen ze misschien nog zelf vasthoude)
- Twin peaks
- Big Daddy / Volle meter pakketten (china red) -> Ik kan moeilijk straatfilms vinden, zou F2 moeten zijn, China Red heb ik redelijk hoog zitten.
- Melkbus
- Picobello pakket (oude straatfilms lijkt enigzins ok)
- Sierpakket draagtas (vuurwerktoppers), lijkt ook redelijk ok.

De sierpakketten zijn natuurlijk niks vergeleken met die zena fonteinen, maar kan redelijk diverse effecten bevatten alleen wel kort allemaal. Er zijn veel toffe fonteinen in NL maar allemaal flink aandeel crackling. Wondertollen, F1 fonteinen en dergelijk zijn al op voorraad. Ook kleine pearl potjes zijn voorzien, maar zoek nog een paar pareltjes in de fonteinen reeds. Iemand aanvullingen?

Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen als je €50 - € 70 budget hebt en voor kids van 5 en 7 een fonteinenselectie moet maken. Mijn broer wil graag wat mooie fonteinen, en het probleem is dat de kids eigenlijk niet zo van crackling effect houden. Dat zit tegenwoordig in zoveel fonteinen. Vorig jaar had ik dat opgelost door bij Zena die grotere fonteinen te kopen, ideaal geprijsd, erg mooie effecten en redelijk langdurig (helgafell o.a.). Die vonden ze fantastisch, helaas zie ik die niet meer terug bij Zena en ik heb geen goede vervangers gevonden nog. De bugano's zouden eventueel kunnen, maar dit jaar staat een ritje duitsland niet op de planning. De volgende overweeg ik reeds;

- Twin peaks
- Big Daddy / Volle meter pakketten (china red) -> Ik kan moeilijk straatfilms vinden, zou F2 moeten zijn, China Red heb ik redelijk hoog zitten.
- Melkbus

De sierpakketten zijn natuurlijk niks vergeleken met die zena fonteinen, maar kan redelijk diverse effecten bevatten alleen wel kort allemaal. Er zijn veel toffe fonteinen in NL maar allemaal flink aandeel crackling. Wondertollen, F1 fonteinen en dergelijk zijn al op voorraad. Ook kleine pearl potjes zijn voorzien, maar zoek nog een paar pareltjes in de fonteinen reeds. Iemand aanvullingen?
Hoewel de laatste twee schoten een kleine hoeveelheid Crackling bevat:

- Twin peaks
- Melkbus

China Red heeft wel meerdere fonteinen zonder crackling geloof ik.. Dit is wel een prima goud fonteintje voor kids.

Een leuke 25/30 mm box met gevarieerde effecten. Begin was ik enthousiast over die ice tiger maar lees ook beetje tegenstrijdige berichten dus ff kijken of andere pareltjes misschien over het hoofd worden gezien door mij

Weet niet of Vuurwerkbunker op de route ligt, maar dat is zeker een mooie weekdeal!

Als je naar Valk gaat, dan zou ik voor de 4 seasons gaan + mega 6 assorted. Dan heb je 25mm en 30mm en veel variatie. Mega 6 heeft unieke effecten. Zou je zelfs kunnnen overwegen om als 1 geheel te schieten, los, of in delen. Heb je wat meer speelruimte.

- Twin peaks
- Melkbus

Wat Jelly Bean fonteinen als je die kan vinden? En misschien zon Familie Feest fonteinen compound? Wat hollenfeuers?

Wat ook wel leuk kan zijn voor die kids, zijn draaizonnen?

Hoewel de laatste twee schoten een kleine hoeveelheid Crackling bevat:
Deze kende ik nog niet, tof product! Zeker een kanshebber

Wat Jelly Bean fonteinen als je die kan vinden? En misschien zon Familie Feest fonteinen compound? Wat hollenfeuers?

Wat ook wel leuk kan zijn voor die kids, zijn draaizonnen?
Ja jelly bean hoopte ik eigenlijk al op inderdaad, zie ze nauwelijks. Die familie feest vond ik best duur voor wat je krijgt. Hollenfeurers vind ik zelf top, denk teveel crackling. Maar kan ze wel ff voorleggen inderdaad.

China Red heeft wel meerdere fonteinen zonder crackling geloof ik.. Dit is wel een prima goud fonteintje voor kids.
Klopt, die heb ik ook nog op de lijst staan inderdaad! Thanks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan