Nee, maar net ff filmpje gekeken ziet er goed uit. Dus die gaat op de lijstheb je de blitz bomber al?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, maar net ff filmpje gekeken ziet er goed uit. Dus die gaat op de lijstheb je de blitz bomber al?
Demons vorig jaar geschoten. Leuke bak waar geen einde aan lijkt te komen. Had bij mij her en der wel wat lange pauzes en sommige boeketten waren wel errug laag voor in de straat. Triple X valt bij mij altijd goed in de smaak, dus als je deze rond de 250 weet te vinden raad ik m aan!Er is zoveels moois te koop, maar ik zit eigenlijk nog te kijken naar een pareltje als eind.
Ik heb nu:
Cliffhanger
Stealth Zone
Big X Gold Crowns
Ik zit te twijfelen over:
Colour Hypnose
Event Royal Tears in Heaven
Beast of Burden
Tyrant
Proud Mary
Beauty Riakeo
Marvellous
Demons of the Night
Triple X
Budget ~300ish, ruggengraat semi-flexibel
Locatie oosten van het land, voor evt suggesties.
Bestelling toch maar geplaatst bij Huisman, benieuwd hoe het is.Ik zou persoonlijk voor de Colour Hypnose gaan, daar verwacht ik zelf echt het meest van. Maar de rest die je opnoemt maak je ook zeker geen verkeerde keus mee.
Wat vind je lastig?Ik merk wel dat ik het dit jaar lastiger vind dan voorgaande jaren.
Om je lijst compleet te maken?Ik merk wel dat ik het dit jaar lastiger vind dan voorgaande jaren.
Ja om hem af te maken. Twijfel ook of de crash box de moeite waard is. En wil ook nog wachten of magnum weer met een openingsactie gaat komen.Om je lijst compleet te maken?
Ja om hem af te maken. Twijfel ook of de crash box de moeite waard is. En wil ook nog wachten of magnum weer met een openingsactie gaat komen.
Dit is een fout en komt helaas af en toe voor. Pagina vernieuwen en het is weg. Helaas is het nog niet gelukt op dit te fixen.Zal vast aan mij liggen en niet in het goede topic staan,maar wat is dat nou met: later_today_at_x ???
Waar staat dat voor,waar dient dat voor,ik snap er geen reet van![]()
Mocht je voor de Color Hypnose of Beast of Burden willen gaan. Wij (Vuurwerkdiscount) hebben ze beiden. Onze webshop gaat bijna open. Zitten in Wierden en Vriezenveen.Er is zoveels moois te koop, maar ik zit eigenlijk nog te kijken naar een pareltje als eind.
Ik heb nu:
Cliffhanger
Stealth Zone
Big X Gold Crowns
Ik zit te twijfelen over:
Colour Hypnose
Event Royal Tears in Heaven
Beast of Burden
Tyrant
Proud Mary
Beauty Riakeo
Marvellous
Demons of the Night
Triple X
Budget ~300ish, ruggengraat semi-flexibel
Locatie oosten van het land, voor evt suggesties.
Oh, ik heb het al besteld. Toch ga ik even rondneuzen!Mocht je voor de Color Hypnose of Beast of Burden willen gaan. Wij (Vuurwerkdiscount) hebben ze beiden. Onze webshop gaat bijna open. Zitten in Wierden en Vriezenveen.
De webhop is nog niet actueel, zijn al wel het 1 en ander op youtube aan het uploaden, https://www.youtube.com/@vuurwerkdiscount4756/videosOh, ik heb het al besteld. Toch ga ik even rondneuzen!
Mooie freakpagina maken inc mooie freakaambiedingen! Dan komt het vanzelfMocht je voor de Color Hypnose of Beast of Burden willen gaan. Wij (Vuurwerkdiscount) hebben ze beiden. Onze webshop gaat bijna open. Zitten in Wierden en Vriezenveen.