piper_oo-kiw
VWC lid
Wellicht dat jullie mij kunnen helpen om de mooiste van de volgende 3 boxen te kiezen?(allen batch 2017).
-Winternight
-Snowstorm
-Fairytail
-Winternight
-Snowstorm
-Fairytail
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wellicht dat jullie mij kunnen helpen om de mooiste van de volgende 3 boxen te kiezen?(allen batch 2017).
-Winternight
-Snowstorm
-Fairytail
-Winternight
-Snowstorm
-Fairytail
Ik ben op zoek naar crackling, dat is eigenlijk de enige wens die vrouwlief heeft.
Maar vervolgens het bekende bomen - bos verhaal, welke is nu echt aan te raden.
Mag zowel een cake (of meerdere) zijn, of een grotere compound (heb meestal 1 compound per jaar. Budget specifiek hiervoor wil ik onder de 80 euro houden.)
Hoi allemaal,
Compleet nieuw op dit forum, al lees ik stiekem wel elk jaar aan het einde van het jaar mee.
Vanwege mijn werk (luchtvaart) heb ik vrijwel nooit vrij met O&N. Dit jaar heb ik echter wél vrij!
Afgelopen jaren heb ik altijd wel wat aan vuurwerk gekocht, maar ging ik meer op de flyers en plaatjes af.
Dit jaar wil ik het net iets anders aanpakken. Ik heb een budget van 300 euro voor siervuurwerk.
Na wat eigen research heb ik deze al in de shortlist staan;
- China Red Bulldozer (<100 in de voorverkoop?)
- China Red V-master (60 euro voorverkoop?)
- China Red the Dog (25 euro voorverkoop?)
Dan zit ik rond de 200 euro en blijft er dus nog 100 euro over. Iemand advies en tips? Misschien wat kleine cakes of juist vuurpijlen?
Hoor het graag!
Hoi allemaal,
Compleet nieuw op dit forum, al lees ik stiekem wel elk jaar aan het einde van het jaar mee.
Vanwege mijn werk (luchtvaart) heb ik vrijwel nooit vrij met O&N. Dit jaar heb ik echter wél vrij!
Afgelopen jaren heb ik altijd wel wat aan vuurwerk gekocht, maar ging ik meer op de flyers en plaatjes af.
Dit jaar wil ik het net iets anders aanpakken. Ik heb een budget van 300 euro voor siervuurwerk.
Dan zit ik rond de 200 euro en blijft er dus nog 100 euro over. Iemand advies en tips? Misschien wat kleine cakes of juist vuurpijlen?
Hoor het graag!
Hoi allemaal,
Hoor het graag!
Moet ik wel hopen dat die prijzen kloppen.Suggesties voor aanpassingen op deze lijst zijn uiteraard welkom.
Ik zat te denken aan Vuurwerkstunthal in Elst. Woon zelf in Ede, maar 50km rijden vind ik geen ramp.![]()
Ik wil naar aanleiding van de trophy toch wat boxen tegelijk schieten (tov eerder waar ik gewoon alles los wil doen) en wil liefst een crackling/chaos project neerzetten en liefst 2x.
Idee is om 00:00u
1. 8x secrete salute in v-shape, idee is dan om ze met 2 personen aan te steken per 4. Per 4 staan ze in v-shape, dus 2 per kant. Daarbij zou dan nog een kleurenwaaier of compound (bijvoorbeeld colours van PSA) per 4 salutes komen.
2. Combinatie van 2x dragon eggs (PSA) + 2x colours
Dan als afsluiter om 02:00u heb ik al 2x de special #4, eventueel daar nog 2x de dragon eggs bij of iets anders.
Hebben jullie nog aanvullingen in deze prijsklasse? Dus budget van ongeveer 300 - 400 euro totaal. Liefst zoveel mogelijk chaos en shots.
Heb nu op t lijstje staan:
Skyline On Fire
Noiz
Acatenango
Branco
EVO Bomber
Limited Edition 3
Ik zoek nog iets van rond de 100,- van Evolution
Ik zit tussen de Serenity of Snowstorm 2.0
Nog tips of iets anders beters?