Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit met een vraag,wat uiteindelijk kan leiden naar een extra bestelling.
Elders op dit forum kwam ik erachter wat de naam was van een compound die ik jaren terug had gezien met O&N bij een maatje van me.
Het ging dus blijkbaar om Volt 1,2" inch spinnerz 2 colorz.
Ik heb her en der gezocht,ook over de grens,maar kan die nergens meer vinden,die lijkt dus echt uit de collectie en van de schappen af te zijn.
Is er nog een cake/compound die "gelijk"is aan de genoemde compound ?
Of word dat effect simpelweg niet meer grootschalig verwerkt in het nu verkrijgbare vuurwerk ?

Zoals pinoy al zei, in Duitsland staan nog wat restpartijen van spinnerz 2 colorz. Mocht je opzoek zijn naar spinnerz is et allemaal is de Decibel van Wolff (wel 25mm), Scuba van Lesli of iets in de trend van Crash Box (rubro 25mm) nog redelijk te vinden

Scuba is denk ik op dit moment de beste spinner cake die te krijgen is. Wolff Decibel is ook erg mooi maar ander soort spinners.

Twijfelgevalletje, budget is al vergeven maar als (exit-kooien) afsluiter:

- 1x de Color Hypnose 244sh

Of

- 1x Insane Crown Bomber + 1x Coconut bounty met paar 10tjes meerprijs

Wat zouden jullie doen?

Haha jullie zijn behoorlijk eensgezind.
Color hypnose is natuurlijk nog geen productie van gezien dus is lastig, hij lijkt me wel minder windgevoelig.

Thanks, mijn lichte voorkeur ging ook naar optie 2, dus deze gaan het worden. 👍🏻

Zoals pinoy al zei, in Duitsland staan nog wat restpartijen van spinnerz 2 colorz. Mocht je opzoek zijn naar spinnerz is et allemaal is de Decibel van Wolff (wel 25mm), Scuba van Lesli of iets in de trend van Crash Box (rubro 25mm) nog redelijk te vinden
Heb alle suggesties bekeken,waarvoor mijn dank,maar de enige die qua spinners in de buurt komt van de spinnerz 2 colorz,dat is de crash box.
Jammer daarvan is,dat het relatief weinig spinners zijn en dat ik de rest van de box niet echt spectaculair vind,in elk geval niet voor 120 euro :bonk:
Kortom zoals het er nu naar uit ziet,laat ik het maar voor wat het is.

Heb alle suggesties bekeken,waarvoor mijn dank,maar de enige die qua spinners in de buurt komt van de spinnerz 2 colorz,dat is de crash box.
Jammer daarvan is,dat het relatief weinig spinners zijn en dat ik de rest van de box niet echt spectaculair vind,in elk geval niet voor 120 euro :bonk:
Kortom zoals het er nu naar uit ziet,laat ik het maar voor wat het is.

Crashbox ook wel te vinden voor minder dan 120 :biertje:

Ik heb daar i.d.d. wel wat van gezien tijdens een zoektochtje,maar het probleem voor mij is,dat ik dan speciaal voor 1 box/compound een eind moet rijden.
Dan ben ik de korting onderhand weer kwijt aan benzine,dat heb ik er niet voor over.
Bovendien blijft er dan voor volgend jaar weer iets over om is uitgebreid naar te zoeken,tussen wellicht nieuwe producten die nog moeten gaan komen :angel:

Zoek nog eigenlijk een dikke waaier compound. Groot fan van Extreme Zensation maar helaas niet echt meer verkrijgbaar.
Vorig jaar Proud Mary gehad, kon mij niet echt bekoren. Iemand nog een verborgen parel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan