MagicSjefke
VWC lid
Komt ook uit de Volt lijn, 25 shots 30mm met spinners en mooie kleurtjes. Naar mijn mening haalt die het niet bij de Spinnerz to ColorzScuba ?
Nooit van gehoord,van wie is die dan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komt ook uit de Volt lijn, 25 shots 30mm met spinners en mooie kleurtjes. Naar mijn mening haalt die het niet bij de Spinnerz to ColorzScuba ?
Nooit van gehoord,van wie is die dan ?
Ik zit met een vraag,wat uiteindelijk kan leiden naar een extra bestelling.
Elders op dit forum kwam ik erachter wat de naam was van een compound die ik jaren terug had gezien met O&N bij een maatje van me.
Het ging dus blijkbaar om Volt 1,2" inch spinnerz 2 colorz.
Ik heb her en der gezocht,ook over de grens,maar kan die nergens meer vinden,die lijkt dus echt uit de collectie en van de schappen af te zijn.
Is er nog een cake/compound die "gelijk"is aan de genoemde compound ?
Of word dat effect simpelweg niet meer grootschalig verwerkt in het nu verkrijgbare vuurwerk ?
Bij twijfel… beide kopenScuba is denk ik op dit moment de beste spinner cake die te krijgen is. Wolff Decibel is ook erg mooi maar ander soort spinners.
Als het klopt dat de wckd heroes terug in het assortiment komen, hebben we er weer 2 goede spinner cakes bijScuba is denk ik op dit moment de beste spinner cake die te krijgen is. Wolff Decibel is ook erg mooi maar ander soort spinners.
Ik zou voor de 2e optie gaan !Twijfelgevalletje, budget is al vergeven maar als (exit-kooien) afsluiter:
- 1x de Color Hypnose 244sh
Of
- 1x Insane Crown Bomber + 1x Coconut bounty met paar 10tjes meerprijs
Wat zouden jullie doen?
Ik zou ook voor 2e gaan.Twijfelgevalletje, budget is al vergeven maar als (exit-kooien) afsluiter:
Of
Wat zouden jullie doen?
Zonder twijfel de 2e optieTwijfelgevalletje, budget is al vergeven maar als (exit-kooien) afsluiter:
Of
Wat zouden jullie doen?
Die twijfel had ik niet, heb ze al lang beide besteldBij twijfel… beide kopen![]()
Heb alle suggesties bekeken,waarvoor mijn dank,maar de enige die qua spinners in de buurt komt van de spinnerz 2 colorz,dat is de crash box.Zoals pinoy al zei, in Duitsland staan nog wat restpartijen van spinnerz 2 colorz. Mocht je opzoek zijn naar spinnerz is et allemaal is de Decibel van Wolff (wel 25mm), Scuba van Lesli of iets in de trend van Crash Box (rubro 25mm) nog redelijk te vinden
Heb alle suggesties bekeken,waarvoor mijn dank,maar de enige die qua spinners in de buurt komt van de spinnerz 2 colorz,dat is de crash box.
Jammer daarvan is,dat het relatief weinig spinners zijn en dat ik de rest van de box niet echt spectaculair vind,in elk geval niet voor 120 euro
Kortom zoals het er nu naar uit ziet,laat ik het maar voor wat het is.