Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit te twijfelen om de Transbomber nog mee te pakken voor 115 euro. Heb deze box nu al 3 keer gehad en wou hem daarom dit jaar een keer overslaan. Maar door het naderende kooienverbod slaat de twijfel weer toe. Wat zouden jullie adviseren?
Als je zelf al twijfelt, dan zou ik persoonlijk voor iets anders gaan.
Voor dat geld is er nog genoeg moois te krijgen.

En ik zou even op de black friday deals wachten. Misschien tref je hem goedkoper of komt er iets anders voor een leuke prijs. Succes!

Ik zit te twijfelen om de Transbomber nog mee te pakken voor 115 euro. Heb deze box nu al 3 keer gehad en wou hem daarom dit jaar een keer overslaan. Maar door het naderende kooienverbod slaat de twijfel weer toe. Wat zouden jullie adviseren?
Eens met bovenstaande, 10-20 euro bijleggen en nog een gekooide 30 mm box bestellen.

Het is denk ik een beetje te laat voor een goede prijs voor de TB. Begin van het jaar aangeschaft voor 85,- en tot 2 wk terug nog voor 99,- te krijgen. Wellicht nog wat korting te regelen bij een partij waar je al besteld hebt? Of toch een ritje België en de fransbomber voor 99,- halen en wat sfeer proeven meteen :p

Het is denk ik een beetje te laat voor een goede prijs voor de TB. Begin van het jaar aangeschaft voor 85,- en tot 2 wk terug nog voor 99,- te krijgen. Wellicht nog wat korting te regelen bij een partij waar je al besteld hebt? Of toch een ritje België en de fransbomber voor 99,- halen en wat sfeer proeven meteen :p
Het is wat aan de late kant inderdaad, maar ben ook al een maand aan het twijfelen 😅😂

Je zou ook nog naar de crackle king kunnen kijken, in plaats van de Transbomber. Vorig jaar zelf gehad en was echt super dik. En die kan je op dit moment nog voor 75,- vinden.

Klopt die heb ik al. Vorig jaar de royal match omlabeling.
Zit er over te dubben om dr nog 1tje bij te halen om als v shape te schieten als laatste.

Klopt die heb ik al. Vorig jaar de royal match omlabeling.
Zit er over te dubben om dr nog 1tje bij te halen om als v shape te schieten als laatste.
Hier ook per 2 in V shape aan het einde van het 00.00 uur showtje, opgevolgd door 4x CC. Overigens zal deze volgend jaar nog wel te koop zijn ivm geen kooi.

Ik heb in mijn stad alleen maar GBV Weco dealers, dus WECO, Evo, Proline en St8tement vuurwerk. Ik heb een klein budget van 300 euro en ik vind het wel leuk om best veel af te steken. Hebben jullie nog aanraders? Nog Producten van kwaliteit? Ik heb al wel die crackling mines, evomeister en andere kleine cakes maar het lijkt me nog wel leuk om een mooie cake/compound te hebben met harde burst en een mooi breed effect. Aanraders?

Vorig jaar had ik wat St8tement en Evo cakes maar de uitwerking daarvan vond ik echt niet normaal slecht voor het geld dat ik had betaald.

Laatst bewerkt:
Misschien dat je bij de GBV winkels in je stad op de Op=Opruiming pagina kan kijken of daar wat leuke cakes staan zoals de Double Gold voor 27.50 of de Crown King. Of best betaalbare compounds. GunFire 2.0 heeft wel mooie effecten! Of ga voor de Illuminate the Sky van Evo. 3 gekooide dozen voor 300 euro.

En heel misschien zou je kunnen kijken of er in een andere stad/dorp een andere vuurwerkwinkel zit die wat leuke artikelen heeft?

Ik zou me niet beperken tot je eigen stad. Een compoundje en wat cakes met de trein is best te doen hoor, mocht je geen auto tot je beschikking hebben 🙂

Ik heb in mijn stad alleen maar GBV Weco dealers, dus WECO, Evo, Proline en St8tement vuurwerk. Ik heb een klein budget van 300 euro en ik vind het wel leuk om best veel af te steken. Hebben jullie nog aanraders? Nog Producten van kwaliteit? Ik heb al wel die crackling mines, evomeister en andere kleine cakes maar het lijkt me nog wel leuk om een mooie cake/compound te hebben met harde burst en een mooi breed effect. Aanraders?

Vorig jaar had ik wat St8tement en Evo cakes maar de uitwerking daarvan vond ik echt niet normaal slecht voor het geld dat ik had betaald.
Ik raad ook aan wat pyropinoy & Zsazsa hierboven zeggen. Als het kan iets verder in je omgeving kijken, zeker met z’n mooi budget zijn er vaak winkels die mooie producten hebben.

Tip; wacht even tot BF met bestellen, veel winkels doen dan wel iets van een actie en dan heb je van merken als Magnum, Rubro, Wollf etc goede kwaliteit cakes/compounds voor een prima prijs.

Welk stuk vuurwerk MOET ik kopen nu het nog kan?
Ik heb nog een budget van rond de 150/175 over en aankoop is bedoelt om te bewaren voor 2025/2026.
Ter info: Vuurwerkfeestje & Vuurwerkpap zijn aan te rijden, verder vooral Wolff, Rubro en GBV in de omgeving.

Pap heeft een heel goed 30mm assortiment, allemaal wel rond de 150
Maar ik zou kijken voor:

Insane Crown Bomber
Prisma Willow Box
Immortal Gold
Goldfather

• Like
Waarderingen: ZHE
Welk stuk vuurwerk MOET ik kopen nu het nog kan?
Ik heb nog een budget van rond de 150/175 over en aankoop is bedoelt om te bewaren voor 2025/2026.
Ter info: Vuurwerkfeestje & Vuurwerkpap zijn aan te rijden, verder vooral Wolff, Rubro en GBV in de omgeving.

Als je iets koopt met het idee het te bewaren, moet je of kijken naar iets wat je volgend jaar nooit meer zo goedkoop kan krijgen, of wat uberhaupt niet meer verkrijgbaar zal zijn.

Vanaf volgend jaar zal alle gekooid vuurwerk der uit gaan; ik raad je dus aan om een paar producten te halen die in kooi zitten. Hardere burst; grotere tubes. Overweeg idd een 19-sh 30mm assortiment, dan heb je 6 dikke cakes waar je van kan genieten. Of ga voor nog 1 dikke compound, en bewaar een top box voor volgend jaar

Ik vond de Avalancha van st8ment erg goed vorig jaar! Prijs-kwaliteit dik in orde, gekooid, en echt een aanrader.

Ook de Sacrifice van Proline is een degelijke compound; mooi divers!

• Like
Daar moet ik me bij aansluiten,er is bij Pap genoeg te vinden,maar het hangt af van wat je eigenlijk wil van die box/compound ?
Goud,diverse kleuren,diverse effecten ??

Het lijstje zoals hierboven genoemd bevat in elk geval van alles,waarbij ik zelf ook voor de crown bomber ben gegaan 😎

Wellicht hebben ze bij het VTC in Dordt nog iets als je bv ook merken zoals zena,luypears,volt etc wilt bekijken ?
linkje naar vtc

• Like
Je leert hier elke dag weer wat bij!

Wat ik zoek, tja, eigenlijk iets wat niet meer terugkomt, liefst met kleur en wat rustiger tempo.

De inkoppertjes die ik dit jaar niet wilde missen, break-out, Transbomber, kingsmen en firefestival zijn al besteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan