VuurwerkDiscount
VWC lid
Komt goed!Mooie freakpagina maken inc mooie freakaambiedingen! Dan komt het vanzelf![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komt goed!Mooie freakpagina maken inc mooie freakaambiedingen! Dan komt het vanzelf![]()
Iemand tips voor compounds 30mm voor een mooie prijs. Geen crackling. Met een wat langzamer tempo, die dus wat langer duurt.
Immortal goldIemand tips voor compounds 30mm voor een mooie prijs. Geen crackling. Met een wat langzamer tempo, die dus wat langer duurt.
Dé bak waar (bijna) iedereen zo enthousiast over is. Ik ga eens even kijken of deze in de buurt voor een mooie prijs wordt aangeboden, thanks voor de tip!Artikelnummer: 5112.
Artikelnaam: 1.2" 200 Shots Assorted Display Box.
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 200.
Effectomschrijving: 200 schoten van het maximale kaliber!!
Deze box is een mix van van verschillende effecten!! Als je van dik houd dan hoort deze bij jou in de collectie!!
Tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: 110 seconden.
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: ...
Adviesprijs: €
Deze staat zeker op mijn lijst! Vorig jaar de Ignite the Sky 2.0 gehad en bij het open maken kwam deze tevoorschijn. Dat was een positieve verrassingImmortal gold![]()
Denk dat je deze alleen nog kan bestellen bij een van de grenswinkels in Gronau. Vuurwerkkanjer had deze, maar die heeft ze niet meer op hun website.Dé bak waar (bijna) iedereen zo enthousiast over is. Ik ga eens even kijken of deze in de buurt voor een mooie prijs wordt aangeboden, thanks voor de tip!
Oh, dat is zonde. Ik had hem daar ook besteld, had niet gezien dat deze van de site af wasDenk dat je deze alleen nog kan bestellen bij een van de grenswinkels in Gronau. Vuurwerkkanjer had deze, maar die heeft ze niet meer op hun website.
De 1.2" 200 shots assorted box?Hij staat nog wel bij Vuurwerkperdoos (Valk), Huisman, Vuurwerk Outlet Gelderland en Vuurwerk Outlet (volgens mij bij alle fillialen) dus ik zou zeggen keus genoeg.
Sorry, ik had beter op moeten letten of vroeger naar bed moeten gaan. Ik had het dus over de Immortal GoldDe 1.2" 200 shots assorted box?
Kein probleem! Immortal Gold is gelukkig nog overal beschikbaar. Hoop dat die geruchten waar zijn en we die mooi nog in een freakactie kunnen meepakken dit jaar of voor 2025. Fingers crossed!Sorry, ik had beter op moeten letten of vroeger naar bed moeten gaan. Ik had het dus over de Immortal Gold
Die box staat volgens mij inderdaad alleen nog net over de grens. Ik heb wel een gerucht gehoord dat deze ook nog naar NL komt dit jaar maar dan zou je verwachten dat de box al wel in een aantal shops zou staan dus wellicht is het nog onzeker of die (op tijd) komt.
Ground impact schijnt ook goed te zijn. Staat bij huboHebben mensen nog aanraders voor unieke fonteinen? Zit in het noorden, dus kan alleen bij freakshops VW Outlet, Marrum en HuboXL langs. Heb de volgende fonteinen al in de collectie:
- conic crackling brothers
- ausputzer
- crackling blitz
- fountain 888
- gbv melkbus
Liefst fonteinen die zich enigszins onderscheiden van je standaard crackling fonteintje. Heb de Brokat meister nog op het oog, maar die nog nergens kunnen spotten.
Ik weet zo niet wat er bij die shops beschikbaar is maar dit komt zo in mij op:Hebben mensen nog aanraders voor unieke fonteinen? Zit in het noorden, dus kan alleen bij freakshops VW Outlet, Marrum en HuboXL langs. Heb de volgende fonteinen al in de collectie:
- conic crackling brothers
- ausputzer
- crackling blitz
- fountain 888
- gbv melkbus
Liefst fonteinen die zich enigszins onderscheiden van je standaard crackling fonteintje. Heb de Brokat meister nog op het oog, maar die nog nergens kunnen spotten.
3x Magnum, veel meer plezierIk zit in twijfel.....
1 x de Funke Goldbomer of 1 x 30 mm box +/- 125,- en 1 x Santiango Masters ( Magnum ) en 1 x Turbo display box ( Magnum )
1 x een Funke compound of 3 x Magnum compound.....
Ik hoor het graag...